Ogilvy si Senior Interactive lanseaza parteneriatul OgilvyInteractive

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 19 ianuarie 2009, 13:11 Economie | Media & Publicitate

Ogilvy Group Romania si agentia de comunicare online Senior Interactive au lansat, in parteneriat, OgilvyInteractive, ce va oferi servicii de strategie si creatie specializata pe online si management integrat pentru campaniile interactive, potrivit unui comunicat Ogilvy.

OgilvyInteractive este marca a Ogilvy Group Worldwide, iar parteneriatul va fii coordonat de Mihai Tataru, managing director Senior Interactive, si de Vasile Alboiu, digital creative director Ogilvy.

Comunicatul o citeaza pe Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, potrivit careia "odata cu lansarea OgilvyInteractive, in parteneriat cu cea mai mare firma specializata din tara, vom extinde si perfectiona competentele noastre, oferind clientilor solutii inovative in domeniul Interactive si campanii adaptate noilor cerinte ale pietei si consumatorilor".

La randul sau, Mihai Tataru este citat spunand ca "OgilvyInteractive, noul brand pe care il introducem in piata in 2009, detine deja competente de creatie si strategie din ambele medii (digital si advertising clasic - n.r.) si o echipa de client service specializata in digital. Prin intermediul Senior Interactive, clientii au acces la o infrastructura tehnica si de dezvoltare interactiva solida, la care se adauga know-how-ul extensiv din zona de interactive pe care Ogilvy il detine in reteaua internationala si pe care il implementam pe piata din Romania".

"Prin intermediul diviziei de operatiuni a Senior Interactive, OgilvyInteractive ofera clientilor solutii complete de dezvoltare interactiva, de la concept la implementarea integrala a proiectului si mentenanta pe toata durata de viata", potrivit comunicatului.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, apartinand grupului global de comunicare WPP. Senior Interactive este o agentie full-service ce ofera servicii de consultanta si strategie de comunicare online, web design si web development, integrare cu promotii si campanii offline, SEO, dezvoltare de advergames si online media planning.

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

227 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version