Editiile print ale BusinessWeek, Business Review si Biz, inlocuite temporar cu editii online

de C.M.     HotNews.ro
Vineri, 13 februarie 2009, 18:33 Economie | Media & Publicitate

Business Media Group muta pe internet editiile printate ale revistelor BusinessWeek, Business Review si Biz, incepand cu 16 februarie 2009. Potrivit unui comunicat al grupului, este vorba de o decizie temporara, pentru a depasi perioada de criza, fara a afecta formatul, periodicitatea si calitatea continutului. Iulian Comanescu noteaza pe blogul sau ca "cele trei trei titluri nu figureaza nici in BRAT, nici in SNA", calitatea continutului fiind necunoscute, cel putin "in sens oficial/de apreciere din partea cititorilor".

"Acum vreo 10 ani, era de bon ton sa iti faci o “publicatie de business” sau “de status”, tiparita ingrijit, cu sumar de “success stories” si o deschidere catre veniturile din reclama, dar de atunci concurenta s-a ascutit. De prin 2006 incoace, pe piata au aparut diferite zvonuri referitoare la vanzarea grupului, dar aceasta nu a avut loc. Tratative au existat, dupa stirea mea, si cu Realitatea-Catavencu, dar marile grupuri au refuzat propunerile BMG fiindca suma ceruta era, conform unei surse, de ordinul a cinci milioane de euro", scrie Comanescu pe blogul sau.

"Pentru a depasi perioada de criza cu care se confrunta piata romaneasca de print, am ales sa reducem cheltuielile dar sa mentinem portofoliul actual de publicatii cat si echipele redactionale, pastrand intacta calitatea continutului editorial. Prin aceasta masura preventiva, dorim sa trecem cu succes peste situatia in care se afla toti clientii de media, limitati de noile bugete", a declarat Bill Avery, publisherul Business Media Group, citat in comunicat.

Revistele isi vor pastra formatul, periodicitatea si calitatea continutului, schimbarea realizându-se doar la nivelul suportului pe care este livrata informatia. Revistele vor reveni in formatul print, pastrand si editia digitala, in momentul in care piata de media va reveni la normalitate, mai arata informarea BMG.
 
Business Media Group a fost fondat in anul 1995 si detine in portofoliu saptamanalul in limba engleza Business Review, revista de afaceri Biz si BusinessWeek Romania.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

419 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri