O publicatie centrala, un cotidian local si un post de radio apeleaza, conform anunturilor lor de astazi, la internet pentru a promova o campanie aniversara, pentru a intari comunicarea cu publicul dupa relansare, respectiv pentru a masura o audienta pana acum incerta.

  • "Ziarul Financiar" a lansat astazi o campanie de comunicare pentru a marca 10 ani de la infiintare, campanie ce se va desfasura in presa, in mediile online, pe canale indoor si outdoor, la radio si TV, precum si prin direct mailing, potrivit unui comunicat de presa. Tot astazi, site-ul ZF.ro s-a relansat si, dupa cum noteaza Orlando Nicoara pe blogul sau, timp de 30 de zile toate articolele sunt oferite "la liber" pe site, printr-o sponsorizare Vodafone.
  • Unul dintre cele mai citite ziare locale, Gazeta de Olt, a aparut tot astazi "cu o noua fata, dar cu acelasi nume", schimbarile vizand si o reorientare a politicii de continut, potrivit unui comunicat al publicatiei. Comunicatul precizeaza ca in noua varianta ziarul va pune accent pe comunicarea cu cititorii, inclusiv prin facilitati precum posibilitatea de a plasa anunturi gratuite in ziar, prin accesarea unei adrese online.
  • Nu in ultimul rand, Radio 21 apeleaza la un instrument de masurare a audientelor sale online, www.shoutcast.com, care publica statistici realizate prin sondarea electronica automata, la intervale de 2-3 minute, a tuturor posturilor radio publice care folosesc acest sistem. Radio 21, care "poate fi de acum ascultat live pe internet, indiferent de browser sau sistem de operare si fara sa fie nevoie sa instalezi alte aplicatii pe calculator", isi revendica primul loc in prime-time, in randul posturilor radio cu difuzare online din Romania.