Agentia Ogilvy din America de Nord da startul concedierilor in cadrul grupului WPP 

de C.M.     HotNews.ro
Miercuri, 7 ianuarie 2009, 18:53 Economie | Media & Publicitate

Ogilvy Group, parte a grupului international de comunicare WPP, renunta la 150 de angajati din America de Nord, potrivit Brand Republic. Decizia vine la putin timp dupa ce seful WPP, Sir Martin Sorrell, a anuntat ca va recurge la concedieri acolo unde costurile cu personalul depasesc 60% din veniturile companiei.

Reducerile de personal vor afecta toate companiile grupului de comunicare, incepand cu Ogilvy & Mather si pana la OgilvyOne, Ogilvy Interactive si OgilvyAction, declansand astfel primul val de concedieri in cadrul grupului WPP.

Potrivit sursei citate, diviziile Ogilvy din America de Nord au resimtit puternic atat reducerile de buget ale clientilor, cat si pierderea unor clienti in favoarea unor agentii concurente.

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

110 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version