Ogilvy Group Romania a fost ales pentru a dezvolta si implementa strategia de comunicare integrata a companiei Interamerican Romania - parte a Grupului Eureko din 2001 - care a devenit in mod oficial Eureko, incepand cu aceasta luna. Procesul de re-branding face parte din strategia companiei de a-si consolida pozitia detinuta pe piata locala de asigurari si pensii, potrivit unui comunicat al agentiei.

Ogilvy Group va oferi companiei Eureko servicii integrate de comunicare, incluzand strategie, creatie, media, comunicare B2B, comunicare interactiva si gestionarea relatiei cu partenerii externi ai companiei.

“Pentru 2009 avem planuri importante atat in ceea ce priveste segmentul de asigurari, cat si in ceea ce piveste pensiile private, de aceea am cautat un partener cu experienta in domeniul financiar si cu viziune integrata asupra comunicarii companiei si a produselor noastre inovative”, a spus Shaun Russell, CCO Interamerican Romania, citat in comunicat.

“Mediul de business din Romania si din lume se afla in continua schimbare, insa companiile care se adapteaza cel mai rapid au sanse mari de a castiga increderea clientilor, in special in domeniul financiar, care este un business al increderii”, a completat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, si ofera servicii de comunicare integrata 360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate. Compania detine in portofoliul sau clienti precum: BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, IBM, Nestle, Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive etc.

Eureko este un grup financiar inregistrat la Utrecht-Olanda, a carui principala activitate se desfasoara in domeniul asigurarilor si pensiilor. Grupul este prezent in peste 13 tari europene si are peste 24.000 de angajati.