Dupa cum s-a aflat, atit EvoTV, cit si BrainTV s-au dus atit de urit la vale, incit urmatorul pas este vinzarea catre un posibil investitor interesat de dezvoltare de "continut video original". Mai pe scurt si mai direct, sint falimentare. De ce? Din cauza "traficului nesatisfacator si a business-ului mic". Am citat dintr-un articol. Concluzia ar fi ca "romanii nu prea sint interesati de continut video original si prefera YouTube ca mediu de distributie". Asta ar fi cauza, spun ei, investitorii in cele doua servicii. Eu as spune ca e alta, scrie Alex Mihaileanu, pe blogul lui.

In decembrie 2006, la scurt timp dupa ce am plecat de la RadioLynx.ro, cineva imi propunea sa intru intr-un business similar celor doua. Am refuzat pentru simplul fapt ca nu am crezut in el. Spuneam atunci ca o televiziune online nu va avea public, ba mai mult, ca sa reuseasca sa se ridice, va avea nevoie de ceva mai mult decit continut pe care sa il umple cu ce apuca.

Televiziunea online nu este acelasi lucru cu televiziunea clasica, nu este acelasi lucru cu un serviciu de genul youtube.com, n-are aproape nimic in comun cu cele doua, iar toate conceptele de TV online ar trebui sa plece de la aceste diferente.

Alex Mihaileanu crede ca adevarata problema este mentalitatea. "Preferam sa pierdem bani, preferam sa pastram pe sticla niste oameni care nu aduc rating pentru ca ne e frica de raspunsul pe care l-ar da in cazul in care i-am intreba daca sint interesati. Nu este greu ca la ora 20.00 sa anunti pe Realitatea TV ca a inceput emisiunea lui Tanase pe realitatea.net, in direct, iar ca pe TV urmeaza altceva. Dar e dispus cineva sa faca asta?", se intreaba el.

Citeste si comenteaza pe subiectiv.ro.