Pagina de media: Mult mai putine reclame pe TV, in noiembrie

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 11 decembrie 2008, 16:17 Economie | Media & Publicitate

Posturile romanesti de televiziune au avut mult mai putina publicitate in noiembrie a.c. decat in aceeasi luna a anului trecut, potrivit unei analize a Paginii de media. Aceasta arata ca, in conditiile in care clientii de publicitate au taiat serios din bugetele alocate televiziunilor la sfarsit de an, timpul ocupat de reclame a scazut, in anumite cazuri chiar cu peste 50% comparativ cu noiembrie 2007.

Potrivit Paginii de media, timpul alocat publicitatii, in noiembrie 2008, a scazut fata de noiembrie 2007 cu:
  • 35% in cazul Pro TV
  • 37% in cazul Antena 1
  • 50% in cazul Acasa TV
  • 15% in cazul TVR
  • 36% in cazul Realitatea TV
  • 61% in cazul Antena 3
  • 50% in cazul Prima TV

Citeste pe Pagina de media cum explica aceste scaderi Zoe Vasilescu, sales director Pro TV SA, Laurentiu Ionete, directorul CLIR Media (regia care vinde spatiul publicitar al Antenelor), precum si Radu Budes, managing partner Splendid Media (regia care vinde spatiul publicitar al TVR).

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

409 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Ceva bun (Joi, 11 decembrie 2008, 17:26)

    Florin [anonim]

    Uite ca aceasta criza financiara are si aspecte pozitive :)..
  • 0 (0 voturi)    
    scaderea cheltuielilor de publicitate (Miercuri, 17 decembrie 2008, 12:13)

    Monica [anonim]

    compararea cheltuielilor cu publicitatea tv din noiembrie 2008 cu cele din noiembrie 2007 este nerelevanta. sa nu uitam cai in perioada septembrie 2007 - ianuarie 2008 am avut parte de campaniile la fondurile de pensii private si ca aceasta a fost o exceptie, nu regula.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri