Noul spot TV al companiei Rompetrol - "The Rompetrols - cea mai tanara formatie de top", marcheaza inceputul unei noi campanii de comunicare si va fi urmat de componentele de print, outdoor si internet. Aceasta vine in completarea comunicarii corporate anterioare si va exploata segmentele care nu au fost vizate in comunicarea de anul trecut.

Campania corporate a inceput anul trecut, avand ca obiectiv crearea unei legaturi emotionale cu toti consumatorii. Demersul de imagine prezinta dovezi ale dezvoltarii grupului Rompetrol, pornind de la realizarile acestuia. Executiile anterioare au fost realizate in stilul documentarului cinematografic, concretizandu-se in trei povesti: cum a devenit Petromidia cea mai moderna rafinarie din SE Europei; cum produsele si serviciile Rompetrol au ridicat standardele pentru consumatori; cum a devenit compania Rompetrol o companie puternica la nivel european.

Spotul, realizat de Odyssey, ruleaza pe ProTV, ProCinema, MTV, Sport.ro, KanalD, Realitatea, Antena1, Antena3, Discovery, TVR1.