Saatchi & Saatchi a anuntat luni separarea diviziei de Public Relations si infiintarea unei agentii de sine statatoare sub numele de Saatchi & Saatchi Public Relations. Potrivit unui comunicat al companiei, procesul de infiintare al Saatchi & Satchi PR va presupune mai multe etape, primii pasi constand in desprinderea de agentia-mama si afilierea la o retea internationala.

“Separarea de agentia – mama face ca planurile de dezvoltare sa fie si mai ambitioase. De la inceputul anului ne-am concentrat eforturile pe new business si consolidarea echipei, iar rezultatele incep sa se vada. Am adaugat cinci clienti importanti in prima jumatate a anului si estimam o cifra de afaceri de 600 – 800.000 euro pana la sfarsitul lui 2008, prin cresterea cu cel putin 20% fata de anul trecut”, a declarat Larisa Petrini, managing partner Saatchi & Saatchi PR.

Saatchi & Saatchi Public Relations va avea in continuare legaturi cu agentia-mama, beneficiind de serviciile de creatie, strategie, digital, media si productie ale acesteia.

Agentia de PR are are in prezent o echipa de opt consultanti interni, cinci externi si 12 clienti permanenti, printre care Gaz de France, P&G, Pay Point, Bunge, si Agentia pentru Strategii Guvernamentale.