VIDEO CNA atentioneaza postul Minimax pentru un desen animat cu o printesa care se dezbraca pentru trei purcelusi 

de Camelia Moga     HotNews.ro
Marţi, 13 ianuarie 2009, 18:00 Economie | Media & Publicitate

Imagine din desenele animate
Foto: HotNews.ro
CNA a decis, marti, sa trimita o scrisoare de atentionare postului de televiziune pentru copii - Minimax TV, pentru scene "cu comportament indecent" surprinse in ecranizarea unei povesti din folclorul maghiar. Intitulat "Semnele din nastere ale printesei", desenul animat prezinta o fata de imparat dispusa sa-si arate trupul in schimbul unor purcelusi dansatori, pentru ca in final sa ajunga in pat cu doi dintre pretendentii sai. Interventia CNA este limitata de faptul ca postul nu intra sub incidenta legislatiei din audiovizualul romanesc, fiind licentiat in Cehia.

CNA s-a mai confruntat cu situatii similare in ianuarie 2008, cand postul de televiziune AXN, licentiat in Marea Britanie, a incalcat legislatia audiovizuala din Romania prin difuzarea, la ore de maxima audienta, a unor clipuri de desene animate in care apareau veverite sinucigase si un extraterestru care se masturbeaza.

Postul Minimax difuzeaza, in fiecare zi, in jurul orei 12.00, un serial cu povesti inspirate din folclorul maghiar ("Povesti din folclorul maghiar"), realizat de televiziunea maghiara in colaborare cu casa de productie Pannonia Film.  

Episodul "Semnele din nastere ale printesei" a atras, insa, atentia CNA pentru scenele de nuditate difuzate la miezul zilei, fapt interzis de legea privind protectia minorilor. Cum postul este licentiat in Cehia, Consiliul nu poate aplica nicio sanctiune. Prin urmare, forul a decis sa trimita o scrisoare de atentionare reprezentantilor postului in Romania, pentru schimbarea orei de difuzare a episoadelor cu continut indecent, in conformitate cu prevederile legale. De mentionat faptul ca postul intrerupe emisia la ora 22.00, pragul orar care ar permite difuzarea unor scene de nuditate.

Povestea "incriminata"

Pe scurt, episodul mentionat spune povestea unui baiat nascut intr-o familie saraca, care ajunge zilnic in gradina unui imparat cu trei purcelusi la pascut, pe care-i facea sa danseze cantand la un instrument. Intr-o zi, o intalneste pe fata imparatului, care, vrajita de purcelusi, se ofera sa ia unul dintre ei in schimbul unei pungi cu galbeni. Baiatul refuza oferta fetei, dar ii propune in schimb sa-si ridice poalele rochiei pana la genunchi. A doua zi, povestea se repeta cu rochia ridicata pana la brau, pentru ca in final sa primeasca si al treilea purcelus, cu poalele rochiei ridicate pana la gat.

Pana la sfarsit, baiatul ajunge sa lupte pentru mana fetei cu un fiu de imparat. Indecis, imparatul recurge la o proba de foc: printesa trebuie sa se culce in pat cu cei doi, iar cel spre care printesa isi va intoarce privirea peste noapte, acela o va lua de sotie.




Membru CNA: "Riscam sa fim mai catolici decat Papa"

Subiectul a iscat discutii aprinse in cadrul sedintei publice de astazi a CNA. Mai multi membrii ai Consiliului s-au exprimat impotriva luarii unor masuri, fiind de parere ca desenul animat nu se ridica la gravitatea scenelor de violenta prezente in alte emisiuni adresate copiilor.

"Vreti sa aveti niste copii care sa ajunga la 18 ani fara sa stie nimic despre ce se petrece pe lumea asta si sa aiba un soc colosal cand vor vedea alte programe mai vulgare", a spus Christian Mititelu, membru CNA.

"Riscam sa fim mai catolici decat Papa. Folclorul in sine este plin de erotism(...) Nu vad nimic rau in toata povestea asta unde copiii pot afla unele lucruri intr-un mod mult mai ok decat la alte canale", a completat Attila Szasz, membru CNA.

Vezi si secvente dintr-un alt episod (Fata cea desteapta a judecatorului)
























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

21587 vizualizari

  • 0 (16 voturi)    
    posturile de desene animate (Marţi, 13 ianuarie 2009, 18:30)

    valentin [anonim]

    nu inteleg cum adica CNA nu poate sa ii sanctioneze? sa-i amendeze ci daca nu platesc sa le suspende licenta pentru RO. Copilul meu a invatat multe cuvinte urate de la Cartoon Network si nimeni nu ia masuri. Atunci de ce mai sunt platiti cei de la CNA?
    • +6 (14 voturi)    
      ... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 19:18)

      starchaser [utilizator] i-a raspuns lui valentin

      pai daca iti lasi copilul la televizor si nu iti faci timp ca sa te ocupi de el, iesiri in aer liber, jocuri... nu televizor, care tampeste, nu te astepta sa iti educe copilul.
      • +2 (8 voturi)    
        am copii si dau lectii (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:50)

        copilchaser [anonim] i-a raspuns lui starchaser

        whoa, nimic nu e mai refreshing decat atunci cand te cuprinde extazul la cuvantarea celui ce vorbeste dintr-o bogata experienta, in cazul nostru un tata responsabil care se ocupa de copil full day, face iesiri la aer liber cu el, jocuri...

        tare!

        imi dau seama ce tata ratat sunt eu; cum ma duc eu la servici toata ziua ca egoistul si las copilul acasa in loc sa ma ocup de el si sa stau cu el acasa, care copil stand acasa si dand pe minimax vede o mica inductie despre traditiile maghiare.
        e vina mea, nu a minimaxului, clar asta!
        • -1 (3 voturi)    
          ma bag si io in vorba (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 14:02)

          georgeb [utilizator] i-a raspuns lui copilchaser

          Dar sa stii ca nu e ok sa incepi sa dai vina pe altii pentru ca tu nu ai cum sa iti supraveghezi copilul. S-ar putea sa sune mai dur decat mi-as dori ce voi spune, dar nu te-ai gandit la toate asta cand ai decis sa ai un copil? Eu nu am inca un copil, dar ma gandesc de pe acum la faptul ca daca eu si sotia mea ne decidem sa avem unul, fie va suferi de singuratate la ce stil de viata avem (servici - casa - servici - casa), fie va trebui sa imi schimb stilul de viata radical.

          Eu cand eram mic ma uitam la televizor doar cand erau parintii mei acasa. Duminica era singura zi cu program extins la televizor pe singurul post care exista. Eu cred ca nimeni nu ar trebui sa isi lase copiii nesupravegheati in fata televizorului, si (pentru ca am vazut nenumarate cazuri) cu atat mai putin la calculator. Ziceam ca am vazut nenumarate cazuri -- copii de clasa I care veneau la scoala si isi povesteau unul altuia ce site-uri porno viziteaza ei cand stau la calculator in timp ce parintii dorm. La 7 ani. Cine e de vina, RDS-ul sau parintele? Ia ghici.
      • +2 (2 voturi)    
        starchaser (Marţi, 13 ianuarie 2009, 21:52)

        grig [anonim] i-a raspuns lui starchaser

        ai copii?
    • 0 (0 voturi)    
      CNA (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 12:01)

      Tazara [utilizator] i-a raspuns lui valentin

      CNA-ul considera poate ca sint foarte educative aceste desene animate. Ia sa vedem, ce invata copii? Fetitele invata ca, pentru a obtine ceva fara sa dea bani (un purcel, o casatorie etc.), trebuie sa-si ridice poalele rochitei pina la git. Baieteii invata ca trebuie sa ceara fetitelor sa-si ridice rochitele ca sa fie convinsi sa le dea ceva. Sau poate ca asa isi invata ungurii copiii cum se fac bebelusii. Oricum, oare citi din membrii CNA au copii? Treaba este ca in ziua de azi copiii sint crescuti cu televizorul, iar parintii sint comozi sau prea preocupati si obositi sa cistige bani.
  • 0 (12 voturi)    
    Doamne fereste! (Marţi, 13 ianuarie 2009, 18:45)

    Dan [anonim]

    Daca acela e desen animat pentru copiii - eu m-am tampit de tot!

    Cred ca Mr. Christian Mititelu este un pervers cu acte in regula la CNA. Cine l-o fi propus acolo, Playboy sau Hustler?

    Pai, daca un copil vede secventa si se duce si ridica fusta fetitei de clasa a 3-a a lui Christian Mititleu (doar ca sa vada vreun semn din nastere, evident) ii va placea domniei sale?

    Ce natiune si ce conducatori ...

    Ma intreb cum legislatia romaneasca nu are suficient de mult influenta asupra acestor canale si productii licentiate in alte tari ... sa le difuzeze acolo!!!! Pentru Romania iti trebuie licenta separata daca vrei sa umbli cu pornosaguri la copii!

    Doamne ai mila de noi!
    • -1 (11 voturi)    
      Parintii sunt responsabili pentru copii, nu CNA-ul (Marţi, 13 ianuarie 2009, 19:56)

      E [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Doamne fereste, cara-te-n biserica unde ti-e locu' si unde trebuie sa te rogi pentru sanatatea lu Domnu Becali, zeul tau!
      Copiii tai, dau au nenorocul sa se nasca, vor fi la fel de frustrati ca tine....
      CNA-ul cenzureaza oricum prea mult. Merge pe principiul ca parintii nu au nici o responsabilitate. Asa ca trebuie pedepsiti toti adultii pentru niste copiii nesupravegheati care oricum manelisti ajung, indiferent ce vad la tv.
      • 0 (10 voturi)    
        hmm (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:09)

        teo [anonim] i-a raspuns lui E

        amice, 1. stai linistit ca biserica nu inseamna becalisme.
        2. cei din biserica nu sunt frustrati
        3. iti dorim pace si liniste in viata ta in afara bisericii (simai vbim mia catre sfarsitul vietii tale)

        cele bune de departe.
        • -3 (11 voturi)    
          Biserica la batranete? (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:28)

          E [anonim] i-a raspuns lui teo

          Poate ca tu esti la sfarsitul vietii si te duci la biserica sa-ti speli pacatele. Este o lasitate penibila sa il gasesti pe Dumnezeu la batranete.
          • 0 (10 voturi)    
            hmmm2.... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 21:34)

            teo [anonim] i-a raspuns lui E

            ei vezi cum te ai grabit sa sari de (pardon)poponet in sus. am 29 de ani si merg la biserica din nevoie. si mie imi place viata, amice, stai linistit, dar e bine sa ti recunosti limitele si mai ales sa faci ceva cu ele. in contextul asta am ales biserica...
            tu?
            • -1 (3 voturi)    
              nevoie? (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 9:13)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui teo

              pacat ca unii se distrug inutil...
        • -2 (4 voturi)    
          bine spus (Marţi, 13 ianuarie 2009, 21:15)

          stefan pop [anonim] i-a raspuns lui teo

          si mai spune-i ca vorbim la judecata de apoi si la focul iadului :)

          stupid people
  • +1 (11 voturi)    
    incredibil! (Marţi, 13 ianuarie 2009, 18:58)

    lady_c [utilizator]

    Mi se pare incredibil ca pe un post de desene animate pentru copii - chiar destinat copiilor mai mici sa se transmita asemenea porcarii!
    Nimeni nu zice ca vor trebui sa invete copii nostri toate cele... dar toate la timpul lor, si mai ales atunci cand alegem noi!
    Sa transmita aceste desene noaptea dupa ora 11 si cu patratel rosu,!!!!!
    S-a dus naiba si moralitatea si toate invatamintele de alta data ale povestilor!!!

    este singurul post pe care il mai lasam pe copilul meu sa se uite... dar se pare ca de acum in colo renuntam la cablu si ramanem doar la dvd-uri, unde alegem noi!

    mare pacat!

    iar CNA-ul... daca nu actioneaza... se poate autodesfiinta! Ar insemna ca este prea bine platit de aceste posturi!
  • -2 (8 voturi)    
    civilizatziile rasaritene... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 19:27)

    gigi [anonim]

    unde sunt romanii care ne repeta zilnic cata civilizatzie e in Ungaria si Cehia..........oameni destoinici.........nu fura.....nu beau......au autostrazi..............e destul cred.........ce atzi mai vrea ?
  • +6 (8 voturi)    
    de necrezut... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 19:45)

    suki [anonim]

    Mai fratilor, nu mi-am imaginat in viata mea ca s-ar putea difuza mascari pe posturile pt copii. Si asa era f greu de lasat un copil in fata televizorului. Eu nu am, dar prietenii mei au toti cite un prichindel, de max 1 an. In absolut toate cazurile, cind incepe publicitatea pustii is in transa, stiu pe derost clipurile. Partea naspa e ca dupa ce am revazut o filmare cu ei in diverse ipostaze prin casa (umblind la tv, etc), am realizat cita (semi) pornografie e in zona asta de media - reclame. Practic, in filmarea noastra, pe linga pusti in planul secundar, apareau o tona de funduri goale din reclama de la o bere(stiti voi care). Nush cit de importanta e berea respectiva pt carnavalul de la Rio, si cit de mult ne inspira pe noi obiceiurile bahice braziliene.... dar cu siguranta copiii nostri vor fi satui de nuditate la maturitate:)) Poate o fi bine....:)) Dar totusi, oare "publicitarii" si de altfel intreaga media nu s-ar putea abtine sa promoveze atita nuditate? Nu mai sunt si alte metode in publicitate?
  • +3 (7 voturi)    
    nimic incredibil (Marţi, 13 ianuarie 2009, 19:53)

    Dee [anonim]

    Nu stiu cum se face, dar aceleasi desene animate erau date pe televiziunea maghiara cand eram si eu copil. Si nu stiu cum se face, dar nu am invatat nici un cuvant urat si nici nu am ajuns sa ma injur cu parintii sau sa sufar de ADD.

    E grav sa vezi cum parintii dau atat de usor vina pe posturile TV. Nu posturile TV trebuie sa educe copii, ci parintii, asa ca foarte bine ca CNA-ul nu mai amendeaza pe nimeni. V-ati facut parinti, cresteti-va naibii copii cum trebuie!!!
    • +1 (7 voturi)    
      Abţine-te... (Marţi, 13 ianuarie 2009, 22:32)

      cobra [anonim] i-a raspuns lui Dee

      Influenţele acestor canale aşa-zise pentru copii sunt destul de nefaste. În ciuda a ceea ce spune mucosul de dinainte, eu nu-mi cresc copiii de teama că mă dă naiba acest mucos, ci pentru că aşa trebuie. Prima dată am observat la fetiţa mea că nu mai spune MAMA MEA, ci MAMA MIA. Apoi, cu referire la o situaţie, CE NAŞPA ESTE. Apoi, un personaj o făcea TÂMPITĂ pe o fetiţă din acel desen animat. Şi toate astea nu le-a învăţat de la noi, părinţii, ci de la televizor. Am ajuns să fac o selecţie destul de serioasă atunci când las copiii la desene animate.
      Pentru cei care zic că suntem prea pudici, să se intereseze dacă la americani se permite aşa ceva. Şi după aceea mai discutăm.
      • -3 (5 voturi)    
        hehe (Marţi, 13 ianuarie 2009, 23:55)

        Americanu' [anonim] i-a raspuns lui cobra

        Daca americanii ne devin model, vai de capul nostru! Sincer, sa fiu, pudoarea americana (protestanta, in paranteza fie zis) e plictisitoare, prefacuta si idioata. Problema nu e televizorul, ci parintele delasator care isi lasa copilul in fata lui. Atat si nimic mai mult. Dupa reactiile de aici, imi dau seama ca acest flagel s-a raspandit si in Romania ca si in America. Va doresc tuturor sa aveti parte de copiii pe care ii cresteti. Cu cat mai putin televizor. Cel putin pana la 5-6 ani!
  • -1 (7 voturi)    
    Frumos (Marţi, 13 ianuarie 2009, 19:54)

    LOL [anonim]

    De ce nu ti-ai acoperit rusinea? Pentru ca mi-a fost data de Dumnezeu dar sanii mi i-am crescut yo.
    Unguri nebuni, ce sa ne mai miram de prostituatele la 14 ani; care au mai multa experienta decat mamele lor :-j
    • -2 (4 voturi)    
      Ia spune , (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:50)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui LOL

      De unde stii ?
      Le-ai incercat pe amindoua ?
  • +1 (3 voturi)    
    Pt valentin , Dan , lady_c , gigi , and co (Marţi, 13 ianuarie 2009, 19:58)

    Observatore [utilizator]

    ........
    "Pornisem a va spune doar câteva cuvinte...
    Fiindcă, cu vreo lună sau două mai-nainte,
    Moralitatea-n artă a fost pe neaşteptate,
    O chestiune gravă de actualitate;
    Fiindcă-n ţara noastră (eminamente castă)
    Nici un bărbat pe stradă nu scoate-o vorbă proastă,
    Şi orice Galatee, când are-o aventură,
    Se culcă şi se scoală tot cu morala-n gură - "
    .......
    "De-aş întreba pe cea mai sensibilă cucoană:
    Vrei artă cu morală sau artă cu... havană?
    În gând ea mi-ar răspunde: "Vreau artă cu trabuc".
    ......
  • +3 (5 voturi)    
    epoca porno (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:03)

    ady [anonim]

    calirea prichindeilor pt epoca porno a inceput ..scapa cine poate
  • 0 (6 voturi)    
    felicitari! v-ati facut de ras (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:14)

    eu [anonim]

    habar nu aveti despre ce vorbiti aici!
    serialul Hungarian Folk Tales este un serial de nota 10**!
    peste tot unde a fost prezentat a primit numai premii, iar la noi se leaga uni ca fata ridica fusta etc.
    Dragii mei, este vorba despre FOLCLOR!!

    The Hungarian Mária Horváth has won a prize for an animated television episode at the 25th Chicago International Children's Film Festival.
    Horváth won 1st Prize from the adult jury in the Animated Television Production category for her Hungarian Folk Tales episode How I Passed My Childhood (2007).
    Two more episodes from the Hungarian Folk Tales series will soon compete at festivals in Iran and Portugal.

    mentionez ca a filmul a primit premiul I.
    etc. etc.

    Ungurii si cehii au facut cele mai bune filme pt copii.

    va recomand urmatorul link
    http://www.mediaguide.hu/pannoniafilm/story.html

    orice se poate spune despre acest serial, numai ca face pornografie NU!!
    suntem un popor 101% crestin, ortodox, moral, de bun simt etc... nu esta asa?


    mi-e mila de voi....
    • +1 (5 voturi)    
      de acord (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:31)

      Dee [anonim] i-a raspuns lui eu

      total de acord!!!!!!!!!!
      • -4 (6 voturi)    
        Atunci emigrati. (Marţi, 13 ianuarie 2009, 21:38)

        DanOprea [utilizator] i-a raspuns lui Dee

        Da' repede.
    • +5 (7 voturi)    
      a spune NU pornografiei care ia premii (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:47)

      Mada [anonim] i-a raspuns lui eu

      Nu inseamna ca te faci de ras, ci ca pur si simplu nu recunosti aceste "desene animate" ( care numai desene nu se numesc) ca fiind capodopere....inseamna ca iti pasa de copilul tau, chiar daca ai timp pentru el, pentru jocuri, pentru iesiri in parc...asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu povestile din folclor: lumea e libera sa faca ce vrea, sa citeasca ce vrea, dar un copil nu are discernamantul necesar pentru a intelege care este diferenta intre folclor si pornografie....insa de cand a murit imaginatia in ceea ce priveste realizarea desenelor animate....si noi am murit odata cu toata tampeniile la acre alegem sa ne uitam....noi ne asumam insa responsabilitatea...copiii nu cred ca reusesc sa faca acets lucru....oricat de parinte ai fi care isi tine in frau odrasla!
    • +5 (7 voturi)    
      si totusi (Marţi, 13 ianuarie 2009, 21:03)

      iessien [anonim] i-a raspuns lui eu

      o fi nu o fi folclor multi premiat unguresc, putin ma intereseaza.Dar nu vreau ca fetita mea de trei ani cand mergem in parc sa isi ridice fustita ori de cate ori vrea o jucarie de la un alt copil .Pt ca imita absolut tot ce vede la alti, iar din fericire nu prea o las la tv, dovada fiind si faptul ca nu a vazut acel d.a. . Dar din pacate nu ai cum sa excluzi 100% tv din viata copilului,mai ales cat in casa sunt trei televizoare !!!.Nu am sincer nimic impotriva acelui d. a., chiar ma amuza, dar nu vreau absolut deloc sa vada si fetita mea.Iar cei ce afirma ca sa interzici tv din viata copilului ori nu au copii ori nu au tv in casa, cel mult poti sa limitezi prezenta copilului in fata televizorului cat mai mult posibil prin ocupare timpului a copilului cu alte activitati.
      • 0 (6 voturi)    
        Gresit (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 0:00)

        Americanu' [anonim] i-a raspuns lui iessien

        Ba eu am si copil si televizor in casa, si copilul meu nu se uita la televizor deloc la trei ani. Televizorul nu porneste in casa decat seara, pentru vreo doua ore. Parintii care se scuza in felul asta, nu fac decat sa recunoasca ca ei insisi sunt lipsiti de imaginatie si stau ca prostii in fata televizorului ore in sir in fiecare zi. Copillul meu va avea program de televizor mai tarziu, dupa ce face 5 ani, si asta numai pentru vreo doua ore pe zi. Asadar, se poate, amice. Where there is a will, there's a way! sau pre romaneste: Daca nema putirinta, ce mai chichirez galceava? (de la Ienachita cetire!)
        • 0 (0 voturi)    
          copii la ce sa se uite? La stirile de le ora 17 :) (Joi, 15 ianuarie 2009, 9:56)

          DPS [utilizator] i-a raspuns lui Americanu'

          si daca desenele animate nu pentru copii sunt facute atunci ptr cine sunt difuzate?
    • 0 (8 voturi)    
      Bun venit la adunarea nationala a pudionzilor! (Marţi, 13 ianuarie 2009, 21:22)

      si eu [anonim] i-a raspuns lui eu

      Fiecare isi creste copiii cum stie mai bine. In final, copilul va avea aceleasi idei ca si cei care il educa.
      Nudul nu e ceva rusinos, decat in mintea unora. In mintea celor cu frustrari sexuale, pentru care orice referire la goliciune sau erotism este echivalenta cu pornografia.
      Bravo, eu! Iar Minimax e un canal de nota 10, fiul meu de 7 ani are acces nelimitat la el.
    • 0 (6 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 13 ianuarie 2009, 22:14)

      warchild [anonim] i-a raspuns lui eu

      nu ma mai mira de ce ajung pustii de 12 -13 ani sa faca folclor in sala de clasa - daca vezi nu vrei sa pui si mana? ce dracu orice observator ar face asta si pe urma ajung la 18 cand vorbesc de milf - fisting - anal gangbang - squirting ... si fac filme cu colegele de facultate - vezi iauim un loc in care esti ciudat daca nu esti asa! ramai ciudat impresionat cand te culci cu o fetita simpatica de 20 de ani si ai impresia ca ai agatat o vedeta de film porno - pentru ca nimic nu te schimba mai tare decat primul deepthroat cand anumite parti corporale sunt inghitite ca un dop! oricum in discutie e vorba despre o evolutie pe care nu o dorim pentru generatiile viitoare - evolutie pe care tu nu o sesizezi dar nu e treaba mea! tu sa-ti cresti copii cum crezi eu nu as vrea ca al meu sa ajunga prea repede la asa ceva!
    • +3 (3 voturi)    
      Ne-am luminat...! (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 15:37)

      ali [anonim] i-a raspuns lui eu

      Nu cred ca pustimea care consuma "Minimax" aprecieaza filmuletele asa cum o fac cei de la Festival si, ma tem ca, inainte de a intelege rafinamentul acestor productii ei vor ramane tot cu ideea ca "o fetitza isi ridica fusta ptr o ocarina". Incercati sa faceti o descriere a imaginilor si veti avea exact cu ceea ce ramane un copil dupa ce le vede.....
      ...Iar asta cu "mi-e mila de voi " e absolut patetica...daca tot "suntem" intelectuali !!!
  • +2 (6 voturi)    
    Vorbeste nea Ion (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:49)

    adrian [anonim]

    Preferabil ar fi ca despre acest subiect sa vorbeasca cei ce au copii de3-7 ani, exact varsta la care se adreseaza postul Minimax. Restul, daca au senzatii si la desene animate... sa mai faca un control psihiatric... Referitor la acel desen, sper ca nu l-a vazut si copilul meu. Minimax este in general un post pentru copii micuti, la care orice copilas poate fi lasat sa priveasca. N-am stiut ca acum dau povesti din folclorul maghiar.... D-l christian sa caute pentru ca exista Alba ca Zapada porno si sa-l prezinte copilului sau, ca sa nu aiba socuri. Iar d-l attila dovedeste ca e un maghiar "obiectiv", Noi ceilalti am prefera ca actele indecente, chiar si din folclorul maghiar sa nu fie transmise la un post pentru copii prescolari, Dar, desigur, canalele pot sa fie reprogramate....
  • -1 (5 voturi)    
    foarte bine (Marţi, 13 ianuarie 2009, 20:58)

    frustratul irineu [anonim]

    Cam asa fac "parintii" romani ,marii crestini frustrati: lasa aurolacul sa se uite la TV in nestire si dupa aceea tzipa in gura mare ca iese necioplit,manelist (ca si ei) si badaran. E ca si cu faza aia celebra in care unu' din zecile de milioane de grasani infecti din SUA (credinciosi nevoie mare si aia) da in judecata un lant de fast-food pt. ca "l-a ingrasat" dupa ce a bagat in el de buna voie si nesilit de nimeni 40 de hamburgeri pe zi.
    Oricum,aurolacul stie mai multe despre sex decat tac-su si masa de la 10 ani..pornografia adevarata e free pe net, nu trebuie sa se mai uite la desene animate, de care rade cu pofta.
    • +2 (4 voturi)    
      cine e aurolac ? (Marţi, 13 ianuarie 2009, 22:45)

      r123 [utilizator] i-a raspuns lui frustratul irineu

      Asa se zice in familia ta la copii ? Aurolaci ?

      Vezi ca Minimax e post pentru copii mici, care au undeva in jurul varstei de 3,4,5,6 ani. Sa nu-mi zici tu cand erai de 4 ani (aurolac sau nu) stiai mai multe despre sex decat parintii tai.
  • +3 (5 voturi)    
    Folclor (Marţi, 13 ianuarie 2009, 21:17)

    Oarecare [anonim]

    Si Pvestea P..ei a lu' Creanga e din folclor ... din folclorul nostru chiar. De ce nu facem si un desen dupa aia. Si mai e si folclorul japonez, ala cu hentaiuri ... sa le dam drumul liber si la alea la tv. Eu cand vad clipurile incriminate, numai de folclor nu-mi arde, ci mai degraba de folcloriste
  • +4 (6 voturi)    
    Efecetle acestor desene animate (Marţi, 13 ianuarie 2009, 22:39)

    cobra [anonim]

    Un caz concret, absolut real. Un copil a vrut să zboare aşa cum a văzut el într-un serial din Scooby Doo. A luat cordonul de la capotul mamei, l-a înfăşurat în jurul gâtului, iar celălalt capăt, după ce i-a făcut un nod ca să se agaţe, la aruncat peste lustră. Norocul lui a fost că s-a îndoit un braţ al lustrei, iar copilul a căzut pe parchet.
    Şi toată faza a plecat de la o fază dintrun desen animat.
  • -1 (3 voturi)    
    Poporul emigrant este pornografic (Marţi, 13 ianuarie 2009, 23:30)

    Este clar [anonim]

    Copii mici sunt învăţaţi de ... mici să se prostitueze. Ceea ce este şi mai grav este faptul că folclorul poporului maghiar promovează pervesiunile sexuale în rândul copiilor. Aceasta este educaţia oferită de către aceastî populaţie, copilaşilor de etnie maghiară.
    • -1 (3 voturi)    
      Vezi de ce sunt bune unguroaicele (Marţi, 13 ianuarie 2009, 23:49)

      warchild [anonim] i-a raspuns lui Este clar

      cand se fac mari? de la mult folclor! acum ma simt mult mai educat!
  • +5 (5 voturi)    
    solutie constructiva? (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 2:10)

    gabi [anonim]

    eu am vazut desenele astea animate in copilarie. nu sunt o mucoasa (am 31 de ani), cum un domn de mai sus a etichetat o alta persoana de mai sus, care a afirmat ca a vazut acest episod, tot in copilarie. desenele acestea au fost difuzate in ungaria incepand cu sfarsitul anilor '70. ba chiar am vazut de mai multe ori acest episod, la reluari, dar nu am ajuns o depravata, si nici sa imi ridic fusta pliata de soim al patriei in fata baietilor. adevarul este ca pe vremea aceea copiii erau mai cu bun simt si mai bine educati decat cei de acum. parintii aveau timp sa se ocupe de noi, nu ca acum. parintii alearga dupa bani - nu e vina lor, e a sistemului (deh, e mai usor sa dam vina pe altii). lumea este intr-o perpetua schimbare. ar trebui sa acceptam odata ca nu mai traim in secolul XVI, iar inchizitiile de orice fel nu isi mai au rostul in anul 2009.
    e pacat ca si aici se arunca injurii de genul: daca nu va place - emigrati.... atat puteti?

    "Acieasta este educaţia oferită de către aceastî populaţie, copilaşilor de etnie maghiară." - vreti sa spuneti ca tot poporul maghiar e pervertit si deraiat din punct de vedere sexual? daca da, cred ca aveti o problema serioasa.

    Cum ramane cu toti balaurii, monstri, varcolacii si celelalte personaje din povestile de pretutindeni care ii sperie pe copii si le creeaza cosmaruri? Asta nu e o problema? Povestile in care participa personaje de acest gen nu ar trebui interzise? sau cum zicea cineva mai sus - faza cu Scooby Doo... hai sa interzicem toate desenele animate, defapt tot ce este la televizor, tot ce este pe internet. Atunci copiiilor le-ar mai ramane doar joaca in fata blocului, ceea ce sa zicem acu vreo 15 ani inca era ceva posibil si intr-un oras mai mare. Azi, nu prea. Atunci ce e de facut oameni buni? Spuneti si ceva constructiv, nu numai aruncati cu noroi.
    • +1 (1 vot)    
      o solutie (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 7:00)

      vlad tepes [anonim] i-a raspuns lui gabi

      Bineinteles ca trebuiesc desfiintate si puse la naftalina toate povestile cu balauri, monstri, varcolaci si celelalte personaje de cosmar din trecut - sunt total desuete. Copiilor trebuie sa li se spuna povesti actuale, eventual cu "noii monstri" pe care ii vad si-n viata (politicieni, manelisti, criminali, etc).
      Rolul povestilor este de a explica viata, realitatea sau chiar fabulatia, cat mai pe intelesul copiilor. Deci, ridicatul fustei este ceva care trebuie explicat, pentru ca s-a intamplat si se va mai intampla si de aici incolo.
  • -1 (1 vot)    
    eleva porno (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 2:33)

    gabi [anonim]

    nu cumva si 'eleva porno' s-a uitat la desnele acestea? e posibil ca ea sa fie de etnie maghiara ('emigranto-pornografica')?
  • 0 (0 voturi)    
    minimax (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 8:10)

    AlinP [utilizator]

    Sloganul postului era: "desene fara violenta..." de pornografie nu zicea nimic...
  • -1 (3 voturi)    
    pornografie pe fata ! (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 9:52)

    janin [anonim]

    Dl Mititelu si dl Attila se pare ca sunt niste papusari care servesc interesele unor "luminati" . Sa nu uite ca CNA este platit din banii publici si avem dreptul sa ne exprimam parerea si sa interzicem asa zise desene PORNO animate.
  • +1 (1 vot)    
    Not big deal (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 9:58)

    je [anonim]

    Vede de pe alte canale secvente mult mai perverse..
    Sau nu? Ia ziceti! chiar nu se uita si la altceva?
  • 0 (2 voturi)    
    culegatorul de folclor (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 10:42)

    xman [anonim]

    Tot respectul pentru natia maghiara ...si pentru folclorul lor. Deci bancurile cu unguroaice nu sunt povesti.... :) :)
    • -1 (1 vot)    
      NU! nu sunt povesti! :) (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 10:54)

      warchild [anonim] i-a raspuns lui xman

      chiar nu!
  • -1 (1 vot)    
    Excelent (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 12:08)

    anonim [anonim]

    Foarte bine, iata un post care sustine libertatea de exprimare!!!
    Toti cei care critica desenul asta animat nu au deloc simtul ridicolului si sunt patetici.
    Copii nu se cresc cu ochii beliti la televizor!!!
  • +2 (2 voturi)    
    si andersen... (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 12:28)

    rale [anonim]

    dar moise care a fost pus pe apa, dar basmele cu fete care traiesc cu zmeul cativa ani pana vine fat frumos sa le fure, deci adulter si zoofilie :))))) , dar andersen cu povestea numita "Hainele imparatului" ca ala chiar mergea prin curte cu dindaratul gol ??!!
    cu toate astea, e o anume decenta pe care trebuie s-o respectam pana la perioada pre-pubera adica 10-12 ani. sexul e normal si face parte din viata si copilul trebuie sa cunoasca asta, dar nu trebuie incurajat sa consume astfel de imagini si sunt de acord cu CNA la faza asta.
    cine are copii sa ii indemne la carte, nu la TV.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu sunteti normali (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 12:58)

    Ion Vasile [anonim]

    Astia care se iau de unguri ... sunteti cam batuti in cap.
    Este un desen, care putea sa fie facut si de eschimosi.
    Nu are legatura cu natia, etnie , limba vorbita ... oricum asteptati un pic, ca o sa vina in curand o stire in care o sa va puteti injura reciproc, idiotii nostrii versus ai lor.

    Si restul, ca vai doamne isi ridica fetitele fustita ...
    Mai bine fiti siguri ca are copilul o educatie sanatoasa de la voi si nu de la televizor.
    Oricum o sa vada pornache pe la 13 ani, asa ca vedeti ce educatie are atunci... si sa nu faca ce vede.:)
  • +1 (1 vot)    
    Soft, soft...semnele printesei! (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 15:09)

    ali [anonim]

    Cred c-ar fi mai eficient sa nu se trimita doar avertismente si amenzi ci, pur si simplu, sa li se interzica emisia pe anumite perioade de timp, pana la cateva ore...asa vor fi mult mai atenti la ce dau pe post....Nu pot sa cred ca nu verifica cineva ce intra pe post...!!! Ma-ntreb, daca le scapa cumva HENTAI si ei habar n-au ce-nseamna aia? ...Doar sunt desene animate!!! :)))
  • +1 (1 vot)    
    sănătoase şi estetice (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 22:23)

    szabo [anonim]

    Sunt cele mai frumoase şi cele mai bune poveşti pe care l-am văzut vreodată în televizor. Sunt învăţâtoare şi am trei copii.
    • -2 (2 voturi)    
      e de inteles in cazul tau (Miercuri, 14 ianuarie 2009, 23:01)

      warchild [anonim] i-a raspuns lui szabo

      ca sa il ai pe fiecare dintre cei 3 copii ai tai, recunoaste, ai ridicat fusta!
    • +2 (2 voturi)    
      :) (Joi, 15 ianuarie 2009, 9:49)

      Cosmin1970 [utilizator] i-a raspuns lui szabo

      Te respect pentru 3 lucruri:
      1. esti unguroaica si ai curajul sa vii in "cusca leului" sa-ti zici parerea cu toate ca stii cum vei fi primita de talibani-manelisti ai netului, bravo, fruntea sus!
      2. esti invatatoare si-ti dai seama exact (datorita pregatirii de specialitate si probabil a dragostei fata de copii care ti-a ales meseria) ce incumba educatia copiilor, totusi ai curajul sa-ti expui liber parerea fata de acest subiect :)
      3. scrii mai corect decat majoritatea "oamenilor de bine" de-aici, cu toate ca esti de alta etnie. Totusi, cu o mica mentiune "la televizor", nu "in televizor", dar e ok. Sunt convins ca pe ungureste scrii perfect.
      Bravo inca o data :)
  • -2 (2 voturi)    
    Desene maghiare vizionate de copiii nostri (Joi, 15 ianuarie 2009, 4:27)

    Satan [anonim]

    Mie mi se pare foarte corecta decizia CNA. In afara faptului ca sunt stupide si oarecum exagerate, sunt niste desene despre folclorul maghiar pe care le urmaresc copiii nostri. Traim in Romania, hai sa ne respectam putin...
  • +1 (1 vot)    
    Exagerati,exagerati,exagerati (Joi, 15 ianuarie 2009, 4:52)

    zack [anonim]

    Ideile perverse vin numai in mintile perverse.
    Un copil nu se uita la tzatzele printesei si daca ea face baie si e goala nu se gandeste ca noi,adultii,mama ce i-as trage-o.
    Da,nu vrei sa repete fetitza ce a vazut in desen,sa-si ridice fusta dar,in acelasi timp,nu vrei sa repete mai nimic ce vede acolo.Sa tai capul balaurului,sa dea cu ciocanul in soarece,sa bage on dinamita in cotetul cainelui,sa sara pe geam ca Superman.
    Vorbim de copii care inca nu se gandesc la lucruri 'imorale'.Sunt convins ca acceasi fetita vede pe mama si tata in chiloti,cum se ciupesc uneori de fund,trage cu ochiul la telenovela mamei in care Jose Armando i-o trage in fan lui Isaura sau cand tatal scapa o injuratura ca iar a dat Nicolita pe langa.
    Desenul respectiv nu e numai despre asta,a fost o faza,doua si atat.Prea exagerati.Vedeti ce faceti cand incepe fata istoria si vede in manual tzatzele Afroditei si cocoshelul lui Leonidas.
  • +2 (2 voturi)    
    ofofof (Joi, 15 ianuarie 2009, 9:38)

    Cosmin1970 [utilizator]

    1. Daca nu erau desene maghiare ci americane sau de alta natie, sunt convins ca nu existau atatea atacuri virulente din partea "oamenilor de bine".
    2. Exista o varsta la care copiii afla ca exista pe lumea asta 2 sexe, mai bine sa afle asa mai idilic, decat dintr-un film "de actiune" cu 2-3 crime si 7 violuri, totodata e mai bine ca fata vazuta la tv sa aiba o frunza in locul cu pricina decat o tufa neagra. Dupa fazele astea, sunt convins ca vor merge la parinti cu 100 de intrebari (printre multe altele) ca sa le explice ce tocmai au vazut iuar paritii au datoria sa le explice corespunzator. Educatia trebuie facuta de catre parinti, nu de catre televizor, nu degeaba exista clipurile publicitare din gama "nu va abandonati copilul in fata televizorului". Exista o gramada de studii si atentionari cu privire la impactul negativ al tv asupra educatiei si a formarii caracterului la copii, informati-va voi ca parinti prima oara si actionati ca atare daca vi-i iubiti. Ca si completare, exemplu concret: pusti de 2 anisori se uita cu tatal sau la tv la ora de maxima audienta la un serial oarecare de audienta generala. Un individ din serial, merge la nevasta-sa si-i trage o palma, nici una nici doua, pustiulica al nostru se ridica de pe jos unde se juca linistit si merge la maica-sa in bucatarie si-i arde o palma de-i sar aleia ochii din cap. Va las pe voi cu morala...
    3. Povestea aia cu Fata cea isteata a judecatorului o stiu din seria de carti pt copii "Povestiri Nemuritoare", editata in anii 70 de catre comunistii care cenzurau tot, nu vad de ce nu ar mai fi acceptabila in zilele noastre.
    4. Voi chiar nu mai aveti ce face decat sa va certati si injurati pentru niste...desene animate doar pentru ca-s unguresti? Va este chiar totul perfect in viata de zi cu zi si asta e ultima problema de discutat? Ati rezolvat deja problema cu criza economica, creditele, guvernul, gazele, etc? LOL
  • +1 (1 vot)    
    inca o chestie (Joi, 15 ianuarie 2009, 9:41)

    Cosmin1970 [utilizator]

    Toti ii dati sus si tare cu ... porno. Voi stiti ce inseamna cuvantul ala? Vedeti voi in desenele alea ceva? Eu tot am cautat si n-am gasit nimic mai porno decat intr-o banala papusa Barbie, care are sani, picioare, poponetz, mai ceva ca o prostituata de pe centura....
  • 0 (0 voturi)    
    curiozitate (Joi, 15 ianuarie 2009, 13:52)

    curiosul [anonim]

    Intrebare pt Cosmin1970
    Esti cumva ungur? :)
    Ca esti singurul care face caz de faptul ca sunt desene unguresti... iar asta e ultimul lucru de care se iau "comentatorii"
    • 0 (0 voturi)    
      ungur (Miercuri, 15 iulie 2009, 8:47)

      Cosmin1970 [utilizator] i-a raspuns lui curiosul

      Nu sunt ungur, sunt european şi OM. Întâmplător m-am născut român, am trăit 8 ani în străinătate, am participat pe linie profesională la diverse pregătiri şi traininguri pe domeniul relaţiilor interetnice la locul de muncă şi în societate (am muncit cot la cot cu oameni de 45 de naţionalităţi şi culori diferite), studiez Relaţii Internaţionale şi ... urăsc manelarii xenofobi. Nu cred să-ţi zică ceva toată treaba asta, decât cel mult faptul că aş avea (în mintea ta) origine ungurească. Mulţumit?
  • 0 (0 voturi)    
    dl mititelu despre ce vorbeste totusi? (Joi, 15 ianuarie 2009, 15:50)

    mircea [anonim]

    "Vreti sa aveti niste copii care sa ajunga la 18 ani fara sa stie nimic despre ce se petrece pe lumea asta si sa aiba un soc colosal cand vor vedea alte programe mai vulgare", a spus Christian Mititelu, membru CNA
    ok dincolo de toate comentariile noastre pertinente sau nu...
    dl Mititelu a inteles ca Minimax este adresat "copiilor" de 18 ani?!?!?!?!?!!!??!?!?!?!?
    ??!?!?!?:!?!??
  • 0 (0 voturi)    
    . (Duminică, 25 ianuarie 2009, 10:53)

    CNA [anonim]

    Intamplarea face ca am vazut in direct desenul. M-a surprins putin, chiar am zambit. fiica mea de 3,5 ani care se uita la minimax destul de mult, n-a sesizat nimic deosebit si nici nu si-a "imbogatit" limbajul.
    Pana una alta, Minimax e singurul canal pt copii cu desene animate la care o las pe fiica mea sa se uite. Cateodata se mai strecoara cuvinte inadecvate (ar putea fi f usor cenzurate la dublare) insa nu ma deranjeaza.
    cat de spre Cartoon sau Jetix.... horror


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică