Criza financiara a redus valoarea celor mai mari branduri din lume

de D.C.     HotNews.ro
Joi, 18 septembrie 2008, 18:30 Economie | Media & Publicitate

Valoarea celor mai importante 100 de branduri internationale s-a redus cu 67 de miliarde de dolari datorita actualei crize financiare, potrivit Brandrepublic.com care citeaza un raport al Brand Finance. Astfel, in perioada ianuarie-septembrie valoarea acestor branduri a scazut cu 4,2%.

Conform raportului, valoarea unor branduri precum Wal-Mart, AT&T, Exxon si McDonalds nu s-a depreciat, insa altele, precum Starbucks, Nike, Coca-Cola si L'Oreal se afla in declin.

Sectorul care a inregistrat cea mai mare crestere a valorii brandurilor este cel de sanatate si ingrijire personala, ceea ce sugereaza ca in ciuda scaderii cheltuielilor, prioritatea consumatorilor este sanatatea. De asemenea, si valoarea companiilor din sectorul petrolier a crescut cu pana la 20%, pe fondul oscilatiilor pretului titeiului.

Wal-Mart a depasit Coca-Cola in topul celor mai valoroase branduri internationale, valoarea sa urcand cu 9%, la 23,96 miliarde de dolari.

Brand Finance a lansat raportul privind valoarea brandurilor in luna martie a acestui an, insa a decis sa il revizuiasca datorita crizei economice globale.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

817 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri