Posturile romanesti de televiziune au avut mult mai putina publicitate in noiembrie a.c. decat in aceeasi luna a anului trecut, potrivit unei analize a Paginii de media. Aceasta arata ca, in conditiile in care clientii de publicitate au taiat serios din bugetele alocate televiziunilor la sfarsit de an, timpul ocupat de reclame a scazut, in anumite cazuri chiar cu peste 50% comparativ cu noiembrie 2007.

Potrivit Paginii de media, timpul alocat publicitatii, in noiembrie 2008, a scazut fata de noiembrie 2007 cu:

  • 35% in cazul Pro TV
  • 37% in cazul Antena 1
  • 50% in cazul Acasa TV
  • 15% in cazul TVR
  • 36% in cazul Realitatea TV
  • 61% in cazul Antena 3
  • 50% in cazul Prima TV

Citeste pe Pagina de media cum explica aceste scaderi Zoe Vasilescu, sales director Pro TV SA, Laurentiu Ionete, directorul CLIR Media (regia care vinde spatiul publicitar al Antenelor), precum si Radu Budes, managing partner Splendid Media (regia care vinde spatiul publicitar al TVR).