Sondaj online: Doar 3% dintre cititorii HotNews.ro urmaresc postul TV in continuare cand incepe pauza de publicitate

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 9 februarie 2009, 16:29 Economie | Media & Publicitate

Cei mai multi dintre respondentii unui sondaj online realizat de HotNews.ro spun ca in timpul pauzelor publicitare TV schimba canalul sau se ocupa de alte activitati. Doar 320 dintre respondenti (3%) au afirmat ca, atunci cand se difuzeaza publicitate la TV, urmaresc postul in continuare. Cei mai multi (5.354, 58% din totalul participantilor la sondaj) au ales raspunsul "zappez pe alte canale".

Totodata, 2.554 dintre respondenti (27%) au afirmat ca profita de pauza pentru a se ocupa de alte activitati, iar 1.066 (11%) au ales raspunsul "Nu ma uit la TV/Nu stiu".

Sondajul online "Ce faceti, de regula, atunci cand se difuzeaza publicitate la TV?" s-a desfasurat in perioada 8 ianuarie-8 februarie 2009 si a inregistrat 9.294 de respondenti. Rezultatele releva exclusiv optiunile celor care au ales sa participe la sondaj.

Vezi rezultatele sondajului aici


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

728 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    firesc! (Luni, 9 februarie 2009, 16:52)

    srpc [utilizator]

    de ce sa ma uit la niste reclame plicticoase, unele chiar cretine si, mai ales, care se repeta la nesfarsit? daca ar avea 15-20 de versiuni, total diferite, pt fiecare reclama, cat mai scurte, poate m-as uita; altfel nu.
  • +3 (3 voturi)    
    incet-incet (Luni, 9 februarie 2009, 17:26)

    Geo [anonim]

    sper ca procentul de 11% sa creasca pana sa ajunga aproape de 100%. Televizorul este boala mintala. Am TV si il folosesc doar ca ecran pt DVD player si mediabox.
  • 0 (0 voturi)    
    Votanti nu cititori (Luni, 9 februarie 2009, 23:40)

    mihai [anonim]

    Nu toata lumea care va citeste a si votat. Eu unul de exemplu nu. Ar fi interesante si relevante cifre despe numarul de hituri (unice) in perioada sondajului si numarul de votanti
  • 0 (0 voturi)    
    si online (Marţi, 10 februarie 2009, 8:38)

    Th. R. [anonim]

    Sa raspundem si ce facem noi cititorii cu reclama online? Pt ca pana la urma asta era ideea, nu? La Tv lumea zapeaza asa ca mai bine veniti la noi firmelor care vreti publicitate.

    La fel de usor se trece si pe alt site, mai ales daca le ai in bookmarks.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi