Antena 1 cu manelistii a invins Pro TV- ul cu Andra si Maruta

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:34 Economie | Media & Publicitate

Paranghelionul Antenei 1, care a adus pe micul ecran manelistii, a castigat competitia pentru audienta noptii dintre ani, potrivit paginademedia.ro. Miezul noptii a fost al Antenei 1, iar in top 3 a intrat si postul public. Anul acesta, TVR 1 a transmis, din Brasov, discursul presedintelui Traian Basescu, chiar la miezul noptii. Si in anii trecuti, TVR 1 atragea un rating bun la miezul noptii.

Top 3 TV la miezul noptii, in mediul urban:

   1. Antena 1 – 1,38 milioane telespectatori (12,1% rating, 24,5% cota de piata)
   2. TVR 1 – 1,25 milioane telespectatori (11% rating, 22,2% cota de piata)
   3. Pro TV – 915.000 telespectatori (8% rating, 16,3% cota de piata)

Articol integral in paginademedia.ro























VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

7150 vizualizari

  • +10 (18 voturi)    
    n-ai cu cine , niste ...... (Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:48)

    make21 [anonim]

    Ce ma intereseaza pe mine toti inculti care s-au uitat la antena 1??Asta e stire???
    • +19 (19 voturi)    
      Pai ar trebui sa te intereseze.. (Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:59)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui make21

      ... caci incultii aia voteaza, incultii aia se "inmultesc" pe an ce trece.. si uite asa, avem si clasa politica pe care o avem, cu consecintele de rigoare asupra vietii noastre de zi cu zi.

      Cand televiziunile care prezinta asa ceva or sa dea faliment din lipsa de telespectatori, atunci putem spune ca am evoluat. Pana atunci.. astia suntem...
      • +3 (11 voturi)    
        da de unde (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 2:38)

        make21 [anonim] i-a raspuns lui Alius

        Si crezi ca daca m-ar interesa ce fac incultii , nu o sa mai faca copii, sau o sa voteze altfel de cum voteaza acum??Ma indoiesc...Imi ajunge sa imi port mie de grija, nu ma intereseaza sa port de grija incultiilor din Romania.
        • +3 (7 voturi)    
          Ai si tu dreptate... (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 3:08)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui make21

          Dar lumea a evoluat si a gasit solutii la boli, probleme etc, tocmai pentru ca pe unii i-a interesat. Sigur, pe altii i-au interesat altele, cum sa faca rau..

          Ca-ti place sau nu, ceea ce fac unii te afecteaza si pe tine si pooate ca aceasta "afectare" o sa se agraveze si o sa ajunga intr-un punct in care o sa vrei si tu sa faci ceva, pentru tine, pentru copiii tai...

          Si nu e vorba numai de incultii din Romania, caci peste tot gasesti acelasi nivel, mai mult sau mai putin...Dar fiecare face ce crede si ce poate.
      • 0 (0 voturi)    
        Ar trebui sa protestam cu totii ! (Duminică, 4 ianuarie 2009, 10:59)

        ROM ALES [anonim] i-a raspuns lui Alius

        Ce s-a vazut la TV este amatorism curat. Data fiind manelizarea acentuata a intregului popor , trenuie infiintata in regim de urgenta ACADEMIA DE INALTE STUDII MANELISTICE, cu finantare de la guvern ,fara numar ,fara numar....Poate sa dea si coana Europa , prin finantari din alea de sa nu le mai dam banii inapoi.
        Cand vor absolvi adevaratii manelisti , cu staif si patalama vom avea programe de revelion beton, vom sta cu ochii lipiti de televizor, pe trei-patru canale simultan
        • 0 (0 voturi)    
          ruine pentru Antena 1 (Duminică, 4 ianuarie 2009, 13:27)

          antimanelistul [anonim] i-a raspuns lui ROM ALES

          rezultatul retingului privind revelionul si postarea Antenei 1 ca lider de piata m-a convins,daca mai era cazul, sa constat nivelul redus de cultura al neamului romanesc.O televiziune cu pretentii s-a facut de ras,ca si Dan Negru care s-a deprofesionalizat prezentand aceast penibil program de revelion. Sa va fie rusine
    • +7 (11 voturi)    
      cine se mai uita la tv in ziua de azi? (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:01)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui make21

      manelisti!! astia in loc sa iasa undeva sa se distreze stau cu ochii in tv.
    • +4 (10 voturi)    
      Bai, .....e (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:12)

      Taranul [anonim] i-a raspuns lui make21

      Daca iesea ProTv-ul (sau altul), stirea asta era mai ... stire?
      Cultzii, printre care sigur te numeri si tu, pe ce canal se uita?
      Pe ... Canalu' Dunarea-Marea Neagra?
      Sau pe Cana lu' Galileii?
      (Ca sa stii cui raspunzi, eu nu prea m-am uitat, de Anu' Nou, la emisiunile de la televizoare; adica m-am uitat sporadic.
      Desi am, in camera mea, 3, la care, de obicei, ma uit (si pricep!) la toate, deodata.)
      Strict Secret (numai pentru tine): nu conteaza canalul de televiziune; avem, oarecum, suficiente surse de informare pentru timpul nostru liber; conteaza ... privitorul (vorba lui Florin Piersic), care ALEGE.
      Dar, vorba, ta, n-ai cu cine, ...
      • +6 (12 voturi)    
        n-ai cu cine , niste tarani (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:42)

        make21 [anonim] i-a raspuns lui Taranul

        Cultii nu se prea uita la tv tarane.De 7 ani nu stiu ce inseamna tv si e asa de bine :))),
        • +8 (10 voturi)    
          exista tv (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:58)

          ovidiu [anonim] i-a raspuns lui make21

          Cum sa nu se uite ba? Exista discovery national geographic etc. Antena e un post comunist numa rau face in tara asta si nu e sg. Pacat.
        • +3 (3 voturi)    
          Taranul vs mache21 (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 14:07)

          Taranul [anonim] i-a raspuns lui make21

          Eu m-am definit singur: Taran.
          Nu ma mai poti jigni.
          Dar e posibil ca unii veritabili culti sa se uite, totusi, la unele canale tv.
          Esti convins acestia sint de acord cu tine (cu interventia ta din 02.01.2009/22:42)?
          Oricum, eu iti urez sa fii cult in continuare, fara sa mai stii ce inseamna tv.
    • +2 (4 voturi)    
      n-ai cu cine, niste... (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 9:33)

      florin [anonim] i-a raspuns lui make21

      Citez: "Ce ma intereseaza pe mine toti inculti care s-au uitat la antena 1"

      Domnule mache, va sugerez sa va completati bagajul cultural cu regulile gramaticale in formarea pluralului. E aproape fascinant, de exemplu pluralul cuvantului metru are doar un singur i, iar cel al incultului doi !
      • -3 (3 voturi)    
        la ce sa te astepti (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 13:48)

        make21 [anonim] i-a raspuns lui florin

        Bravo bai inteligentule esti super tare stand sa corectezi ce au scris altii in graba.Ai un os de la mine ;)
  • +7 (7 voturi)    
    concluzie... (Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:57)

    tiborg [anonim]

    presupun ca din acest top putem concluziona cam ce gusturi in materie de "Entertainment" au romanasii nostri dragi... (dar gusturile nu se discuta... in schimbi poti sa faci ceva in gura omului sa-i schimbi gustul, in gluma bineinteles..).
    Cu "respct".
  • +8 (8 voturi)    
    Surpriza (Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:57)

    smc [utilizator]

    Mare surpriza, prostii sunt multi. Problema este ca li se tot da nas, toata ziua.
  • +9 (9 voturi)    
    pai asta ne defineste (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:13)

    manelicumic [anonim]

    Astia suntem, nu imi place, imi vine sa ma ascund (da n-am unde), dara asta este ce ne defineste in acest moment dpdv culural. Poate o sa treaca dupa o generatie - doua. Poate nu si atunci se duce dracu tptu - ca neam si pospor de doi lei (si ca stramosi ai dacilor siromanilor) .
    Poate ca am fost in final invinsi de tzigani manelisti cind credeam si noi ca libertatea va aduce valori reale..., pa dracu...
    In alta ordine de idei - ma mir ca nu a iesit Proteveul cu "stirile" lor decrepite si macabre, fara sens si contzinut real impreuna cu filmele de "actziune" tip nonsense pline de impuscaturi, explozii si singe imprastiat pe toti peretzii...
    Sau poate ZeroTV (OTV) - da de ce nu Dan Diacinescu in hora cu Becali inconjuratzi de oi si tzigani cu BMW-uri si Mercedes-uri? Ptr care tot voi platitzi la urma urmei :-)
  • +10 (10 voturi)    
    Penibil dar adevarat (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:16)

    Dan Micu [anonim]

    sunt scarbit de postul antena 1 pentru ca a oferit cel mai infect, penibil, si fara sens program de revelion. pot spune asta doar din ce am vazut in reluarile de a doua zi.
    felicit pro tv pt ca incurajaza si sustine tineri talentati care isi merita un viitor lumea spectacolului.
    pacat ca romanii au preferat avortonii cu muci in nas de la antena...
    • +6 (6 voturi)    
      penibil e putin zis (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:40)

      laur [anonim] i-a raspuns lui Dan Micu

      Antena 1,televiziunea mea de suflet in trecut, a devenit intre timp cel mai slab canal(eu ii spun manelista).
  • +3 (3 voturi)    
    cine se mai uita la tv in ziua de azi? (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:27)

    anonim [anonim]

    Pai sa sti ca lumea se cam uita deoarece la un salar de 600-1000 ron pe luna dupa ce iti platesti toate darile catree stat mai ramai cu nimik si alta obtiune pur si simplu nu ai.
    Daca vrei sa iesi de la TV sa mergi la o distractie risti sa nu mai mananci nimik in luna respectiva.
    Deci nu toata lumea este " smechera " ca voi sa poata merge sa se distreza ( nu isi poate permite),
    daca stitice este aia.
    • +3 (3 voturi)    
      Chiar asa? (Vineri, 2 ianuarie 2009, 23:41)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Bai dar de biblioteca n-ati auzit?!
      Carti (de citit nu de joc) interesante sunt o gramada.
      • +2 (2 voturi)    
        pt un roman (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 11:10)

        pt un roman [anonim] i-a raspuns lui un roman

        auzi tu vezi cum scrie ca sa ii mai sugerezi si cititul?
        eu de pilda i-as sugera o singura carte: abecedarul. desi cred ca si aia e prea grea pentru el.
  • +4 (8 voturi)    
    nu spectatorii sunt de vina... (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:40)

    xvarjean [anonim]

    Nu spectatorii sunt de vina...ei doreau sa se uite la televizor ..atata tot...problema mare este cu posturile de TV care au ales sa faca niste emisiuni infecte care sa reaminteasca romanilor ca trebuie sa inghita manele cu forta sau sa accepte patalamaua de tigan . Televiziunile centrale au pornit in cursa de indobitocire a romanilor... Este si normal...atata timp cat romanul este demoralizat...plin de datorii si fara nici o perspectiva pozitiva in viitorul apropriat , el nu va avea tupeul sa deranjeze clasa politica si sa dea de pamant cu guvernul sau cu institutiile publice
    • +2 (2 voturi)    
      Nu zau! (Vineri, 2 ianuarie 2009, 23:43)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui xvarjean

      Adica e vina lor si nu a prostului care se uita la televizor?!

      Nu ca m-ar mira prea tare, pentru roman intotdeuna e vina altuia ca pe el nu-l duce mintea sa faca ceva inteligent!
      • +1 (1 vot)    
        vina... (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 10:50)

        gospo [anonim] i-a raspuns lui un roman

        orizontul de asteptare se mai si creeaza...or fi multi dobitoci,dar televiziunile ii inzecesc..
        becalli a ajuns celebru datorita TV in primul rand (Protv) si nu numarului mare de prosti
  • +7 (7 voturi)    
    Ce rost are.. (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:49)

    cata [anonim]

    Lasa sa stea acasa. Mai bine acasa decat sa ii vad prin oras.Va zic eu.
  • +1 (3 voturi)    
    Manelari peste tot (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:53)

    ionut [anonim]

    azi oamenii se uita la ceea ce le ofera tv-urile. ei consuma produsul care li se ofera in lipsa de altta oferta. ia, sa fi aparut alti actori si cantareti pe ecrane in loc de manelari, toate posturile ar fi avut aceleasi cote de piata ca si acum ( poate ordinea ar fi fost alta in top) si omul ramanea cu o idee despre a tipul ala care a facut gluma aia tare sau tipa care a cantat frumos. eu nu am vazut niciun program tv pentru ca am dorit sa evit antena si protv-ul dar am apreciat ca tvr dupa ani si ani face emisiune fara sa transmita de la romexpo. apreciez ca a gasit bani sa face ceva non live. puncte comune si slabe: lautari au fost pe toate canalele ( astia siau asigurat anul asta nuntile si au gasit solutia din a iesi din criza). pacat de aia care dau banii. astept sa se schimbe curentul manelelor pentru ca orice moda are perioada ei limitata. atunci poate o sa fim mai multumiti sa ramanem pe tv decat sa schimbam pe MTV 2, MTV HITS SAU MTV DANCE. cine le are ;)
  • 0 (0 voturi)    
    Hotnews e cu antena..aia veche comunista si maneli (Vineri, 2 ianuarie 2009, 22:56)

    ares [anonim]

    "La ora 20.30, Pro TV a difuzat O-la-la, la concurenţă cu Divertis, iar după 22.00, bătălia pentru audienţă s-a dat între Paranghelion şi Happy New Year. Divertis, cu un public diferit de al manelelor, a atras o audienţă mai ridicată decât a Paranghelionului: o medie de 1,55 milioane de telespectatori." -sursa- http://www.paginademedia.ro/

    io nu mai intzeleg nimic... si oricum subscriu celor de mai sus....
    • +1 (1 vot)    
      nici eu (Vineri, 2 ianuarie 2009, 23:26)

      chiti [anonim] i-a raspuns lui ares

      noi ne am uitat la divertis su la mondeni, cine so fi uitat la escrocii aia nu stiu?
  • +3 (3 voturi)    
    Apogeul îndobitocirii naţionale (Vineri, 2 ianuarie 2009, 23:13)

    mm [anonim]

    http://mihneamaruta.ro/2009/01/01/apogeul-indobitocirii-nationale/

    Programul tv din noaptea de Anul Nou este apogeul acestei îndobitociri naţionale. La stadiul în care au ajuns producătorii, capetele întunecate care conduc posturile comerciale, nu mai avem dreptul să vorbim despre rating, despre cifre de audienţă şi venituri din publicitate. Când “regii” manelelor devin protagoniştii alături de care ni se cere să petrecem revelionul, când actorii unei telenovele de şatră fac show în prime time, când prostul gust este adus la rang de atracţie trufaşă, iar mârlănia se revarsă în zoaie dincoace de ecran, atunci vorbim deja despre un atac la fiinţa naţională.

    Faptul de a fi român este sub asediu.

    Aici nu mai încap discuţii comerciale. La război nu mai cauţi justificări empatice. Această chestiune necesită un singur răspuns: “Ajunge!”. Dacă este atacat naţionalul din noi, nu putem reacţiona decât naţionalist. Artizanii acestei decerebrări programatice merită să ajungă la sapă de lemn. Posturile lor trebuie să dispară de pe telecomandă. Gata. Mira.
    • +1 (1 vot)    
      Sigur? (Vineri, 2 ianuarie 2009, 23:46)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui mm

      Adica mai poti sa indobitocesti prostii din Romania?!

      Daca erati voi astia destepti nu va uitati la TV si atunci nu va mai indobitocea nimeni.
  • -4 (4 voturi)    
    stiri media (Vineri, 2 ianuarie 2009, 23:25)

    catalin [anonim]

    nu cred k topul respectiv e facut de tigani care le place manele, cred k si prima ar trebui sa intre in top k a fst cel mai frumos,antena1 sia batut joc de tepes etc, niste idioti.protv mai merge,aaaaa si realitatea a fst the best.
    • +3 (3 voturi)    
      stai jos (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 1:41)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui catalin

      cocalar analfabet. toti descultii au calculator in ziua de azi si-si pot striga prostia.
  • +4 (4 voturi)    
    antidivertis (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 0:00)

    vio [anonim]

    Mare atentie, va rog! DIVERTIS s-a manelizat complet. Chiar nu vrea sa recunoasca nimeni? Sunt groaznici! De fapt exista pe Antena1...
    • +2 (2 voturi)    
      La Multi Ani (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 11:17)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui vio

      si un An Nou plin de impliniri pt. toti cititorii HotNews si Redactiei HotNews

      Divertis, care a reusit s a coboare sub Vacanta Mare si Catavencu, un fel de Can-Can cu iz elitist sunt deceptile unui public dornic de umor de calitate si pamflete reusite,dar cand ai patroni de talia lui felix si vantu ,atunci totu' devine explicabil, si mai ales de VANZARE

      nu urmaresc nici A1 si nici Protv-filme de proasta calitate iar campionatu' si LC sunt in pauza-in schimb privesc destul de rar Apocalipsa TV [Realitatea] si pot afirma ca fenomenul de manelizare a devenit pregnant si in stiri,analize ,dezbateri nu numai in industria de divertisment - mai degraba a vulgu lui decat de divertisment
  • +6 (6 voturi)    
    BRAVO TELEVIZIUNI (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 0:38)

    iceman [anonim]

    datorita voua Romania se va scrie in curand cu doi de "R". pentru un pumn de bani indobitociti sistematic mintea romanului sarac de inger. ATENTIE: A MAI FOST UNUL CARE S-A BUCURAT LA 30 DE ARGINTI. A RAMAS IN ISTORIE. LA FEL O SA RAMANETI SI VOI DRAGI REALIZATORI DE EMISIUNI MANELISTE. MI-E SCARBA CA RESPIR ACELASI AER CU VOI.
  • +5 (5 voturi)    
    istorie (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 0:45)

    trist [anonim]

    Sincer, mie mi s-a parut o SFIDARE din partea Antenei 1....Decebal, Traian...toata istoria ROMANILOR rescrisa cu tigani.
    De ce?..
    E ca si cum Antena 1 ar fi zis ca sa isi bata joc de romani: "uite ce prosti ati ajuns...pana si tiganii isi bat joc de voi si simbolurile voastre nationale!!!"
    Si culmea e ca nu am nimic cu tiganii..si ei sunsunt parte din istoria noastra..e si a lor...dar pur si simplu GESTUL ANTENEI 1 ESTE ...O BATJOCURA!
    Nu vreau sa il mai vad pe Dan Negru...s-a cu*vit intr-un hal fara de hal...nu are pic de demnitate.
    Prezentul e cum e...chiar si de stramosi sa ne batem joc...se intorc in morminte bunicii nostri care au luptat in razboaie :(.
    • +2 (2 voturi)    
      despre sursa tziganizarii... (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 4:58)

      nicksone [utilizator] i-a raspuns lui trist

      01. am avut langa mine, de Revelion (petrecut in Buenos Aires...) un indian. la un moment dat, rula un videoclip cu manele pe laptopul conectat la TV(nu a fost vina mea...). am vrut sa verific ce voi spune la punctul doi. i-am explicat indianului cine sunt tziganii in Romania, de unde vin, ca nu le place munca, ca umbla numai dupa shmenuri, etc etc... Dumnezeule, era atat de mandru indianu'!! se uita la garoii nostri si a admis ca seamana cu nu stiu ce populatie din nu stiu ce sudic stat al Indiei!
      02. eram in Bhavnagar, India, cu o nava cu care carasem sulf din Golful Persic. am fost "invadati" de vreo 150 de muncitori indieni. ne-au cerut sa le pregatim un loc unde sa isi faca de mancare si am ales sa fie la prova (le-am pregatit si un fel de WC cu "refulare" direct peste bord...). in echipaj aveam un tzigan tzigan, de la mama lui, excelent sudor si lucrator in fier, de altfel... ei bine, cand a vazut hoarda de indieni la bord, a inceput sa planga... s-a dus printre ei, se strangea in brate cu ei, desi nu mai vazuse indieni in viata lui. a disparut complet printre ei... il cautam sa il chemam la masa. el nu, era in extaz printre cei care pregateau un fel de lipii la prova, framantandu-le cu picioarele. manca, plangea, radea, folosea WC-ul aflat la un metru de locul unde pregateau mancarea si mancau... si radea...

      am fost la o nunta in bucuresti, nestiind exact ce ma asteapta, undeva la niste mafioti din Berceni. nu am rezistat decat vreo doua, cand am vazut garoii in toata splendoarea lor, cu toate acele tertiouri de a te face sa arunci cu banii, am plecat, la 12 noaptea , inapoi la Constanta.. mi-era atat de sila!
    • +1 (1 vot)    
      da trist (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 11:14)

      datrist [anonim] i-a raspuns lui trist

      subscriu la faza cu omul Negru. omul care vorbeste cu mainile..pentru ca nu prea are cine stie ce vocabular in tartacuta aia a lui seaca.
      iar emisiunile lui provoaca scarba numai cand le vezi in vreun promo..daramite sa te mai si uiti la ele.
  • +2 (2 voturi)    
    cultura otravita (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 1:58)

    zel [anonim]

    Trist.
    That is all.
  • +2 (2 voturi)    
    Unde a petrecut CNA de Revelion? (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 3:09)

    zack [anonim]

    Atunci cand iei o licenta ptr radio sau tv se spune clar ca trebuie sa participi si la educatie.Sa dai manele nu numai ca nu ajuti ci,dimpotriva,prostesti poporul.Dar cine de la CNA are curajul sa se ia de Voiculescu?
  • +3 (3 voturi)    
    ciudata comparatie (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 3:38)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    ca si cum andra si maruta ar fi fost monumen de cultura si intelectualitate fina. haha
  • +1 (3 voturi)    
    Incep... (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 3:46)

    Dani din Germania [anonim]

    sa constat ca indiferent cum e aici, in orice caz e mai bine decat in Romania. Da, am emigrat si ma bucur ca am ales asa! Ca am lasat Romania in suferinta, acum cand ii e greu? Nu sunt eu cel care ar fi redresat situatia si cred ca valuta pe care o introduc sporadic in tara este o "cota de participare" suficienta la taxa de a fi roman. La care sper sa renunt in curand.
    Comentariile de aici ma conving ca am facut alegerea buna! :-)
    Pacat totusi, ca iubesc Romania, insa am descoperit de curand ca e frumoasa ca un trup de fotomodel infectat cu SIDA, din afara frumos, inauntru ... mizer!
    Emigrati fratilor! :-)
    Sau ... ascultati mai des p'aia de zic ****** you Romania!
    Doamne ajuta!
  • +2 (2 voturi)    
    despre manivelisti (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 3:47)

    dan [anonim]

    lucrez ca si inginer intro fabrica unde majoritatea muncitorilor sunt din mediul rural. ma asteptam sa fie fani manivele, dar nici chiar asa... sunete de apel pe mobile, manele pe telefon in pauza de tigara, e deja obsesie. speram ca "moda" manelelor a apus demult...
    • +1 (1 vot)    
      nu va disparea (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 10:59)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui dan

      rro-manelele (ca sa le diferentiem de cele turcesti) s-au pliat perfect pe toate defectele romanului, deoarece fac apologia lenei, a prostiei fudule, a obrazniciei, a poftei de lux nemuncit si de a-i sfida pe cei din jur! un etnolog imi spunea chiar ca, dupa toate criteriile stiintifice, rro-maneaua e de cativa ani adevaratul cantec popular romanesc...
    • 0 (0 voturi)    
      mediu rural vs bucale (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 11:08)

      gospo [anonim] i-a raspuns lui dan

      ma indoiesc ca sunt mai multi manelisti in mediul rural decat in bucuresti..pupeze de 12 ani au melodii cu manele... le vezi in metrou. si daca le mai si auzi vorbind... cu cat sunt mai vulgare ,cu atat se cred mai interesante. totul tine in primul rand de educatia data de parinti. veti spune ca anturajul ii strica ,dar nu este adevart. daca un copil este destul de destept se disociaza de ratati..
    • +2 (2 voturi)    
      manele reloaded (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 11:18)

      pt dan [anonim] i-a raspuns lui dan

      n-are cum sa apuna daca o tot resusciteaza astia. intr-o vreme protveul era pro manele..acum a lasat-o mai moale a inceput antena..dupa aia cand o sa se plictiseasca si astia o sa se gaseasca un alt canal care sa le preia....manele reloaded!
  • +1 (1 vot)    
    mmanele (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 4:27)

    Nae [anonim]

    GUNOAIE !
  • -1 (1 vot)    
    CINE? (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 7:53)

    unic [anonim]

    NU SUNT FAN AL MANELELEOR.....DAR PANA LA URMA CINE DRACU IA FACUT MARI VEDETE PE ANDRA SI MARUTA????......NU MAI POATE POPORUL ROMAN DE ANDRA SI MARUTA:))))...FIECARE SE UITA LA CE II PLACE...DAR NU MAI JUDECATI OAMENII CA NU SAU UITAT LA DOUA GALUSTI DE ASA ZISE "VEDETE"... MAI BINE MA UIT LA DESENE ANIMATE DECAT LA ABERATIILE ALEA DOUA......MAI SUNT SI DOUA!!!:))))))...hai ca am treaba....v-am pupat pe toti!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Petitie online (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 9:07)

    Antimanelistul [anonim]

    Hai sa facem o petitie online in care sa cerem inchiderea postului Antena ,2,3 pe motivul ca este antiromanesc.
  • +3 (3 voturi)    
    Faza tare (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 11:25)

    bebe [anonim]

    Adrian Vijulie in uniforma de militar al Imperiului roman. Pai, pe timpurile alea tziganii fortzau trecatorile dinspre actualul Pakistan catre actualul Iran. TARE!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      re: (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 11:52)

      kalinix [anonim] i-a raspuns lui bebe

      te rog, nu e Vijulie: e Vali Storm, Ady Wonder, Florin Sausage si above all Gutza fara putza.
      Va mirati ca au ocupat Romania? Eu i-am auzit in Suedia!
      Sictir.
    • -1 (1 vot)    
      bai ignorantu-le (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 18:57)

      Marean [anonim] i-a raspuns lui bebe

      ala se intituleaza Adi copilu de aur si e muzician, canta muzica frumoasa. tu cum te distrezi la chefuri fara manele?
  • +3 (3 voturi)    
    Scot Antena1,2,3 (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 11:47)

    Ma pis pe manelisti [anonim]

    de pe telecomanda, urmeaza PRO TV-ul
  • +2 (2 voturi)    
    la cotet cu ei (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 12:29)

    Anti Manea [anonim]

    prefer PARAZITII in toata vulgaritatea lor ,decit pe c...tii astia de manelisti.
  • +2 (2 voturi)    
    Program de doi bani-Antena1 -Rusine nationala (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 12:29)

    gabi [anonim]

    RUSINE! ….tara de manelisti.

    Asa zisele audiente va incanta,poate va aduc bani,...dar NU aveti onoare si nici demnitate.Va vindeti sufletele pe doi bani.
  • +1 (1 vot)    
    10 programe de revelion de acum nu fac ... (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 13:10)

    Tudor Vornicu [anonim]

    nu stiu de ce ne miram atata de rahaturile de programe Tv difuzate de revelion oferite de televiziunile romanesti.Concluzia este una la asa tara asa programe TV.S-au facut 20 de ani de cand Tudor Vornicu a realizat impreuna cu echipa sa exceptie,ultimul program adevarat de revelion.S-a gandit oare cei din TVR ca Vornicu se va rasuci in mormant datorita tampeniei de program de "revelion" tvr.?Asa au invatat ei sa faca un program de revelion?Au stat degeaba langa Vornicu.Ce a prezentat TVR in noaptea dintre ani?Cred ca cel mai prost program de revelion din istoria TVR culmea facut pe un buget mare.De ce a ajuns TVR in postura sa nu mai fie capabile sa ofere nimic?simplu ca la conducerea institutiei s-au perindat tot felul de activisti de partid de prin mai toate partidele.Daca la conducerea Tvr se va intoarec un om adevarat de televiziune din cadrul institutiei, TVr va deveni ce era odata prin anii 80.dica cea mai tare televiziune din Europa de est.Televiziunea publica nu duce lipsa de asfel de buni manageri din cadrul ei,dar la noi inca primeaza politicul.sigur acum vor sarii cu injuraturi manelarii si putoi noii generatii care vor spune ca sant nostalgic,dar TVr de revelion in anii comunismului nu insemna numai Ceausescu si osanale partidului,erau programe deosebite de revelion .Un program de revelion TVR cum se facea inainte de 89 face mai mult decat toate revelioanele de la televiziunle Romanesti actuale.
  • 0 (0 voturi)    
    Educatia culturala se mai si face, inclusiv de te (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 15:33)

    Un roman anonim [anonim]

    Dar ce pretentii poti avea de la Felix motanul turnator si ai lui? Dupa ce a turnat tot ce se putea si ceva in plus acum "deserveste" Romania propagand cele mai mizerabile productii, manelele. Ar trebui ca sa cum posturile de radio locale oficiale din Bucuresti nu difuzeaza manele si televiziuniile sa procedeze la fel. Iar de jegurile de manelisti sa se ocupe garda financiara si probabil ca bugetul de venituri al statului ar simtii imediat acest lucru. In fond si Al Capone tot prin acuzatia de evaziune fiscala a fost anihilat.
  • 0 (0 voturi)    
    televiziunea noastra... libera (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 16:07)

    Doru [anonim]

    Este normal ca tvr sa nu fie intresata de calitate,banii le intra oricum.Te uiti sau nu te uiti la tvr, ei iti baga mana in buzunar ca un hot. Ar fi nesara o solutie inportiva televiziunii bagata fortat pe gat.Atunci,am putea vedea calitate.
  • +1 (1 vot)    
    Antena 1 (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 16:57)

    Pandi [anonim]

    Si pun pariu ca manelistii nu isi vor platii taxele catre stat si nici taxa pe profit sau contract nici pentru acea prestatie de toata scarba de la Antena1.
    Las` sa plateasca omul constiincios,muncitor si bine educat. Ca ei sunt baietii decurcareti...
    Pina cind ii mai toleram?????
    Slab nivel de cultura la antenele lui Felix.

    Si a mai fost o stire la Pro ,care se ocupa de "unde si-a petrecut Vali Storm revelionul?". A cintat romanilor din USA, la o petrecere mare de revelion. Mai romani din USA carora le-a cintat Vali: poftim cutlura! Daca asta a-ti vrut asta vi s-a dat!
  • 0 (0 voturi)    
    Jalnic (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 18:54)

    andre [anonim]

    suntem un popor de educati, civilizati, peste 50 % din populatie este consumatoare inraita de carte, expozitii, teatru, in fiecare oras exista cluburi de jazz, strazile - umblate de lume civilizata, in autobuze, metrou si alte locuri publice se vorbeste incet, blochistii sunt silentiosi, nu se deranjeaza intre ei (de-ai zice ca esti unicul locuitor al blocului), lumea iti zambeste spontan, sincer, amabilitatea incepe de pe scara blocului, samd, samd.. Cred ca-s inca "facut", ramas de la cheful de Sf Vasile
  • +1 (1 vot)    
    revelion (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 19:02)

    iris [anonim]

    RUSINE!! RUSINE!! RUSINE!!

    LA TOATE TELEVIZIUNILE!!

    TIGANOREVELIOANE!!!
  • +1 (1 vot)    
    FITI TOLERANTI...PANA CAND? (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 19:52)

    GeorgeM [anonim]

    EXISTA VREO TARA IN CARE SA NU FI AJUNS SI MANELISTII ACESTIA? VA ROG SA-MI SPUNETI SI MIE SA POT EMIGRA SI EU INTR-ACOLO. FIE CHIAR SI ZAMBIA SAU MADAGASCAR. DE ACOLO V-AS TRIMITE SALUTARI. NU SE MAI POATE...E STRIGATOR LA CER! S-A AJUNS LA UN NIVEL DE NESIMTIRE IESIT DIN TIPARE. IL MAI TINETI MINTE PE ACEL TANAR CARE A SCRIS "M-AM SATURAT DE ROMANIA"? IL MAI INJURATI SI ACUM SAU ZICETI CA ARE DREPTATE???
    • 0 (0 voturi)    
      lasa-l pe Sabin Gherman (Luni, 5 ianuarie 2009, 15:05)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui GeorgeM

      daca l-ai cunoaste... manelele nu sunt departe de felul lui de a fi
  • 0 (0 voturi)    
    se poate (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 21:51)

    Alin.V [anonim]

    A doua jumatate a anului trecut mi-am petrecut-o in Torino in interes de servici. Lasand la o parte faptul ca in anumite zone ale orasului muzica tiganeasca (maneaua) este la ea acasa, intr-o seara cand ma intorceam de la servici in autobuz am avut "surpriza" sa aud ce ascultau 3 pustani ITALIENI pe telefon. Printre melodiile lor mai mult sau mai putin ciudate una suna cam asa: "....chiar daca esti ardelean, moldovean sau tigan suntem made in romania......"
    Hai ca se poate......fara numar....fara numar...
  • 0 (2 voturi)    
    Nu este mare diferenta (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 22:43)

    George [anonim]

    Pai Andra si Maruta tot subcultura o reprezinta, asadar manelele si prostul gust au primat in noapte de revelion pe ambele posturi.
  • 0 (0 voturi)    
    Gata! (Duminică, 4 ianuarie 2009, 20:19)

    Antimanelistu [anonim]

    Am scos Antenele 1,2,3 a lui Felix imbecilu din memoria televizorului. Monitorizez PRO TV sa vad daca calca stramb. La TVR nu ma uit si nu m-am uitat niciodata cu toate ca mi se fura cu forta taxa lunara de abonament.
  • 0 (0 voturi)    
    remember (Luni, 5 ianuarie 2009, 15:07)

    monitorul [anonim]

    cine a lansat in forta manelele prin 1998? Antena 1 si Atomic TV; ca sa se stie!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi