Cea mai mare asociatie europeana dedicata publicitatii interactive si marketingului digital, IAB Europe, a anuntat integrarea a patru noi membri - asociatiile IAB din Romania, Turcia, Suedia si Croatia - si o serie de schimbari la nivel de structura si de identitate, potrivit unui comunicat de presa.

Acesta precizeaza ca odata cu aderarea asociatiilor din cele patru tari, numarul membrilor IAB Europe a crescut la 18, acestora urmand sa li se alature si birourile IAB din Ungaria, Elvetia, Portugalia, Irlanda si Luxembourg.

Dupa o lunga perioada marcata de diverse dispute, comunicatul precizeaza ca "IAB Romania finalizeaza in acest fel aderarea sa la forurile internationale IAB Europe si IAB US, etapa importanta in dezvoltarea activitatilor asociatiei, deoarece atesta la nivel international reprezentarea acestor doua asociatii pe teritoriul Romaniei de catre IAB Romania".

Cu aceeasi ocazie, mai arata comunicatul, IAB Europe a adoptat o noua identitate europeana, a lansat un nou website la adresa www.iabeurope.eu si a anuntat un nou Consiliu Director, format din sapte reprezentanti ai asociatiilor nationale IAB si cinci reprezentanti ai membrilor corporate.

"Toti membrii IAB Romania vor avea acces prin intermediul biroului local IAB la continutul premium oferit de IAB Europe membrilor sai si vor putea beneficia de reduceri in calitate de membri IAB Europe la toate evenimentele organizate de asociatia europeana", mai spune comunicatul.

Tari membre IAB Europe: Austria, Belgia, Croatia, Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Romania, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia si Marea Britanie.

Membri corporate IAB Europe: BBC.com, Business Week, comScore MediaMetrix, Goldbach Media, Hi-Media, Insites Consulting, Netlog, Nielsen Online, Nugg.ad, Truvo, Publicitas Europe si United Internet Media.