Pe scurt: Marirea de capital pentru grupul Pearson, refuzata de investitori; Venituri mai mici cu 27% pentru New York Times, iar Gannett a inregistrat o scadere a profitului cu 60%

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 21 aprilie 2009, 22:17 Economie | Media & Publicitate

New York Times a anuntat o scadere de 27% a veniturilor din publicitate pentru primul trimestru din 2009 si anunta ca rata scaderii se va mentine si pentru Q2, iar grupul american Gannett, publisherul USA Today, a raportat si el scaderi ale veniturilor din publicitate si un profit mai mic cu 60%. Investitorii publisherul american Pearson, proprietarul ziarului Financial Times, au refuzat planul de crestere a capitalului cu 270 de milioane de lire sterline

  • Investitorii publisherul american Pearson, proprietarul ziarului Financial Times, au refuzat planul de crestere a capitalului cu 270 de milioane de lire sterline. Pearson a cerut principalilor actionari sa sustina emiterea de noi actiuni echivalente cu 5% din valoarea grupului. Pearson si-a motivat cererea explicand ca doreste sa foloseasca banii pentru oportunitati de achizitii, dar a fost refuzat, noteaza Financial Times.
  • New York Times a raportat o scadere de 27% la veniturile din publicitate inregistrate in Q1 si a precizat ca rata scaderii se va mentine si in Q2. Pierderea neta a fost de 74,5 milioane de dolari sau 52 de centi pe actiune, fata de 335.000 de dolari in aceeasi perioada a anului trecut, informeaza Bloomberg.
  • Gannett, publisherul USA Today, cel mai citit ziar american, a anuntat o scadere a profitului cu 60% in primul trimestru al acestui an fata de aceeasi perioada din 2008, pe fondul reducerii  veniturilor din publicitate. Incasarile din publicitate inregistrate  la nivel global de catre Gannett au scazut cu 34%, pana la 722,8 milioane de euro, in timp ce veniturile publicatiilor americane din portofoliul grupului au scazut si ele cu 28%, scrie Reuters.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

589 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi