Comicul Jerry Seinfeld va participa intr-o campanie publicitara de 300 milioane de dolari a Microsoft care vrea sa-si imbunatateasca imaginea si cu ajutorul unor personalitati apreciate de public, scrie Wall Street Journal care citeaza surse apropiate discutiilor.

Seinfeld, cunoscut din serialul cu acelasi nume, va aparea in reclame alaturi de Bill Gates si va primi circa 10 milioane de dolari pentru munca sa, mai noteaza ziarul. Campania ar trebui sa inceapa pe 4 septembrie si va fi cea mai mare din istoria companiei. Se pare ca sloganul va fi ceva apropiat de "Windows, Not Walls".

Microsoft vrea sa imbunatateasca perceptia publicului vis-a-vis de Windows Vista care e departe de a avea o imagine excelenta, multi considerand ca are probleme tehnice si e greu de utilizat, noteaza Wall Street Journal. Totusi, Windows e extrem de important, generand un sfert din veniturile de 60 miliarde de dolari inregistrate de companie in anul fiscal 2007-2008.

Seinfeld apare relativ rar in campaniile publicitare, dar a facut reclama cardurilor American Express si a aparut o data si intr-o reclama Apple in campania "Think Different", spotul fiind difuzat la finalul unui episod din serial.

Si Apple a folosit celebritati pentru a-si promova brandul, un exemplu fiind Bob Dylan pentru iTunes.