Wall Street Journal va publica necrologuri on-line pentru o taxa anuala de 80 de dolari

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 24 septembrie 2008, 18:13 Economie | Media & Publicitate

Pentru ca fiecare viata are o poveste...
Foto: www.tributes.com
Cotidianul Wall Street Journal isi va extinde serviciile de mica publicitate cu anunturi mortuare ce pot fi cumparate si postate pe Tributes.com, care este noua sectiune de necrologuri a publicatiei. Informatia a fost transmisa de Crain's, un site specializat de afaceri din New York, care a precizat ca un abonament anual pe Tributes costa 79.99 de dolari.

Utilizatorii vor putea adauga, de asemenea, un anunt tiparit in pagina de Remembrances a editiei de sambata a ziarului.

"Necrologurile au fost o parte redusa a afacerii de mica publicitate a ziarului, dar asteptam sa creasca in urma parteneriatului cu Tributes", a declarat Patricia Rodeawald, director pentru anunturile de mica publicitate digitala al WSJ.com.

Utilizatorii ii vor putea comemora pe cei dragi pe site-ul Tributes.com, postand anunturi nelimitate ca si continut, 25 de fotografii sau cantece, taxa anuala fiind de 79.99 de dolari. Prin comparatie, pretul unui anunt simplu in editia de sambata a ziarului este de 250 de dolari.

Tributes.com a debutat ca un site de socializare (sub numele de Eons.com) in februarie 2008, cu sustinerea celor de la Dow Jones & Co, compania-mama a WSJ.

Unii analisti, precum Sarah Rotman Epps de la Forrester Research, considera ca parteneriatul, desi inteligent, nu va aduce mari schimbari pentru WSJ si nu va putea opri pierderile generale ale celor de la Wall Street Journal. Edward Atorino, analist media la Benchmark Co, e de parere insa ca parteneriatul dintre WSJ si Tributes.com va permite ziarului sa se prezinte ca un produs mai apropiat de consumatori si ca va putea intra in contact cu reteaua de case funerare locale, care se ocupa de majoritatea anunturilor mortuare.

Editia de sambata a ziarului a inceput sa publice necrologuri inca din 2006, insa fara sa ataraga foarte multe anunturi.

Wall Street Journal este publicat de Dow Jones & Company in New York, avand editii pentru Asia si Europa. Are o circulatie mondiala de peste 2 millioane, avand 931.000 de abonati on-line. Din decembrie 2007, este detinut de News Corp, companie ce apartine miliardarului Rupert Murdoch.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

433 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi