ARBOmedia va gestiona spatiul publicitar al Ring Media 

de C.M.     HotNews.ro
Joi, 8 ianuarie 2009, 13:15 Economie | Media & Publicitate

Cotidianul gratuit Ring a incredintat, in regim exclusiv, agentiei ARBOmedia responsabilitatea administrarii spatiilor sale publicitare. Incepand cu luna ianuarie a acestui an, colaborarea dintre cele doua companii va avea drept scop largirea portofoliului de clienti ai publicatiei, deciziile din punct de vedere editorial apartinand Ring Media.

Ziarul Ring apartine companiei Ring Media si este distribuit pe piata bucuresteana, gratuit, de luni pana vineri, intr-un tiraj de 100.000 de exemplare / zi.

“Politica generala de largire a portofoliului ARBOmedia, in general, si parteneriatul cu Ring Media, in mod special, vor oferi industriei de publicitate noi oportunitati care vor fi apreciate atat de agentiile de publicitate, cat si de clienti”, a declarat Silviu Ispas, managing director ARBOmedia, citat intr-un comunicat al agentiei.  

“Ziarul Ring a cunoscut o evolutie spectaculoasa in primul sau an de viata(...) Ne dorim ca aceasta evolutie sa-si continue trendul ascendent, iar un pas extrem de important pentru noi il reprezinta parteneriatul cu cea mai mare regie de vanzari din Romania, ARBOmedia”, a adaugat Alexandru David, directorul Ring Media.

ARBOmedia Romania gestioneaza, in prezent, spatiul publicitar pentru 44 de ziare locale, 18 reviste si doua retele de publicitate indoor, furnizand totodata servicii complementare specifice industriei de publicitate: planning, monitoring, buying si strategie de vanzari media.

Lansata in primavara anului trecut, compania Ring Media detine in prezent ziarul gratuit Ring - distribuit la nivelul Capitalei. Incepand cu 1 februarie 2009, compania anunta lansarea unei tipografii, urmand ca din toamna acestui an sa puna in functiune si un post de televiziune.  

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

270 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică