Clipuri cu cele mai importante evenimente de la Olimpiada vor fi postate pe YouTube de catre International Olympic Committee (IOC) care a incheiat un acord oficial cu Google si isi va deschide propriul canal pe celebrul site de video-sharing, anunta Reuters.

"Prioritatea IOC este sa permita accesul la magia Jocurilor Olimpice a unui public cat mai larg. Pentru prima data in istoria JO avem acoperire online la nivel mondial si ne dorim ca intreaga desfasurare a competitiei sa fie disponibila si generatiei mai tinere de fani ai sportului care s-au reorientat catre zona online", a declarat Timo Lumme, director de marketing al IOC.

IOC a declarat ca doreste prin aceasta miscare sa se apropie mai mult de piata tinerilor pe care YouTube o detine si ca va oferi 3 ore pe zi de reportaje si clipuri cu cele mai importante momente de la JO. Canalul YouTube al IOC (www.youtube.com/beijing2008) va incepe sa "emita" de pe 6 august si va fi prima data cand acoperirea media a Jocurilor Olimpice va fi disponibila gratis in jurul lumii, anunta Reuters.