Pagina de media: O scrisoare antologica catre CNA - de ce este nevoie de Iliuta si de Minerva

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 6 aprilie 2009, 14:18 Economie | Media & Publicitate

Pagina de media publica, luni, "o scrisoare antologica" prin care compania ce produce emisiunile cu prezicatorii Iliuta si Minerva a incercat sa castige bunavointa CNA. Separat, Pagina de media noteaza ca Iliuta si Minerva continua sa fie difuzati pe posturile TV, in pofida legislatiei in vigoare.

Potrivit sursei citate:
  • Firma producatoare a acestor programe generatoare de apeluri telefonice, Games Factory, a adresat CNA o scrisoare in care sustine ca emisiunile sunt de utilitate publica
  • Scrisoarea arata ca "in aceasta perioada de criza, si nu ne referim la criza economica, ci la o criza a valorilor, oricine are nevoie de sprijin prin indrumare si orientare"
  • Acelasi document afirma ca "e un lucru cunoscut ca un public educat, de un nivel intelectual ridicat si cu posibilitati materiale peste medie sunt interesati de ezoterism si de stiintele oculte. Specialistii acestor domenii au clientela lor selecta si preţuri pe masura. Astrologia, numerologia, bioenergia, kinestezia, radiestezia, ca sa amintim doar cateva dintre disciplinele ale caror specialisti sunt consultati de politicieni, sefi de corporatii multinationale si chiar de aristocrati".
  • Pagina de media aminteste ca "nu mai demult decat acum o luna, Consiliul National al Audiovizualului sesiza faptul ca astfel de emisiuni sunt interzise de lege si soma posturile OTV, Antena 1 si Favorit sa nu le mai difuzeze. Noaptea, aceste emisiuni au continuat insa sa ruleze nestanjenite"

Citeste integral scrisoarea pe Pagina de media.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1924 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    public si producatori educati (Luni, 6 aprilie 2009, 14:31)

    Ciprian [anonim]

    "...un public educat, de un nivel intelectual ridicat si cu posibilitati materiale peste medie sunt interesati de ..."

    Public educat pe masura producatorilor?
  • +1 (1 vot)    
    Games factory (Luni, 6 aprilie 2009, 15:12)

    Ion Popescu [anonim]

    personajele sordide de la Games Factory nu fac decat sa implore clementa CNA-ului pentru a fi lasate sa faca in continuare bani pe seama imbecilitatii publicului de tip otv. sigur ca or sa sara unii care sa spuna: "publicul, sau o parte din el, vrea ASTA". e perfect fals. de fapt, publicul nu prea are de ales si a fost in mod pervers si artificial "maleabilizat" sa "vrea" sau sa accepte aproape orice. cand ai format tabloid pe 6 televiziuni comerciale in acelasi slot orar sau multi-orar, publicul nu prea mai are cum sa "vrea" altceva decat tabloid. iar la noi, publicul este unul saracit si de criza si de fragilitatea economiei, asta, in pofida taranilor care si-au luat bmw-uri second desi locuiesc in garsoniere igrasioase de unde scuipa seminte in capul vecinilor de la parter. public saracit = oameni captivi in case, dependenti de telecomanda. iar daca pentru multi cultura personala si educatia fac ca discovery si national geographic sa fie generatoare de vertijuri mintale, atunci raman protv, antana1, prima, national, b1tv, favorit si alte asemenea. hai sictir.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version