Studiu de audienta pentru blogurile romanesti, via Standout

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 28 ianuarie 2009, 16:00 Economie | Media & Publicitate

Agentia Standout a anuntat, miercuri, ca lanseaza un prim studiu de audienta pe blogurile romanesti, ce urmareste sa extraga "date sociodemografice si comportamentale despre cititorii blogurilor romanesti in general, precum si despre audienta fiecaruia dintre cele mai vizitate bloguri romanesti care pot fi folosite in campanii publicitare" prin intermediul agentiei.

Studiul, pe baza de chestionar online, va fi derulat pe parcursul lunii februarie, iar primele rezultate vor fi anuntate la inceputul lunii martie, se arata intr-un comunicat de presa. "Chestionarul se gaseste pe blogurile participante si a fost intocmit impreuna cu specialisti in media si in cercetare din majoritatea agentiilor de publicitate care au derulat pana acum campanii pe bloguri", a spus pentru HotNews.ro Ionut Oprea, general manager Standout.

Potrivit lui Oprea, "il vom face o data pe an pentru blogurile pe care le-am derulat acum  si il vom aplica si blogurilor noi pe care le vom adauga pe parcurs in portofoliul nostru. Daca, insa, audienta blogurilor va creste foarte mult in 2009, e posibil sa mai derulam o editie pana la sfarsitul anului".

Conform comunicatului de presa:
  • Fiecare din blogurile incluse in studiu va beneficia de un profil sociodemografic al cititorilor, iar companiile interesate de publicitate pe bloguri vor putea beneficia si de analize personalizate pentru anumite grupuri-tinta.
  • Ionut Oprea: "2009 va fi anul in care publicitatea pe bloguri se va profesionaliza".
  • Dincolo de profilul sociodemografic al cititorilor, studiul va analiza si comportamentul specific pe bloguri al utilizatorilor de internet, pentru a determina, in premiera in Romania, modul de consum specific al unui canal de comunicare online.
  • Studiul este sustinut de majoritatea agentiilor de publicitate care au derulat pana acum campanii pe bloguri, cu care STANDOUT a colaborat si la realizarea acestuia: iLeo /Leo Burnett, Media Direction/BBDO, Mediaedge:cia/WPP, MRM/McCann Erickson, Zed Digital/ Publicis, OgilvyOne, New Media/The Group.

Ionut Oprea, Standout:
  • Vom incerca sa atragem pe fiecare blog un numar cat mai mare de respondenti, pe de o parte, pentru a avea o marja de eroare cat mai mica, pe de alta parte, pentru a permite efectuarea unor analize mai complexe.
  • Nu putem implementa studiul pe toate blogurile romanesti, la fel cum nu putem avea campanii care sa implice toate blogurile romanesti. La fel cum SNA si SATI analizeaza doar site-urile inscrise, si noi am inceput cu blogurile care au fost solicitate pana acum in campanii de publicitate. Vom mai accepta si unele bloguri tematice, sau unele bloguri mai mici, insa doar daca vom considera util.
  • Vom incerca includerea in studiu a tuturor blogurilor relevante pentru publicitatea pe bloguri


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

724 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică