Scandalul PETA/Veggie Love: sexul vinde, chiar si pe gratis

de Iulian Comanescu     HotNews.ro
Luni, 2 februarie 2009, 8:29 Economie | Media & Publicitate


'Veggie Love': PETA's Banned Super Bowl Ad

"Veggie Love": PETA’s Banned Super Bowl Ad

Scandalul a inceput acum cateva zile. Despre ce e vorba: PETA, asociatia pentru protectia animalelor, a propus reclama de mai sus pentru Super Bowl, locul unde difuzarea unui spot de 30 de secunde costa 3-4 milioane de dolari, fiindca audienta a ajuns la 70 de milioane de telespectatori. NBC a refuzat-o, din cauza continutului erotic, dar bineinteles ca spotul a devenit subiect de dezbatere inclusiv pe CNN si la Jay Leno, acolo unde a putut fi vazuta si in Romania.

Asadar, PETA a fortat nota, dar povestea s-a propagat la greu, fara costuri media pe Super Bowl. Google da peste 65 de mii de rezultate, iar pe YouTube, Veggie Love are acum mai bine de 440 de mii de views.

Povestea este una interesanta fiindca are o componenta de “viral offline”. Scandalul a fost amorsat in afara internetului, chiar daca traficul e generat pe net. Dincolo de cifrele “la prima vedere” de mai sus, e de vazut daca news-ul “Inca o reclama PETA interzisa” se propaga la fel de puternic ca expunerea care n-a mai avut loc la Super Bowl. Povestea a intrat in circulatie doar pe 25-26 ianuarie.

Citeste si comenteaza pe blogul lui Iulian Comanescu.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1569 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    stupid (Luni, 2 februarie 2009, 10:36)

    tUDOR [anonim]

    ce reclama tampita. filmezi niste tipe lingand lasciv un brocolli si un dovleac. apoi, tzac, trantesti mesajul:
    "Studies show vegetarians have better sex." Oare cat i-o fi platit pe copywriteri pt chestia asta?
  • 0 (0 voturi)    
    slăbuţă reclama... (Luni, 2 februarie 2009, 11:13)

    Alx MAX [anonim]

    Mă aşteptam la ceva mai hard ca să merite scandalul despre care se vorbeşte! Oricum, scopul a fost atins!
  • 0 (0 voturi)    
    diferenta dintre legume si masini (Luni, 2 februarie 2009, 16:07)

    Tazara [utilizator]

    Oare de ce a fost interzisa aceasta reclama si au fost difuzate multe alte reclame erotice cu femei care faceau sex cu masini? :) Dupa reclamele alea cu femei miscindu-se lasciv pe o masina sau intr-o masina adolescentii au invatat cum e sa faci sex intr-un automobil, au invatat ca trebuie sa-si cumpere masini superbe in care se poate face sex, ca masinile atrag femeile care vor sex, au invatat astfel multe lucuriri folositoare si educative (!?) Ce invata din clipul asta? Ca poate e la moda sa maninci legume? Ca e chiar sexy sa maninci legume? Ca poate creste potenta daca maninci legume? Habar nu am. Eu cred ca mai degraba a fost interzisa de teama ca le vor scadea vinzarile celor care vind carne pe piata americana sau celor care vind mincare fast-food. Nimic mai simplu, avind in vedere ca piata americana se misca dupa reclamele de la televizor. Televiziunea aia a fost platita bine ca sa nu-l difuzeze. Si inca o chestie: producatorii, intermediarii si vinzatorii de carne acolo sunt foarte bine informati si cu multi bani de au reusit sa opreasca de la difuzar, bineinteles cu cu bani, un astfel de videoclip.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri