Discovery Channel isi revendica primul loc in randul posturilor non-fictiune din Romania 

de C.M.     HotNews.ro
Marţi, 17 februarie 2009, 14:16 Economie | Media & Publicitate

Discovery Channel afirma, intr-un comunicat in care este citat un studiu al companiei Discovery Networks Europa Centrala (DNCE), ca se afla pe primul loc în preferintele telespectatorilor romani la categoria "posturi TV non-fictiune". Concluzia studiului: cea mai mare parte a publicului-tinta - barbatii tineri din Romania - considera ca Discovery Channel este un post original, care sparge tiparele.

Ponderea crescuta a postului in preferintele publicului este confirmata si prin datele de audinte GfK, sustine comunicatul companiei. Astfel, in ianuarie 2009, Discovery Channel a înregistrat o crestere cu 40% a share-ului pe publicul sau tinta (barbatii între 25-39 ani), comparativ cu luna ianuarie 2008, se arata in comunicat.

In iulie 2008, Discovery Networks Europa Centrala a coordonat un studiu "brand tracker" in Romania, pentru a afla cum este perceput brand-ul Discovery in randul telespectatorilor romani.

Rezultatele au aratat ca:
- Discovery Channel se bucura de o frecventa mare de vizionare si o afinitate pozitiva, mai ales in randul publicului tinta;
- 65% din respondenti s-au identificat cu afirmatia: "Postul Discovery Channel este foarte important pentru mine si mi-ar lipsi cu adevarat daca nu ar mai fi disponibil";
- 46% din barbatii tineri intrebati "Care este postul tau preferat de programe non-fictiune?" au indicat Discovery Channel drept postul lor preferat din aceasta categorie.  

Potrivit studiului, majoritatea respondentilor au precizat ca programele postului li se par informative, ca reflecta interesele lor si ca le satisfac curiozitatea. Iar 54% din barbatii tineri intervievati considera ca Discovery Channel este un post original, care sparge tiparele.  

Topul celor mai urmarite programe Discovery Channel:
- Vanatorii de mituri
- Motociclete Americane
- Cum se fabrica  
- Cum se fabrica diverse lucruri

"Romania este o piata importanta pentru noi si suntem decisi sa continuam investitiile in operatiunile locale", afirma Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Europa Centrala, citata in comunicat. 


Citeste mai multe despre   






















828 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    titlu eronat (Marţi, 17 februarie 2009, 14:48)

    cutzu [anonim]

    Puteati sa spuneti "pe primul loc" sau orice altceva..dar cand bagati titlul primul port non-fictiune se intelege cu totul altceva. Am observat titluri fara legatura cu continutul si la alte publicatii...nu va apucati si voi de asa ceva
  • +2 (2 voturi)    
    Imbucurator (Marţi, 17 februarie 2009, 14:55)

    Telespectatoru [anonim]

    Sa auzi ca in Romania de azi, Discovery se bucura de o larga audienta. Inseamna ca nu ne-am manelizat de tot. Citiva, cel putin mai stiu sa aprecieze si altfel de emisiuni decit show-uri de tot risul si prostia..
    Ma intreb daca nu cumva insa Discovery este depasit de Nat Geo. Documetarele de aici mi se par chiar mai interesante. De ceva vreme si Viasat History are programe f interesante.
    Pacat , mare pacat ca nici un program nu e in HD si la noi.!
    • +4 (4 voturi)    
      Trist in acelasi timp (Marţi, 17 februarie 2009, 16:28)

      methos [anonim] i-a raspuns lui Telespectatoru

      Cresterea numarului de telespectatori duce in acelasi timp la scaderea calitatii programelor, pentru a putea fi intelese de toata lumea. Emisiunile de popularizare a stiintei (Braniac, Man in White sau Mad Labs de pe National Geographic, samd) se apropie din ce in ce mai mult de un fel de "manele ale stiintei", daca mi-e permis sa ma exprim asa.
      • +1 (1 vot)    
        Da (Marţi, 17 februarie 2009, 16:45)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui methos

        Ai dreptate, insa deocamdata sunt mult mai putin nocive pentru "profani".
        Pentru oamenii de stiinta, sunt asa cum bine zici.
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Marţi, 17 februarie 2009, 17:05)

        ovidiu [anonim] i-a raspuns lui methos

        Dar trebuie sa va ganditi ca nu toti au terminat 8 clase sa inteleaga mecanica, electricitate, de baza.
        Pentru majoritatea oamenilor totul trebuie "tradus" pe limba lor.

        Oricum o emisiune bazata pe ceea ce se studiaza acum in fizica, biologie, etc ar fi inteleasa de 0,05% din populatie, si discovery este o afacere la urma urmei.

        Eu ma bucur ca nu au dublat vocile, sa mai invete si romanul oleaca de engleza.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri