Angelicuss, prima televiziune online pentru comunitatea gay din Romania

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 25 august 2008, 18:17 Economie | Media & Publicitate

Comunitatea gay din Romania va avea parte, de la 1 octombrie, de propria televiziune online, Angelicuss TV, care a inceput sa transmita de proba de la jumatatea acestei luni. Televiziunea apartine asociatiei antidiscriminare "Be An Angel Romania" din Cluj Napoca. Intr-o perioada in care posturi online precum BrainTV sau EvoTV trec pe avarie sau chiar isi inceteaza activitatea, din lipsa de performanta comerciala, directorul executiv Be An Angel, Lucian Dunareanu, a spus pentru HotNews.ro ca noul post n-are scop comercial, ci educational.

Potrivit lui Dunareanu, Angelicuss TV se doreste a fi "un mijloc de comunicare in cadrul comunitatii noastre si de comunicare cu societatea civila, publicul larg din Romania". Investitia proprie a asociatiei este minima, tinand strict de servere, majoritatea capitalului tehnic fiind asigurat gratuit de un post gay din Germania, care urmeaza sa finalizeze livrarile de aparatura.

Dunareanu spera ca, peste un an, transmisiile TV online sa fie urmarite simultan de 100 de vizitatori - asteptari mari tinand cont de faptul ca revista online Angelicuss are in prezent, conform Trafic.ro, o audienta mai degraba simbolica. Despre aceasta publicatie, de tip blog, Dunareanu spune ca "nu este optimizata" si face greu fata "multor site-uri comerciale cu metataguri gay menite sa aduca mai multi vizitatori, iar noi avem de suferit".

El afirma ca pagina pe care sunt realizate transmisiunile de proba a atras de la bun inceput un numar important de accesari, dar si multe comentarii mai mult sau mai putin binevoitoare pe diverse site-uri si bloguri.

Initial s-a anuntat ca postul va fi lansat oficial la 1 septembrie, insa momentul a fost amanat cu o luna. Angelicuss TV trebuie sa se lanseze neaparat la 1 octombrie, spune Dunareanu, deoarece, trebuie sa acopere unul dintre cele mai importante evenimente ale asociatiei Be an Angel, "Serile Filmului Gay", festival ce va avea loc in acea luna la Cluj Napoca. Pe langa transmisiuni de la evenimentele asociatiei, postul mai promite filme, muzica, programe de divertisment si de stiri - programe ce vor fi realizate de voluntari. Nu va exista continut pornografic.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

4185 vizualizari

  • -5 (7 voturi)    
    sodoma si gomora (Luni, 25 august 2008, 18:36)

    proxima centauri [anonim]

    /// Intr-o tara normala ortodoxa cu valori morale si spirituale sanatoase nu inteleg de ce homosexualitatea este tolerata din ce in ce mai mult. Aveti grija de copii nostrii !!!! Inteziceti homosexualitatea cit nu e prea tarziu!!!
    • +2 (6 voturi)    
      pt astia ca tine ar tre interzisa si gramatica (Marţi, 26 august 2008, 0:56)

      meh [anonim] i-a raspuns lui proxima centauri

      ca vad ca ii cam incurca in "esprimare"
      apropo "o tara normala ortodoxa cu valori morale si spirituale sanatoase" nu exista. o tara normala e una care nu crede in fantasme si basme de copii.

      voi astia religiosii ... va e o frica de homosexuali de parca concurati cu ei. cumva va temeti sa nu va fure iubitii ??
    • +2 (2 voturi)    
      esti un halal de om! (Marţi, 26 august 2008, 5:50)

      Kati [anonim] i-a raspuns lui proxima centauri

      Si daca copii tai se nasc homosexuali? Daca societatea nu o sa fie toleranta cu ei si le da sangele pe gura in urma indemnurilor tale? Daca copii tai or sa fie inchisi si torturati doar pentru ca s-au nascut altfel? Daca copii tai or sa fie batjocoriti si discriminati toata viata? Halal om! Halal parinte!
      • -2 (2 voturi)    
        homo din nastere?? (Marţi, 26 august 2008, 10:48)

        homo din nastere [anonim] i-a raspuns lui Kati

        nu mai spune? de unde ai aflat tu de chestia asta cu "homo din nastere"? sau scotand aceasta explicatie iti vine mai bine sa te justifici pe tine si pe homosexuali?
      • -1 (1 vot)    
        homo din nastere??? (Marţi, 26 august 2008, 11:03)

        homo din nastere [anonim] i-a raspuns lui Kati

        si de ce nu au homo curajul sa spuna: "da, sunt asa pentru ca astfel am ales eu in mod liber sa fac"...dar cand alegi liber stii ca exista acolo o constiinta care iti vorbeste clar care este deosebirea dintre moral si imoral, care este cea dintre normal si anormal...toti biologii din lumea asta sunt de acord ca la animale comportamentele homo sunt anormalitati si trebuie tratate ca atare...daca eu as avea un copil care sa isi doreasca sa aiba relatii homo, l-as duce la tara sau la zoo sa vada cum stau lucrurile in mod normal...si asta nu este ura, ci compasiune si grija fireasca....

        si de ce homo aleg intotdeauna ca prin manifestarile lor sa atace crestinismul si moralitatea, daca tot declara ca sunt idealul de persoane tolerante? de ce permanent folosesc logo-uri si moto-uri anti-crestine, daca tot acuza constant crestinismul de homofobie? nu cumva avem de-a face cu un comportament de tipul "hotul striga "hotul""???

        maine veti dori sa defilati goi pe strada, cu copii infiati de mana, pretinzand ca nu este nimic imoral sa va aratati trupurile goale in public, nu?

        si poimanie veti dori sa faceti sex homo in public, iar cine are de obiectat ar fi un inapoiat si intolerant, nu-i asa?

        de ce nu aveti curajul sa va dezvaluiti agenda de la bun inceput? de ce nu spuneti oamenilor de la inceput ce anume tintiti, unde vreti sa se ajunga in final? daca tot declarati sus si tare ca sunteti cetateni model...
        • +2 (2 voturi)    
          Re: homo din nastere??? (Marţi, 26 august 2008, 11:58)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui homo din nastere

          Te inseli. Nu suntem asa din alegere. Pur si simplu iubim persoanele de acelasi sex. Sunt femeie si ma indragostesc numai de femei. Pur si simplu asa m-a facut natura si nu alegerea mea.
          In ceea ce priveste atacarea crestinismului si a moralitatii, nu noi (cei homo) o atacam, ci doar suntem acuzati in acest sens de cei hetero, de cei speriati de diferentele (marea majoritate imaginare) dintre noi.

          Iti urez intelegere si deschidere. Nu ma cunosti, dar poate sunt persoana cea mai conservatoarea, care lucreaza in acelasi birou cu tine.
  • -1 (9 voturi)    
    Absolut normal (Luni, 25 august 2008, 18:49)

    Weather [anonim]

    Mi se pare un gest firesc in sensul egalitatii interumane
    Pasul urmator:televiziuni pentru pedofili,zoofili si alte minoritati sexuale
    • -1 (1 vot)    
      nu stiu cat de normal e dar trebuie ajutati si ei (Marţi, 26 august 2008, 9:58)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Weather

      Nu poti compara pedofili si zoofili cu homosexualitatea. Majoritatea homosexualilor au cauze medicale (cromozomial sunt de un sex iar anatomic de alt sex -un genetician iti poate da raspunsuri mai detaliate-)
  • +7 (9 voturi)    
    nu te pune nimeni sa te uiti (Luni, 25 august 2008, 18:52)

    Balanel [anonim]

    nu te pune nimeni sa te uiti la ei. e dreptul lor la exprimare. altii sunt hetero si pentru aia promoveaza sex sau droguri. deci, cum si pe net exista site-uri porno nu inseamna ca toti si intra pe ele. apropo, sunt hetero... lasati-i cu minoritatea lor cat timp nu afecteaza direct si pe altii.
  • +4 (8 voturi)    
    Tara normala cu valori ortodoxe (Luni, 25 august 2008, 19:22)

    hetero [anonim]

    Si cu oameni ramasi in urma. Imi spune si mie cineva de ce ar trebui sa se interzica homosexualitatea? Pentru ca acum, vezi-doamne, au tupeul sa aiba si televiziune!?!?! Ce scandal! De ce nu s-ar interzice si conducerea autovehiculelor? In fond, e si asta o amenintare pentru copii? De ce nu se interzice si mersul pe strada, ca sa fii in siguranta, suta la suta?! Daca homosexualii simt ceea ce simt, asta nu se poate interzice. E o aberatie. Cat despre ideea ca... ca ce? Cati homosexuali violeaza copii? De ce nu se face diferenta intre homosexualitate, pedofilie, zoofilie? E asa greu, pe scara valorilor morale, sa intelegi ca homosexualii nu lezeaza decat in amorul propriu pe omul inapoiat speriat de tot ce nu intelege? E greu sa intelegi ca pedofilia si zoofilia lezeaza fiinte nevinovate. Homosexualii intretin relatii sexuale de buna voie, intre ei, pedofilia si zoofilia sunt cu totul alta mancare de peste.
    Daca cineva vrea sa faca o televiziune pentru ei, care e problema? Daca nu vrei sa vada copilul tau, nu seta tv-ul sa aiba programul ala.
    • 0 (8 voturi)    
      Homosexualitatea nu trebuie interzisa, e o boala (Luni, 25 august 2008, 21:26)

      gay [anonim] i-a raspuns lui hetero

      Prostia ar fi sa n-o mai socotim boala cum au facut cei de la Asoc Americana de Psihiatrie datorita presiunilor asoc gay motivand ca vor sa scada "opresiunea sociala:..
      Si dragul meu "hetero" moralitatea sexualitatii nu poate fi definita in functiae de nevinovatia partenerilor (ex. daca cineva isi doneaza cadavrul Asoc Angelss aripa necrofili, necrofilia devine morala?
      Si de cand acceptarea de catre societate a unor deviante sexuale e semn de civilizatie ?
      Nu sunt nevinovat dar ma simt lezat cand o persoana de acelasi sex imi face avansuri ..:)
  • -4 (4 voturi)    
    pai noah ... (Luni, 25 august 2008, 20:25)

    dovleacus [anonim]

    daca postul pentru homosecsuali se chiama ANGELICUSS adicatelea ce vra sa zica astia, ca homosecsualii sunt ingeri?? biserica de ce tace acuma, asta e teritoriul lor cu ingeri, aripi si alte marafeturi cu puf. probabil ca bisericosii au luat o imbucatura destul de mare cu biserica mantuirii - sau din cauza ca bisericu e asa de MAretz , nu-si mai fac probleme, homosecsualii vor fi iertati de dumnezeu - si acuma sunt ocupati cu donatiile si planurile architectzilor .lolza angelicussss???
  • -5 (5 voturi)    
    La noi de ce nu vin americanii sa faca ordine? (Luni, 25 august 2008, 21:15)

    Cinic [anonim]

    in Afganistan talibanii sunt executati de americani fara mila. Oare in Romania cand o sa vina americanii sa puna tunurile pe talibani? 200 $ pe cap de fundamentalist anti-homosexual.
  • 0 (6 voturi)    
    Sa fie dreptate pt. toti ! (Luni, 25 august 2008, 21:23)

    Primarul Londrei [anonim]

    Cu mare placere il citez pe noul primar conservator al Londrei, care nu a fost dat in judecata de nimeni pt. afirmatia: "nu inteleg de ce relatiile sexuale intre 2 barbati ar fi protejate in mod special prin lege si nu si relatiile intre 3 barbati sau intre 2 barbati si 1 caine"? :)))))))))
    Homosexualii obtin exact efectul contrar, agresivitatea si propaganda continua mediatica dezgusta o multime de oameni care altfel nici nu i-ar baga in seama.
  • -3 (5 voturi)    
    nume mai potrivit (Luni, 25 august 2008, 22:39)

    L. [anonim]

    Ass-cuss ar fi mai potrivit
  • 0 (6 voturi)    
    scopul scuza mijloacele (Luni, 25 august 2008, 23:51)

    the [anonim]

    a spus nemuritorul Gambetta, care dupa cum se stie peste tot in cercurile gay, era homosexual.

    "noul post n-are scop comercial, ci educational."
    Adica n-o sa faca reclame la diferite alifii, produse contra hemoroizilor, literatura dedicata si moda specifica,
    ci o sa educe homosexualii nationali in spiritul respectului fata de ceilalti, higiena contactelor, utilizarea cauciucelor, decenta pe strada si la defilare in zilele de gay pride ...
    Hai sa fim seriosi. Si in România pe vremuri, si în occident, de peste un sfert de veac, am avut cunostinte si prieteni homosexuali, care nu-si faceau nici o rusine, dar nici o mândrie, din preferintele lor ( tacit si fara nici o greata existentialista acceptate ) , asa cum nici heterosexualii n-o fac, in mod curent.
    "Lobby-ul" gay-pride e la fel de ridicol ca si behaiturile falsului dalai-lama, care în numele unui procent de 1% din practicantii budisti, se declara reprezentantul absolut al lui Sakkyamuni si al Tibetului pe pamânt. Cât despre manifestarile de idolatrie si "cultul personalitatii" la adresa acestui umorist, nimeni nu scoate un miau.
    • +1 (1 vot)    
      gresesti (Marţi, 26 august 2008, 5:44)

      Catalina [anonim] i-a raspuns lui the

      Tot o dati atata cu gaypride-ul vostru. Nu vezi ca aia de la cluj au alta politica decat cei de la bucuresti? Acolo se face festival de film, evenimente culturale, nu defilari pe strada si circ. Comentariul tau nu isi are rost aici.
  • -5 (7 voturi)    
    mda si astia (Marţi, 26 august 2008, 0:28)

    emin [anonim]

    sa apara si TELEVIZIUNEA OAMENILOR NORMALI cu familie si copii... niste oameni bolnavi mintal, e o boala psihica acest curent gay
    • +4 (8 voturi)    
      Vulgul toxic (Marţi, 26 august 2008, 0:58)

      Observator [anonim] i-a raspuns lui emin

      Sa stii ca este mai grava boala de care suferi tu. Din punctul meu de vedere tu ar trebui sa fii izolat de societate. Tu iti poti nenoroci copiii, daca afli ca sunt homosexuali. Imprastii ura si nu e sanatos pentru societate. Parazitismul moral si lipsa de raspundere a unora ca tine au cauzat mari distrugeri in istoria umanitatii. Este ceea ce se numeste VULG.
      • +3 (3 voturi)    
        Documentati-va, nu e boala! (Marţi, 26 august 2008, 5:47)

        Kati [anonim] i-a raspuns lui Observator

        Corect! Asa e. Parintii mei cand au aflat ca sunt lesbiana m-au aruncat din casa dupa ce m-au batut in cel mai crunt mod. Pentru ca erau homofobi, nu inteleg si credeau ca eu sunt nebuna... Terminati cu ura asta tampita, fara temei. Mai cititi, documentati-va.
    • +4 (4 voturi)    
      Exact (Marţi, 26 august 2008, 3:14)

      Andi [anonim] i-a raspuns lui emin

      Deci posturile T.V actuale nu sunt pt oameni normali?

      Tind sa iti dau dreptate :)
  • +2 (2 voturi)    
    situatia sta cam asa: (Marţi, 26 august 2008, 5:02)

    Cosmin [anonim]

    pe posturile actuale de tv oricum se promoveaza numai prostii: crime, violuri, dex si umor de prost gust. luati si judecati.
  • +2 (2 voturi)    
    Normal si anormal (Marţi, 26 august 2008, 8:59)

    Angelica de Monicuss [anonim]

    Asa cum in spatiul cosmic nu exista termenii absoluti "sus" si "jos", ei definindu-se dupa cum iti rotesti propriul corp (apropo: nu stiu cum ii definesc pe Statia Spatiala Internationala), asa si normalitatea si anormalitatea depind de la o persoana la alta: ceea ce pt mine este normal, pt multi poate fi anormal si invers.

    Dar pentru ca omul nu este un animal singuratic, pentru a se intelege cu semenii lui, a creat o conventie de termeni relativ global acceptati. Asa spunem "ce rece e in camera", chiar daca alaturi de noi un norvegian poate naduseste, dar cum temperatura este de 18 grade, poate fi considerat ca in camera e rece.

    Pe de alta parte natura a mers in sensul producerii de progenituri ce detin genele a doi ascendenti, iar pentru ca acestia aveau corpurile un pic diferite, oamenii conventional le-au spus "mascul" si "femela". Calitativ, omul face parte tot din aceasta clasa, la care gametii sunt diferiti. Cantitativ insa, pe planeta domina animalele homosexuale si care se pot inmulti prin diviziune celulara (pentru ca numarul bacteriilor si animalelor inferioare este cu mult mai mare decat cel al mamiferelor, atat ca masa biotica cat si ca numar absolut).

    Cum insa vorbim despre homosexuali umani, cum numarul acestora este mai mic decat cel al oamenilor ce stabilesc o relatie heterosexuala, se poate conventional spune ca sunt un caz de exceptie, anormal, iar cel al heterosexualilor cel normal. Asa cum spunem la 18 grade in camera ca este frig, si asta pentru ca majoritatea oamenilor au o senzatie neplacuta daca stau indelung in tricou la o astfel de temperatura. In acest caz nordicii si sudicii sunt exceptia, anormalitatea.

    A fi homo este atat cool cat si trendy. Mai mult, datorita lor se mai diminueaza populatia acestei planete insuficient de mari pentru 6 miliarde. Dar cu toate acestea, conventional, a fi homo nu este normal.
  • 0 (2 voturi)    
    Pe invers? Pe dracu! (Marţi, 26 august 2008, 10:11)

    Rumalun1st [utilizator]

    /// trebuie sa te uiti la un anumit canal educativ, conduci Peugeot 206 vrei sa fii recunoscut si ca elemeni constitutiv al societatii adoptand un copil , cand tu te-ai rupt cu barbati prin cluburi in loc sat-i faci familie normala. Sa traim toti, e loc pentru toti, dar cand vad ca vor drepturi deja au impresia ca sunt o alta clasa sociala cei fata de noi muritorii, permitandu-le sa critice , sa arunce cu noroi in institutii cu mare impertinenta si nesimtitire doar ca tu esti oficial intr-un club global de iubitori ///.
    • 0 (0 voturi)    
      Cenzura asta.. (Marţi, 26 august 2008, 10:39)

      Rumalun1st [utilizator] i-a raspuns lui Rumalun1st

      Ntsc, Ntsc..
  • -2 (4 voturi)    
    Iata, facem si noi ceva bun pe pamant (Marţi, 26 august 2008, 11:03)

    hotnewsfil [utilizator]

    Sunt de acord cu existenta postului. Textele mai valoroase din emisiunile acestuia ar trebui sa fie incluse si in cartile scolare, de la cea mai mica varsta, sa pregatim temeinic viitoarea generatie. Programul sa arate si cum se fac copii (teoretic si, mai ales, practic), cu sex precomandat, intre doi barbati, ca sa nu mai fie nevoie de femei pentru rezolvarea problemei crestererii populatiei Romaniei, pina la 50 de mil. de locuitori voinici.
    Treptat, sa ajungem ca femeile sa aiba reletii sexuale numai ele, intre ele. Barbatii, la fel
  • -2 (4 voturi)    
    nelegiuirea a ajuns la cote maxime... (Marţi, 26 august 2008, 12:17)

    jaston_90 [anonim]

    Din cate vad aici pe aceasta pagina, observ ca 90% din comentariile postate sunt pro-gay...mai grav este ca sunt aduse argumentatii/scuze in favoarea ''nelegiutilor''....Opinia publica din Romania este anesteziata moral...nu mai are constiinta..nu mai realizeaza ce este bine si ce este rau in lumea aceasta...ne-am obisnuit cu ''nelegiutii''..in loc sa facem o petitie online pt desfiintarea viitorului post...stam si ne uitam ca prostii unii la altii cum isi unii de cap ..
    ''Treptat, sa ajungem ca femeile sa aiba reletii sexuale numai ele, intre ele. Barbatii, la fel''.....(Omul bun)
    Am sau nu am dreptate?
    • 0 (2 voturi)    
      Nu ai dreptate (Marţi, 26 august 2008, 14:11)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui jaston_90

      Nu ai dreptate ! In loc sa faci o petitie online fa ceva folositor . Tu deja vrei sa faci o petitie pentru desfiintarea unui post care nici macar nu exista. Pia hai sa facem atunci petitii si pentru desfintarea Radio Injuratura , Cruzime TV sau Palatul Zoofililor , Sint lucruri mai importante in tara asta decat o mana de oameni care au alte prefeinte sexuale decat majoritatea si care vor sa-si faca un post TV . Din partea mea pot sa-si faca si ASS Radio .
  • 0 (2 voturi)    
    Ma uit si ma crucesc.... (Marţi, 26 august 2008, 14:46)

    amadeusz [utilizator]

    Nu pot decat sa raman stupefiat cat de ametiti sunt unii oameni. Nu am nimic cu nimeni si, sincer, nici nu ma intereseaza ce face fiecare acasa...si cu cine.

    Stau sa ma intreb doar un lucru: daca homosexualii au ajuns sa fie problema acestei tari, inseamna ca am terminat cu coruptia, cu autostrazile, cu curatenia in aceasta tara si cu toti cei care sunt la putere si fura si singurul rau ramas sunt homosexualii si televiziunea lor.

    Fratilor, invatati sa ganditi, vedeti cine va fura si va fraiereste si lasati-i pe gay sa isi vada de ale lor....ca nu sunt ei problema acestei tari.
    • 0 (2 voturi)    
      nu mai spune... (Marţi, 26 august 2008, 17:08)

      anti-homo [anonim] i-a raspuns lui amadeusz

      tocmai ce ai facut o proba de alienare de moralitate civica....adica tu vrei sa spui "stiti, avem alte probleme si mai grave, lasati chestia asta cu homosexualitatea"....pai celelalte probleme la care faci apel au ajuns sa fie grave pentru ca atunci cand erau altfel, s-au gasit iluminati ca tine care au strigat "o, sunt alte probleme mai grave".../// ...asa e si cu aceasta campanie agresiva a homosexualilor: azi poate sa nu para ceva grav si tocmai de aia atitudinea celor care se opun pare mult mai ferma si mai intransigenta in ochii multora....numai cand problema va deveni grava, atunci vocile celor doua tabere vor fi comparabile...doar ca atunci va fi prea tarziu pentru a mai face ceva, pentru ca pana atunci homosexualii se vor stradui sa compromita toate institutiile statului incat cursul lucrurilor sa nu mai poata fi schimbat niciodata...ne mai vedem peste 10 ani si veti vedea unde a dus toleranta multora ///
      • 0 (2 voturi)    
        deci nu m-am inselat... (Marţi, 26 august 2008, 17:23)

        amadeusz [utilizator] i-a raspuns lui anti-homo

        discursul asta l-am mai auzit de la niste ametiti ca tine care acum vrei 10 ani se opuneau dezincriminarii penale a homosexualitatii. S-a schimbat ceva? Si cum iti inchipuiesti ca vor reusi homosexualii sa compromita institutiile statului?
        Nu sunt ele deja corupte si lipsite de incredere in ochii cetateanului? Ma indoiesc ca sistemul spagii in inst. statului a fost impamantenit de homosexuali.....de altfel nici cred ca cele doua subiecte au vreo legatura.

        Dar tie iti place doar sa dai cu piatra si nu sa analizezi.

        Ne plangem de ani de zile ca suntem vai de mama noastra, dar in vest nu iti da nimeni in cap...indiferente de opiniile/inclinatiile personale. Poate ar trebui sa mai invatam si noi.

        Am fost in iulie la Viena si acolo peste tot erau steaguri ale comunitatii gay pt ca urma sa aiba loc parada. Desigur, noi nu vrem sa traim ca in Austria, ci ca in Bangladesh, sa ascultam manele si sa mancam seminte la poarte.

        Halal natiune!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version