Libertatea a aparut, miercuri, intr-un tiraj de un milion de exemplare, distribuite gratuit, pentru a marca numarul 6.000 al cotidianului. Decizia ziarului de a creste de circa patru ori tirajul pentru o zi si de a se distribui gratuit vine intr-o saptamana in care principalul concurent al tabloidului, Click!, a anuntat o noua campanie de premii totalizand un milion de euro.

Editia gratuita a ziarului Libertatea a aparut in 16 pagini, include un talon pentru propriul concurs - "Supersalariul Libertatea", cu o durata de patru saptamani si cu premii de 60.000 de lei - si doar cinci reclame (Dacia, Provident si trei la o clinica medicala).

Libertatea este publicat de grupul Ringier Romania, din portofoliul caruia face parte si cotidianul gratuit Compact. Potrivit ultimelor cifre BRAT, tirajul brut al ziarului Libertatea in cel de-al treilea trimestru al anului trecut a fost de 270.000 de exemplare in medie pe aparitie.

Marti, principalul concurent al tabloidului Libertatea, Click!, editat de Adevarul Holding, a anuntat intr-un comunicat ca din 6 februarie lanseaza "cel mai mare concurs din istorie" - cea de-a 5-a editie a concursului Clickmania, desfasurat prin publicatiile "Click!" si "Click! pentru femei", cu premii in valoare de un milion de euro, pe parcursul a 10 saptamani.