Splendid Media ramane in posesia portofoliului publicitar al TVR, in urmatorii 3 ani

de Camelia Moga     HotNews.ro
Miercuri, 7 ianuarie 2009, 14:54 Economie | Media & Publicitate

Comitetul Director al TVR a decis, miercuri, sa acorde agentiei Splendid Media responsabilitatea administrarii spatiului publicitar pe posturile publice de televiziune, pentru urmatorii trei ani. Decizia mai trebuie aprobata de Consiliul de Adminsitratie al SRTv. Agentia a avut un singur competitor in concursul organizat de TVR - Media Mall, dupa ce restul agentiilor interesate sa preia portofoliul publicitar al TVR au iesit din cursa in urma deciziei TVR de a anula licitatia publica in favoarea unei selectii de oferte.  

Splendid Media, regia care vinde din 2005 publicitatea TVR si al carei contract expirase la sfarsitul anului trecut, a respectat cel mai bine cerintele televiziunii nationale, angajandu-se printre altele sa asigure postului public exclusivitate si un venit anual minim garantat.

Splendid Media si Media Mall au fost singurele firme ramase in concursul organizat de TVR pentru selectarea regiei care va administra in urmatorii trei ani spatiul publicitar pe posturile publice de televiziune. Alte doua regii, ARBOmedia si DBV Media House, care isi manifestasera la randul lor interesul in acest sens, au renuntat sa mai ia parte la selectia de oferte.

In urma anularii licitatiei publice pentru selectarea unui administrator al publicitatii TVR, televiziunea publica a anuntat pe 18 decembrie ca apeleaza la procedura selectiei de oferte.

Insa regiile au fost invitate foarte tarziu sa-si prezinte ofertele, fapt pentru care luni, 22 decembrie, s-a prezentat la TVR numai Splendid Media, miercuri, 24 decembrie, fiind programata si regia Media Mall, care are in portofoliu posturile Animax si Minimax si statiile locale ale Realitatii TV.

Din comisia care a analizat ofertele Splendid Media si Media Mall au facut parte Alexandru Sassu - presedintele-director general al SRTv, Simona Dobrescu, director de marketing si vanzari, Remus Codreanu din partea Departamentului Juridic, Cipriana Voicu, sefa Directiei Economice si Marioara Dudu, responsabila Licitatii-Achizitii.

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

666 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Noțiunea de scandal... (Miercuri, 7 ianuarie 2009, 15:17)

    Wasile [utilizator]

    Noi, românii, suntem atât de blazați, încât nu mai știu ce înseamnă un scandal. Chiar și atunci când ni se dau toate pe față, și ni se spune că s-a anulat licitația, s-a participar prin selecție de dosar, apoi s-au anunțat "selectiv" agențiile să participe la licitație, tot nu se întâmplă nimic.
    Un scandal are minim două părți: dovada că s-a furat și condamnarea / pedeapsa.
    Ori partea a doua nu apare, bat-o vina, niciodată...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version