Mol Romania se repozitioneaza cu ajutorul Young&Rubicam Budapesta

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 15 septembrie 2008, 17:21 Economie | Media & Publicitate

MOL Romania a apelat la Young&Rubicam Budapesta pentru o noua campanie de imagine "axata pe valorile sale cheie si care are drept scop pozitionarea sa in topul companiilor energetice internationale ce ofera carburnati ultramoderni in Romania", se arata intr-un comunicat al companiei. Incepand din 15 septembrie, campania se va desfasura pe TV, in presa scrisa si pe internet.

Spotul TV apeleaza la grafica animata, ce urmareste sa prezinte parcursul carburantilor - de la explorare si rafinare pana la retail.

Potrivit comunicatului, campania se va desfasura pana pe 26 octombrie, pe cinci posturi TV, in noua publicatii centrale, cateva publicatii de limba maghiara si pe cinci site-uri.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

189 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri