Top Gear renunta la marcile de lux in favoarea masinilor de recesiune

de E.M.     HotNews.ro
Marţi, 24 martie 2009, 16:08 Economie | Media & Publicitate

Greii emisiunii Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammond si James May, vor reduce simtitor discutiile despre supermasinile de sute de mii de lire sterline, dedicand mai mult timp de emisie autovehiculelor mai mici, mai ieftine, mai ecologice, informeaza telegraph.co.uk.

In urmatorul sezon, marci precum Lamborghini, Ferrari sau Porsche vor fi abandonate in favoarea clasicelor si "neelegantelor" Citroen Ami 8, Lanchester sau Toyota iQ. Producatorul executiv al emisiunii, Andy Wilman, a declarat ca show-ul de succes nu poate ignora recesiunea.

La inceputul acestui an, acelasi Wilman declara ca ignora reducerea de buget de 30%: "Vom continua in acelasi stil pana ajungem la fundul sacului".

Producatorii emisiunii isi doresc acum sa evidentieze mai puternic interesele in schimbare ale publicului lovit de criza creditelor, prezentand "modele mai linistite, mai ieftine, mai ecologice".

Un purtator de cuvant BBC a asigurat publicul ca supermasinile nu vor lipsi din urmatorul sezon, dat fiind ca ele sunt emblematice pentru "fantezie si evadare". "Suntem insa constienti ca banii sunt putini, asa ca dedicam mai mult timp modelelor mai mici si mai ieftine."

Mark Thompson, directorul general al corporatiei, a anuntat saptamana trecuta ca la BBC "se va taia in carne vie", cu reduceri de cheltuieli de 400 de milioane de lire sterline, avertizand vedetele si directorii asupra reducerilor substantiale de salarii.

Se presupune ca Jeremy Clarkson castiga 2 milioane de lire sterline pe an, in timp ce Richard Hammond si James May ar incasa circa 25.000 de lire per emisiune.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

2197 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    . (Marţi, 24 martie 2009, 16:23)

    TERENONLINE [anonim]

    ...iar eu am sa clipesc mai rar; odata cu stangul si "o data/luata" cu dreptul. c'mon... cine pune stiri de genul acesta ANTET???!
  • 0 (0 voturi)    
    de ce toata lumea tot induce criza in continuare? (Marţi, 24 martie 2009, 17:43)

    dan [anonim]

    de ce toti dau mesaje gen: cumparati ieftin keltuiti putin????

    cu cat mai multe mesaje d'astea cu atat ne avantam in criza mai mult...

    bravo, continuati sa bagati frica in oameni...

    whatever...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi