Pe scurt: Doua noi studii privind intentiile publicitarilor pe timp de criza. Dogan are noi probleme cu fiscul. Mediaset: primul trimestru a fost cel mai greu

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 19 martie 2009, 17:57 Economie | Media & Publicitate

Jumatate dintre directorii de marketing ai unor companii de top, participanti la un studiu de specialitate, se asteapta sa-si mentina sau sa-si sporeasca bugetele in 2009. In Franta, clientii de publicitate acorda o atentie mare mediului online, desi multi intentioneaza sa-si diminueze cheltuielile, potrivit unui alt studiu. In Italia, grupul Mediaset crede ca ce-a fost mai greu, din punct de vedere al incasarilor din publicitate, a trecut. Iar in Turcia autoritatile fiscale iau noi masuri impotriva grupului Dogan Yayin.  
  • Grupul turc de media Dogan Yayin Holding a anuntat ca autoritatile fiscale au emis un ordin prin care este blocata posibila vanzare a participatiilor pe care acest grup le detine in diverse companii, potrivit Reuters. Decizia vine pe fondul unei anchete indelungate asupra unor presupuse nereguli fiscale pe care le-ar fi comis grupul in 2006.
  • Grupul international Aegis a anuntat ca va renunta la circa 780 de angajati (5% din totalul angajatilor sai la nivel global) ca parte a unui plan prin care grupul urmareste sa diminueze costurile cu 40 de milioane de lire sterline, in conditiile scaderii economice globale, informeaza The Guardian.
  • Grupul media italian Mediaset, detinut de familia premierului Silvio Berlusconi, se asteapta ca anul 2009 sa fie unul dificil, insa apreciaza ca primul trimestru al acestui an ar fi cea mai grea perioada, deoarece companiile incep sa cheltuie din nou pe publicitate, potrivit Reuters. Saptamana aceasta, Mediaset a anuntat o scadere cu 9% a profitului in 2008 si a apreciat ca tendinta de scadere s-ar putea mentine anul acesta.
  • 41% dintre clientii francezi de publicitate intentioneaza sa-si creasca investitiile in mediul digital, anul acesta, in timp ce 42% vor sa diminueze bugetele totale de comunicare, potrivit unui studiu realizat de grupul de comunicare interactiva al Publicis, Digitas, citat de Le Figaro. Internetul atrage interesul acestora indeosebi prin capacitatea de reactie specifica mediului online, prin potentialul de a oferi "return-on-investment" si prin costuri.
  • Jumatate dintre directorii de marketing ai unor companii de top la nivel global, participanti la un nou studiu anual al Chief Marketing Officer (CMO) Council, spun ca isi mentin bugetele sau anticipeaza o crestere a acestora in 2009, potrivit MarketingCharts.com. 8,2% dintre respondenti au in vedere o crestere a bugetelor cu peste 10%. In schimb, aproape jumatate dintre participantii la studiu spun ca vor diminua cheltuielile, 18,8% asteptandu-se ca acestea sa scada cu peste 15%. Respondentii spun ca, cel putin pentru moment, nu vor sa apeleze la reduceri de personal si intentioneaza sa investeasca pentru a-i pregati pe angajati pentru era digitala, nu sa ii inlocuiasca.


Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

191 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri