Efectele crizei: New York Times vinde, in premiera, publicitate pe prima pagina 

de C.M.     HotNews.ro
Miercuri, 7 ianuarie 2009, 13:37 Economie | Media & Publicitate

Publicatia New York Times a inceput sa vanda, in premiera, spatiu publicitar pe prima pagina, pentru a diminua efectele crizei economice, noteaza presa internationala. Primul ad de presa a aparut in editia de luni a ziarului si apartine grupului media CBS. In pofida celor 3 milioane de cititori pe care ii atrage zilnic, publicatia a inregistrat o scadere cu 55 de procente a cotei de piata, in 2008.   

“Ca ultima concesie in fata celei mai mari scaderi a veniturilor de la Marea Depresie, 'The New York Times' a inceput să vanda spatiu publicitar pe prima pagina", noteaza chiar NYT. Ad-ul de presa va ocupa spatiul a sase coloane, in jumatatea de jos a primei pagini.
 
In trecut, cotidianul a publicat ocazional reclame pe prima pagina sub forma a 2,3 linii de text in josul paginii. Insa, niciodata pana acum nu a alocat spatii publicitare pe prima pagina, fapt considerat de traditionalisti "o incursiune comerciala in cel mai important spatiu de stiri al ziarului”.
 
Aceasta miscare aduce publicatia in rand cu restul ziarelor americane care au cedat impertivelor comerciale dictate de criza economica, rupand astfel traditia unui continut strict editorial pe prima pagina, informeaza The Guardian.

Un exemplu in acest sens este publicatia Wall Street Journal care a inceput sa vanda  reclame pe prima pagina, inca din 2006.

Potrivit The Guardian, NYT a suferit, la fel ca toate celelalte publicatii, un declin abrupt al veniturilor din publicitate, pe fondul crizei. Desi se poate lauda cu 3 milioane de cititori pe zi, publicatia a inregistrat o scadere a cotei de piata cu 55%, in 2008.

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

136 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă