Catalin Tolontan: Inceput de an, sfirsit de publicitate si inceput de secol in presa

de www.tolo.ro     Tolo.ro
Vineri, 9 ianuarie 2009, 14:33 Economie | Media & Publicitate

Azi, Ziarul Financiar publică doar două jumătăţi de pagină de reclamă. Una de la Guvern. Libertatea afişează o jumătate, o campanie publică, şi încă două machete, una de la asigurările auto şi cealaltă cu un supliment alimentar miraculos.
Gazeta Sporturilor are patru inserturi publicitare: pariuri sportive pe prima pagină, două asigurări şi o marcă de whisky pe un proiect special. Constatarile apartin lui Catalin Tolontan, primul publisher care incearca sa analizeze realist, acum la inceput de criza, mass media romaneasca, in particular presa scrisa, confruntata cu scaderea comenzilor publicitare. 

Niciodată nu s-a întîmplat ca un an să înceapă atît de prost! Şi cele trei sînt ziarele cu cele mai mari încasări de publicitate din România, fiecare cu sume nete între 5 şi 7 milioane de euro anual.

Pe scurt: singurele ziare centrale pe profit în 2008! Singurele “naţionale” care fac bani în România!

Dacă aşa a început 2009 pentru ele, ce se întîmplă cu restul? Evenimentul Zilei de azi nu are nici un ad publicitar. Dar există şi veşti mai proaste.

Citeste si comenteaza pe blogul lui Tolo
























Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

1720 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    conceptie eronata (Vineri, 9 ianuarie 2009, 18:17)

    kllaus [anonim]

    se poate trai foarte bine si fara publicitate. Este un domeniu complet inutil. In zilele noastre , publicitatea a devenit atat de costisitoare si atat de agresiva incat provoaca greata si indignare. Ce rost are sa platim produsele , cu preturi umflate de publicitate, cand le-am putea plati mult mai ieftin. Spuneti-mi d-le Tolontan cate calupuri de publicitate urmariti in pauzele unui film? Totul este o mare spoiala. Pe noi , beneficiarii de rand ai diverselor produse, ne bucura. Cate paduri sunt taiate pentru a ne "bucura" de atatea informatii indoielnice, ca sa nu spunem mincinoase. Mai bine NU.
    • 0 (0 voturi)    
      o lume fara publicitate (Duminică, 11 ianuarie 2009, 3:03)

      schmoukiz [anonim] i-a raspuns lui kllaus

      Unde ti-ai mai da tu cu parerea daca toate site-urile de pe internet ar putea fi accesate doar pe baza unui abonament consistent? Ca sa nu mai spun ca multe n-ar mai fi putut aparea deloc, iar singura forma de presa serioasa ar fi cea detinuta de moguli. Acelasi lucru e valabil si pentru televiziune. In plus, publicitatea creste vanzarile, dezvolta economia, influenteaza consumatorii sa cumpere inclusiv lucruri de care nu au nevoie si asta e un lucru bun :D. Semnalul lui Tolontan e grav si adevarat, fara o piata a publicitatii bine dezvoltata, bye bye free press!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă