Festivalul ADOR, eveniment destinat creatiei in publicitatea romaneasca, "o ia de la capat", in 2009, cu alti organizatori si un nou logo, dupa un an de pauza. Potrivit unui comunicat al organizatorilor, festivalul va avea o perioada de inscrieri de doua luni, intre 1 iunie - 31 iulie, fiind acceptate in concurs lucrarile expuse in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009.

"Pe langa lipsa de credibilitate, atat de mult dezbatuta, "vechiul" ADOR avea si o problema de relevanta a pozitionarii in contextul unui festival local de publicitate. ADOR clama prospetimea ideii, promisiune de categorie asumata de orice festival din lume. Pentru a se legitima printre publicitarii romani, ADOR-ul trebuia sa emita o promisiune diferentiatoare care sa justifice participarea la un festival local versus puzderia de festivaluri internationale", a afirmat Catalin Rusu, managing partner & creative director la Rusu+Bortun Brand Growers™, agentia de strategie si manifestare de brand care se ocupa de rebrandingul ADOR, citat in comunicat.

Potrivit organizatorilor, ADOR isi propune sa devina "festivalul care seteaza standardele in industria de comunicare din Romania", recompensand "gandirea strategica si creativa in toate mediile de comunicare".

De altfel, noul logo al festivalului, "pleaca de la un simbol propriu creativitatii romanesti" - Masa Tacerii a lui Brancusi, care, "dincolo de manifestarea specificului local, puncteaza valorile in care crede brandul: spirit competitiv, echidistanta si diversitate de exprimare", a explicat Rusu.

Incepand cu 2009, Millenium Communications detine in totalitate project managementul festivalului pentru urmatoarele cinci editii, avand libertatea de a stabili modul in care se desfasoara, formatul si structura competitiei. ADOR ramane un proiect UAPR, sustinut de IAA.

Noua structura a festivalului, precum si regulamentul competitiei pot fi consultate pe blogul ADOR.