Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

O noua campanie de comunicare a Rompetrol - 'The Rompetrols - cea mai tânără formaţie de top'

de D.C.     HotNews.ro
Luni, 21 iulie 2008, 18:43 Economie | Media & Publicitate

Noul spot TV al companiei Rompetrol - "The Rompetrols - cea mai tanara formatie de top", marcheaza inceputul unei noi campanii de comunicare si va fi urmat de componentele de print, outdoor si internet. Aceasta vine in completarea comunicarii corporate anterioare si va exploata segmentele care nu au fost vizate in comunicarea de anul trecut.

Campania corporate a inceput anul trecut, avand ca obiectiv crearea unei legaturi emotionale cu toti consumatorii. Demersul de imagine prezinta dovezi ale dezvoltarii grupului Rompetrol, pornind de la realizarile acestuia. Executiile anterioare au fost realizate in stilul documentarului cinematografic, concretizandu-se in trei povesti: cum a devenit Petromidia cea mai moderna rafinarie din SE Europei; cum produsele si serviciile Rompetrol au ridicat standardele pentru consumatori; cum a devenit compania Rompetrol o companie puternica la nivel european.

Spotul, realizat de Odyssey, ruleaza pe ProTV, ProCinema, MTV, Sport.ro, KanalD, Realitatea, Antena1, Antena3, Discovery, TVR1.























183 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version