Google se afla pe primul loc in topul celor mai populare branduri din Marea Britanie, depasind pentru prima data Microsoft, potrivit ultimului studiu Superbrands citat de Brandrepublic. Motorul de cautare pe internet a urcat doua locuri fata de anul trecut, depasind Microsoft si Mercedes Benz.

“Rezultatele arata inca o data ca Google isi continua suprematia. Este clar ca Google este brandul pe care oamenii il apreciaza cel mai mult atat la locul de munca cat si in timpul liber”, a declarat Stephen Cheliotis, presedintele Superbrands Council, compania de consultanta care a intocmit topul.

Desi Microsoft a cazut pe locul secund, compania este cu mult in fata rivalului sau Apple, care s-a clasat pe locul 11.

BBC este cea mai bine plasata companie britanica, ocupand locul patru, urmata de British Airways si Royal Doulton, care sunt pe locurile cinci, respectiv sase.

BMW, Bosch, Nike si Sony completeaza primele zece pozitii ale acestui top.

Potrivit Brandrepublic, nici unul dintre cele mari patru lanturi de supermarketuri din Marea Britanie, Tesco, Sainsbury's, Asda si Morrisons, nu se gasesc in primele 100 de pozitii ale topului.

“Brandurile de lifestyle, in special cele din sectorul tehnologic, au ocupat locuri mult mai bune decat brandurile cu care publicul se intalneste zi de zi, precum supermarketurile”, a mai spus Stephen Cheliotis.