ARBOinteractive intra in publicitatea outdoor in Bucurestiul virtual din Second Life

de C. I.     HotNews.ro
Miercuri, 10 decembrie 2008, 11:06 Economie | Media & Publicitate

Banner ARBOinteractive in Second life
Foto: ARBOinteractive
Regia de publicitate ARBOinteractive intra pe piata publicitatii outdoor in Bucuresti - dar nu in Bucurestiul real, ci in Bucurestiul Virtual, replica 3D a capitalei in Second Life. Potrivit lui Clement Nicolaescu, director de marketing si PR la ARBOinteractive, regia va plasa, pentru inceput, bannere stradale de autopromovare, urmand ca aceste spatii sa fie vandute clientilor interesati.

Versiunea 3D a Bucurestiului, realizata de agentia Chase Corp., s-a lansat la 29 noiembrie. Potrivit unui comunicat remis marti HotNews.ro, in prima saptamana de la lansare, media traficului inregistrat de Virtual Bucharest a fost de 16.350 de vizitatori, limita maxima, atinsa pe 2 decembrie, fiind de 20.296. Ziua Nationala a avut de asemenea un trafic considerabil, in varianta Second Life a Bucurestiului fiind organizate, atunci, mai multe evenimente speciale.

Un comunicat al ARBOinteractive il citeaza pe Calin Rotarus, potrivit caruia "intrarea in portofoliul nostru a acestui simpatic mediu se incadreaza in politica noastra de a diversifica serviciile oferite agentiilor si clientilor directi, precum si de a oferi cat mai multe posibilitati de a exploata potentialul inca nedescoperit al comunicarii online".

Potrivit lui Clement Nicolaescu, ARBOinteractive are exclusivitate pentru administrarea bannerelor stradale in Virtual Bucharest. Regia nu se va ocupa de alte forme de promovare stradala, precum panourile amplasate de la bun inceput in mai multe zone ale orasului virtual.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

371 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă