Retelele sociale si blogurile au depasit e-mailul in topul celor mai populare categorii online la nivel global, potrivit unei cercetari realizate de The Nielsen Company, citata de Brand Republic. Motoarele de cautare reprezinta categoria cea mai populara, urmata de portalurile de tip Yahoo! sau MSN, pe locul trei situandu-se aplicatiile PC (precum cele de tip media player).

Topul categoriilor online, conform The Nielsen Company:

  1. motoarele de cautare - vizitate de 86% din populatia online la nivel global
  2. portalurile de interes general - 85%
  3. aplicatiile PC (precum cele de tip media player) - 73%
  4. comunitati (retele sociale, bloguri) - 67%
  5. servicii de e-mail - 65%

Potrivit sursei citate, nivelul de utilizare al retelelor sociale online creste de doua ori mai rapid decat toate celelalte patru categorii. Studiul a fost realizat pe baza datelor colectate pe parcursul anului 2008 in SUA, Brazilia, Marea Britanie, Franta, Germania, Italia, Spania, Elvetia si Australia, fiind luate in considerare si unele date referitoare la China si Japonia.

Vezi raportul complet al The Nielsen Company aici