UPDATE: Bogdana Butnar, noul director al agentiei de marketing digital MRM Partners

de C.M.     HotNews.ro
Miercuri, 3 septembrie 2008, 12:33 Economie | Media & Publicitate

Bogdana Butnar, pana acum senior strategic planner la McCann Erickson, preia funcia de managing director si sef de strategie la agentia specializata in marketing digital al McCann Worldgroup, MRM Partners, potrivit unui comunicat difuzat miercuri de companie, ce confirma astfel oficial informatia vehiculata de cateva zile de surse convergente din piata media.

Divizie a McCann Worldgroup Romania, agentia MRM Partners ofera servicii de marketing in mediul online si new media, incluzand servicii web (strategie, web design, programare, comunicare online etc), comunicare interactiva prin SMS, MMS, jocuri web, continut 3G, direct marketing si consultanta pentru managementul bazelor de date si protectia datelor.
 
“Comunicarea online este un domeniu care, asemeni Internetului propriu zis, este mereu in schimbare si in dezvoltare. In Romania, noi suntem in cea mai interesanta faza: cea a inceputurilor cand se invata mult, se greseste mult si se construieste mult. MRM este la nivel global o forta pe partea digitala si era momentul ca el sa devina un jucator important si in Romania”, argumenteaza Bogdana Butnar decizia de a prelua functia de conducere a diviziei MRM Partners, citata in comunicat.

Potrivit acesteia, rolul ei in MRM Partners va fi sa continue o reorganizare pe care agentia a inceput-o in urma cu jumatate de an, "in speta vom dezvolta partea de Search Engine Marketing si vom incerca sa adaugam o parte puternica de content si gaming. In plus, o sa ne dezvoltam si mai mult pe partea de web design si web communication, pentru a face fata cerintelor clientilor actuali si viitori”, a detaliat Butnar.

Absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine Bucuresti si a London Metropolitan University, Bogdana Butnar s-a alaturat agentiei McCann Erickson la inceputul anului 2007, lucrand pe conturi precum Vodafone, Kandia-Excelent / Cadbury Schweppes, Coca-Cola, Bergenbier, MediaGalaxy, Heineken sau BRD.

Printre clientii agentiei se numara: Heineken Romania (cu brandul Golden Brau), Microsoft, Radio 21, si Kandia-Excelent / Cadbury Schweppes.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

555 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri