Piata de publicitate din Spania, slabe sanse de redresare in 2009

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 21 noiembrie 2008, 19:04 Economie | Media & Publicitate

Este putin probabil ca piata de publicitate din Spania sa-si revina in 2009, a declarat vineri Giuseppe Tringali, directorul executiv al canalului de televiziune spaniol Telecinco, citat de Reuters. Veniturile din publicitatea TV ar putea scadea cu circa 11-12% in 2008 fata de venituri de peste trei miliarde euro (3,76 miliarde dolari) in 2007, ca urmare a scaderii economice din Spania.

La inceputul acestei saptamani, Javier Uria, directorul financiar al Telecinco, a declarat ca volumul cheltuielilor de publicitate a inregistrat in Spania o scadere anuala cuprinsa intre 22-24%.

Postul de televiziune a transmis 9,4 minute de publicitate pe ora in luna octombrie a acestui an, comparativ cu 12 minute pe ora in aceeasi perioada a anului trecut, a mai precizat Giuseppe Tringali. Telecinco este divizie a grupului de televiziune italian Mediaset.





















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

201 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri