Sondaj online: Doar 3% dintre cititorii HotNews.ro urmaresc postul TV in continuare cand incepe pauza de publicitate

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 9 februarie 2009, 16:29 Economie | Media & Publicitate

Cei mai multi dintre respondentii unui sondaj online realizat de HotNews.ro spun ca in timpul pauzelor publicitare TV schimba canalul sau se ocupa de alte activitati. Doar 320 dintre respondenti (3%) au afirmat ca, atunci cand se difuzeaza publicitate la TV, urmaresc postul in continuare. Cei mai multi (5.354, 58% din totalul participantilor la sondaj) au ales raspunsul "zappez pe alte canale".

Totodata, 2.554 dintre respondenti (27%) au afirmat ca profita de pauza pentru a se ocupa de alte activitati, iar 1.066 (11%) au ales raspunsul "Nu ma uit la TV/Nu stiu".

Sondajul online "Ce faceti, de regula, atunci cand se difuzeaza publicitate la TV?" s-a desfasurat in perioada 8 ianuarie-8 februarie 2009 si a inregistrat 9.294 de respondenti. Rezultatele releva exclusiv optiunile celor care au ales sa participe la sondaj.

Vezi rezultatele sondajului aici


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

727 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    firesc! (Luni, 9 februarie 2009, 16:52)

    srpc [utilizator]

    de ce sa ma uit la niste reclame plicticoase, unele chiar cretine si, mai ales, care se repeta la nesfarsit? daca ar avea 15-20 de versiuni, total diferite, pt fiecare reclama, cat mai scurte, poate m-as uita; altfel nu.
  • +3 (3 voturi)    
    incet-incet (Luni, 9 februarie 2009, 17:26)

    Geo [anonim]

    sper ca procentul de 11% sa creasca pana sa ajunga aproape de 100%. Televizorul este boala mintala. Am TV si il folosesc doar ca ecran pt DVD player si mediabox.
  • 0 (0 voturi)    
    Votanti nu cititori (Luni, 9 februarie 2009, 23:40)

    mihai [anonim]

    Nu toata lumea care va citeste a si votat. Eu unul de exemplu nu. Ar fi interesante si relevante cifre despe numarul de hituri (unice) in perioada sondajului si numarul de votanti
  • 0 (0 voturi)    
    si online (Marţi, 10 februarie 2009, 8:38)

    Th. R. [anonim]

    Sa raspundem si ce facem noi cititorii cu reclama online? Pt ca pana la urma asta era ideea, nu? La Tv lumea zapeaza asa ca mai bine veniti la noi firmelor care vreti publicitate.

    La fel de usor se trece si pe alt site, mai ales daca le ai in bookmarks.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă