Schimbari offline si online la Ziarul Financiar, Radio 21 si Gazeta de Olt 

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 15 septembrie 2008, 17:26 Economie | Media & Publicitate

O publicatie centrala, un cotidian local si un post de radio apeleaza, conform anunturilor lor de astazi, la internet pentru a promova o campanie aniversara, pentru a intari comunicarea cu publicul dupa relansare, respectiv pentru a masura o audienta pana acum incerta.

  • "Ziarul Financiar" a lansat astazi o campanie de comunicare pentru a marca 10 ani de la infiintare, campanie ce se va desfasura in presa, in mediile online, pe canale indoor si outdoor, la radio si TV, precum si prin direct mailing, potrivit unui comunicat de presa. Tot astazi, site-ul ZF.ro s-a relansat si, dupa cum noteaza Orlando Nicoara pe blogul sau, timp de 30 de zile toate articolele sunt oferite "la liber" pe site, printr-o sponsorizare Vodafone.
  • Unul dintre cele mai citite ziare locale, Gazeta de Olt, a aparut tot astazi "cu o noua fata, dar cu acelasi nume", schimbarile vizand si o reorientare a politicii de continut, potrivit unui comunicat al publicatiei. Comunicatul precizeaza ca in noua varianta ziarul va pune accent pe comunicarea cu cititorii, inclusiv prin facilitati precum posibilitatea de a plasa anunturi gratuite in ziar, prin accesarea unei adrese online.
  • Nu in ultimul rand, Radio 21 apeleaza la un instrument de masurare a audientelor sale online, www.shoutcast.com, care publica statistici realizate prin sondarea electronica automata, la intervale de 2-3 minute, a tuturor posturilor radio publice care folosesc acest sistem. Radio 21, care "poate fi de acum ascultat live pe internet, indiferent de browser sau sistem de operare si fara sa fie nevoie sa instalezi alte aplicatii pe calculator", isi revendica primul loc in prime-time, in randul posturilor radio cu difuzare online din Romania.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

713 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Heh... (Luni, 15 septembrie 2008, 18:25)

    xulescu [anonim]

    Daca astia de la zf si-ar schimba si serveru pe care sunt hosted si ar mai apleca urechea la ce le scriu utilizatorii prin sondajele pe care le fac ar ajunge un site extrem de interesant. Pana una alta nu fac decat sa piarda utilizatori in favoarea altora...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri