GSP.ro si regia de publicitate Boom intrerup colaborarea

de C. Ionescu     HotNews.ro
Joi, 29 ianuarie 2009, 14:02 Economie | Media & Publicitate

Site-urile din portofoliul gsp.ro nu vor mai fi vindute de regia de publicitate online Boom, sustin surse din piata media. Din informatiile HotNews.ro, este vorba despre o decizie luata de comun acord de regie si publisher-ul care face parte din trustul Intact.

Contactat de HotNews.ro, Valentin Oeru, director executiv Boom, a afirmat ca "deocamdata nu stiu nimic despre o astfel de decizie".

Schimbarea vine la doar cateva luni dupa ce, pe fondul infiintarii regiei de publicitate online Intact Interactive, Gusti Roman, director executiv Gazeta Online, anunta pe blogul sau ca "Boom, regia de publicitate a Netbridge, ramine si in 2009 partenerul pe advertising online al siteurilor GSP".

GSP.ro si site-urile conexe au trecut de la agentia AdEvolution la Boom la sfarsitul anului 2007. Conform Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI), GSP.ro este unul dintre site-urile cu cel mai mare numar de vizitatori din Romania.


Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

1472 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Taxa trafic (Joi, 29 ianuarie 2009, 15:54)

    Tibi [anonim]

    Acum ca au pierdut contractul de publicitate de la gsp s-au gandit sa puna taxa anuala pe monitorizare?

    Cum naiba cred ei ca-i plateste careva pe serviciile alea, cand sunt multe alte site-uri pana si romanesti care ofera servicii de monitorizare gratis de mai buna calitate?

    Nu cred ca sunt nici 1000 siteuri din alea 52 mii active pe care le afiseaza ei care sa le plateasca taxa aia....

    Sunt tare curios ce se va intampla la inceputul anului urmator cu trafic.ro.
  • 0 (0 voturi)    
    adios trafic.ro (Joi, 29 ianuarie 2009, 18:01)

    Val [anonim]

    Se va duce, cum sa dus si top100 ... deja multi publisheri au iesit. Si cine o sa fie prost sa plateasca anual cand exista google analytics.
  • 0 (0 voturi)    
    "deocamdata nu stiu" (Joi, 29 ianuarie 2009, 22:52)

    J. Malaxa [anonim]

    Nu agresati limba romana, va rog!
    Deocamdata nu stiu? N-ar fi fost mai corect sa spuna doar "nu stiu..."? Adica cum vine aia "deocamdata"? Poate a vrut sa spuna "deocamdata nu va pot spune nimic...". Si inca ceva, ati contactat pe cineva la GSP ca sa va confirma sau infirme stirea? Poate va faceti si voi de ras ca Daily Business acum citeva zile.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri