Seful CME, Michael Garin: Compania care detine reteaua Pro nu este afectata de criza financiara

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 23 septembrie 2008, 22:19 Economie | Media & Publicitate

Criza financiara ce afecteaza in prezent pietele lumii "nu are nimic de-a face cu CME", a afirmat Michael Garin, CEO al acestei companii, pentru publicatia ceha Hospodarske Noviny, preluata pe site-ul oficial al Central European Media Enterprises. CME, care controleaza in Romania posturile din reteaua Pro si care a anuntat mai multe noi entitati media pe piata ceha in ultima vreme, este insa precauta in privinta digitalizarii si in ceea ce priveste lansarea unor posturi prea nisate intr-o tara mica precum Cehia, potrivit lui Garin.

Acesta afirma ca "sefii care se gandesc la fluctuatiile inregistrate de actiunile companiilor lor pe termen scurt nu sunt sefi buni (...) Slujba mea este sa ofer valoare pe termen lung firmei".

CME este listata pe Nasdaq si la bursa de la Praga.

Intr-un interviu acordat Hospodarske Noviny, Michael Garin afirma ca posturile digitale nu isi au locul intr-o tara precum Cehia, cu 10 milioane de locuitori (3,5 milioane de gospodarii). Din perspectiva audientelor potentiale ale televiziunilor foarte mici, "este mai ieftin sa iti urci toti telespectatorii intr-un autobuz si sa-i duci la stadion si sa pui reclama pe ecranele mari de acolo".

Din aceeasi perspectiva, Garin afirma ca in Republica Ceha nu este loc pentru posturi prea nisate de televiziune, fiind suficiente nisele mai mari precum cea a tinerilor (carora li se adreseaza MTV, care va difuza programe localizate de anul viitor in Cehia, prin intermediul CME) sau cea a femeilor.

El apreciaza, totodata, ca pretul publicitatii TV este foarte redus in Republica Ceha - circa 60% fata de preturile practicate in Ungaria, in conditiile in care in Cehia cheltuielile unui advertiser pe TV se ridica la 35 de dolari/persoana, comparativ cu 70 de dolari/persoana in Europa Occidentala.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

400 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri