Controverse la inceput de mandat

VIDEO Imaginea lui Obama, folosita intr-o reclama anti-avort

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 25 ianuarie 2009, 14:24 Economie | Media & Publicitate

O reclama anti-avort ii bate obrazul lui Obama
Foto: YouTube
'Viitorul acestui copil este o familie destramata: va fi parasit de tata si crescut de o mama singura. In ciuda tuturor greutatilor, acest copil va deveni primul presedinte afro-american'. Prin acest mesaj, organizatia CatholicVote.org incearca sa-l convinga pe Obama sa renunte la masurile pro-avort adoptate recent.

Mesajul apare in spotul publicitar "Viata. Imagineaza-ti potentialul" si, potrivit organizatiei, are rolul sa ii aminteasca presedintelui Barak Obama ca mama sa nu l-a avortat, in ciuda conditiilor dificile, devenind astfel primul lider afro-american al Statelor Unite.

In clipul de 40 de secunde se deruleaza imaginea ecografica a unui fetus in dezvoltare, insotita de o poveste de viata, "specifica" persoanelor de culoare din SUA: "Viitorul acestui copil este o familie destramata. El va fi parasit de tata si crescut de o mama singura. In ciuda tuturor greutatilor, acest copil va deveni primul presedinte afro-american". Finalul il infatiseaza pe Obama adulat de multime, alaturi de sloganul "Viata. Imagineaza-ti potentialul".

"Mesajul nostru e simplu: avortul este dusmanul sperantei. Scopul reclamei noastre este de a oferi speranta si increderea in potentialul fiecarei vieti omenesti, asa cum a fost si in cazul presedintelui Obama", a declarat Brian Burch, director executiv la CatholicVote.org, o organizatie sustinuta de Biserica Catolica, precizand ca "actualul climat politic pune o piedica luptei pentru protejarea dreptului la viata".

"Speram ca aceasta reclama sa poata depasi obstacolele politice si sa trezeasca in constiinta liderilor nostri si ai americanilor de rand dorinta de a proteja dreptul la viata", a continuat Burch.



Reclama va fi difuzata si pe site-ul CatholicVote.org, lansat in septembrie 2008 cu scopul de a 'educa si inspira' catolicii cu drept de vot. Filmul electoral 'Votul Catolicilor 2008' a fost prezentat si in ziarul New York Times si a fost urmarit online de aproape 4 milioane de persoane, in doar opt saptamani. De altfel, a fost cea mai urmarita reclama din timpul campaniei electorale.





















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

2165 vizualizari

  • -2 (8 voturi)    
    Buna reclama. (Duminică, 25 ianuarie 2009, 16:29)

    AlinN [anonim]

    Daca maica-sa ar fi decis sa nu-l mai faca deoarece este facut cu un negru, acum Obama n-ar mai fi fost printre noi sa militeze pentru avort.
  • -1 (9 voturi)    
    unde e buba (Duminică, 25 ianuarie 2009, 16:33)

    Cosmin [anonim]

    Pai atunci, sa ne punem pe facut copii. Unul pe an. In felul acesta, daca avem 20 de copii, exista de zece ori mai multe sanse ca unul dintre ei sa ajunga presedintele tarii, decat daca avem doar doi copii.

    Buba acestui clip e urmatoarea: presedintele SUA e unul singur. Copiii aparuti in familii cu probleme, care uneori nu trec de varste infantile din cauza subnutritiei, sau care ajung infractori, copii ai strazii etc... astia sunt cu milioanele. Daca n-ar fi avortul, ar fi si mai multe milioane.
    Dar asa e omul, mai ales ala religios: da un exemplu bun si se face ca nu vede milioanele de exemple rele din jur.
  • -2 (10 voturi)    
    Cine are dreptul sa decida? (Duminică, 25 ianuarie 2009, 16:34)

    Pro-Life [anonim]

    Nu trebuie fundamentat pe fanatism religios, e un pericol.
    E mult mai rational sa tinem cont permanent de argumente concrete si justifiabile.

    Avortul ar trebuie permis prin lege daca:

    -in tara respectiva demografia e galopanta, mult prea rapida fata de dezvoltarea si resursele tarii. In felul asta familiile ar fi libere sa decida daca au nevoie de mai multi copii.

    -daca ambii parinti sunt de acord! E incredibil de ipocrit si o discriminare grosolana sa se tina cont doar de ideea mamei, se neaga egalitatea juridica barbat/femeie si neaga contributia biologica a tatalui, fara de care femeia nu poate avea copii!

    -daca femeia a fost victima de viol, incest sau e atat de bolnava incat o sarcina i-ar pune viata in pericol. Femeile trebuie protejate in prioritate, nu cei ne-nascuti.

    In rest, avortul trebuie interzis sau extrem de limitat, pentru ca e o forma de genocid, o crima contra umanitatii, inca nerecunoscuta ca atare.

    E f. bun exemplul cu Obama, inteligent si perfect argumentat. In USA negrii sunt parinti f. slabi si iresponsabili (Obama a fost crescut de bunicii sai albi), si 40% din tatii negri isi abandoneaza familia!
  • +1 (9 voturi)    
    excelent (Duminică, 25 ianuarie 2009, 16:52)

    amidona [anonim]

    si eu am fost mult timp uimita de interdictia asupra avortului, asa cum se practica ea in statele unite sau in alte state civilizate.
    ( orice comparatii si paralele cu interdictia comunista sunt deplasate )
    intre timp mi-am dat seama ca aceasta interdictie vine la pachet cu o cultura a asumarii responsabilitatii , o cultura a individului puternic si responsabil , a individului care crede in chemare, care , cu vointa si tenacitate, isi urmeaza calea.
    intre timp am inceput sa privesc cu respect militantismul anti avort, nu din perspectiva religioasa a interdictiei comiterii "asasinatului" cat din respectul pentru educatie, ratiune, luciditate, asumarea faptelor si a consecintelor faptelor fiecaruia, responsabilitate, credinta in propria reusita.
    cred ca astea sunt valori care trebuie cultivate continuu la copiii si adultii nostri si atunci cand ele vor fi devenit norma in societate, avortul va aparea ca un gest al lipsei de civilizatie, o consecinta a vietii traite fara respect pentru consecinte, fara responsabilitate.
    • -2 (4 voturi)    
      nu (Duminică, 25 ianuarie 2009, 17:44)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui amidona

      stiu cine sinteti, dar aveti intotdeauna comentarii foarte pertinente, si mai ales pline de bun simt, ceea ce a devenit foarte rar in zilele noastre.
      Complimentele mele, daca intr-adevar sinteti o doamna si nu un domn cu nick feminin.
    • +1 (3 voturi)    
      CORECT!! (Duminică, 25 ianuarie 2009, 17:52)

      amidon [anonim] i-a raspuns lui amidona

      "avortul va aparea ca un gest al lipsei de civilizatie, o consecinta a vietii traite fara respect pentru consecinte, fara responsabilitate."

      100% de acord cu tine.
    • 0 (4 voturi)    
      Marea demagogie reloaded (Duminică, 25 ianuarie 2009, 22:09)

      Axul [anonim] i-a raspuns lui amidona

      Nu va mai ascundeti dupa umanism si ratiune, avortul inseamna uciderea intentionata a unei fiinte vii.
      In rest, avalanse de vorbe... ca ale dvs.
  • +2 (6 voturi)    
    avortul (Duminică, 25 ianuarie 2009, 18:02)

    pro-choice [anonim]

    sarcina nedorita = copil nedorit
    copil nedorit = copil nefericit
    Accidente se intampla, chiar cu cele mai bune masuri de protectie, cateodata. Uitati-va la numarul de copii abandonati - sunt acesti copii fericiti? Si, referitor la reclama cu Obama, propun una in care sa fie imaginea lui Stalin in stare de embrion. Imagine the potential!
    • -2 (4 voturi)    
      pro-choice (Duminică, 25 ianuarie 2009, 21:36)

      lemn [anonim] i-a raspuns lui pro-choice

      un comentariu inteligent. care a fost "desteptul" care i-a dat minus?
    • 0 (0 voturi)    
      nici vorba (Luni, 26 ianuarie 2009, 0:27)

      dodo [anonim] i-a raspuns lui pro-choice

      ...cunosc personal exemple de "sarcini nedorite", sau copii nedoriti cum spuneti, mamele au hotarat ulterior sa ii aduca pe lume totusi, o decizie excelenta, si atat copiii cat si familiile lor sunt fericiti in prezent.
  • +2 (2 voturi)    
    cum vi se pare? (Duminică, 25 ianuarie 2009, 18:22)

    Daniel U [utilizator]

    Avortul inseamna "a scapa" de cinveva care te incomodeaza, care nu isi are rostul in viata ta.

    Daca avortul este solutia pentru stoparea exploziei demografice, de ce sa nu mergem pe strazile acestori tari cu problema si sa alegem pe amaratii de care nu mai are tara nevoie si sa-i impuscam.

    Unde este diferenta? Si-ntr-o situatie, si-ntr-alta, se pune problema de "a scapa" de persoane care te incomodeaza, care-ti fac viata mai rea. Tu nu esti in nici un fel de vina!
    • +1 (3 voturi)    
      Pt ca aia care ii impusti au creier (viata) (Duminică, 25 ianuarie 2009, 21:29)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui Daniel U

      Pt ca aia care i-ai impusca pe strada au un creier care functioneaza. Creierul e defapt ce percepem noi prin viata. Un fetus nu are creier, deci nu are viata. E la fel de viu ca o planta...
      • 0 (0 voturi)    
        pai (Luni, 26 ianuarie 2009, 0:28)

        dodo [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        scuza-ma ca iti spun, dar daca asta este logica ta pro-avort, habar nu ai despre ce vorbesti... nu ai creier....
  • -1 (5 voturi)    
    poate fi o viata mai importanta decat alta? (Duminică, 25 ianuarie 2009, 19:56)

    ion roata [anonim]

    avortul este urmarea arogarii dreptului de a decide care om merita sa traiasca si care nu. cine ne da dreptul sa luam o astfel de decizie? doar un creier spalat poate crede ca e firesc sa elimini pe celalalt pentru ca ar fi o amenintare pentru propriul confort. "intrerupere a sarcinii" e "ucidere" a celuilat, a celui lipsit de aparare.
  • 0 (2 voturi)    
    da, viata mea fata de a ta! (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:41)

    ion ghe. maurer [anonim]

    "poate fi o viata mai importanta decat alta?"
    ce dreaq ajungem cu discutia la avort, din moment ce in tarile cu apa calda exista anticonceptionale pe saturate? astfel incit la avort se poate ajunge numai in cazuri extreme (viol, sanatatea mamei in pericol, etc.)
    • +1 (3 voturi)    
      stire (Duminică, 25 ianuarie 2009, 21:04)

      ion roata [anonim] i-a raspuns lui ion ghe. maurer

      in tarile cu apa calda se fac sute de mii de avorturi anual. nu e vorba de "cazuri extreme".
      poti spune ca viata ta e importanta pentru ca atunci cand erai lipsit de aparare nu a fost curmata. traieste-o cu demnitate si respect fata de toti!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă