Cum arata bugetele pentru PR in 2009, ca o consecinta a crizei financiare? Cat si cum mint companiile din Romania? Cum s-au schimbat strategiile de PR sub influenta Web 2.0?

Sunt doar cateva dintre intrebarile la care a raspuns Eliza Rogalski, managing partner la Rogalski-Grigoriu si unul din cei mai cunoscuti oameni de PR din Romania, in cadrul celei de-a saptea editii a Intalnirilor Media HotNews.ro, moderate de Iulian Comanescu.

Biografia Elizei Rogalski

Blogul Rogalski-Grigoriu

  • Editiile trecute ale intalnirilor Media HotNews.ro:

6 noiembrie: Serban Alexandrescu (Headvertising): "Unii si-o vor fura mai urat decat altii"

13 noiembrie: Dan Diaconescu vrea transmisii live din Salvare si Elodia pe internet

19 noiembrie: Orlando Nicoara despre criza din advertising

26 noiembrie: Sorin Freciu: "Nu cad in capcana cifrelor de audienta"

3 decembrie: Catalin Tolontan despre viitorul presei din Romania

10 decembrie: Cristina Popescu (Romtelecom) crede ca online-ul e avantajat