Romtelecom a invitat 11 agentii de publicitate la licitatia pentru contul sau de creatie, potrivit unei informari a companiei, remisa HotNews.ro, care il citeaza pe Alfred Borcan, director coordonator comunicare merketing, segment rezidential, Romtelecom. Potrivit reprezentantilor de PR ai operatorului, procesul de selectie astfel demarat "acopera intregul portofoliu Romtelecom, atat pe zona de business, cat si rezidential".

Adplayers.ro nota luni ca "Romtelecom a pornit fulger o licitatie" pentru contul sau de creatie si strategie, cont pe care sursa il evalueaza la 1-1,5 milioane euro.

Potrivit PR-ului Romtelecom, scopul licitatiei este "identificarea celui mai bun partener pentru creatie, pentru Romtelecom, in termeni de calitate si cost".

Pana acum, de creatia publicitara pentru diversele servicii Romtelecom s-au ocupat Grey Worldwide Romania si Headvertising. In septembrie a.c., operatorul a anuntat o repozitionare de brand si schimbarea imaginii vizuale a companiei. Comunicarea externa foloseste acum o unica pozitionare de brand si denumiri diferite de produse - Voce, Clicknet si Dolce -, iar comunicarea cu clientii de business se face prin sub-brandul Romtelecom Business Solutions.

Potrivit lui Alfred Borcan, agentiile au la dispozitie trei saptamani pentru a dezvolta conceptele creative. El precizeaza ca au fost invitate multe agentii din dorinta unei "competitii reale".