Valoarea celor mai puternice 100 de branduri globale creste in pofida crizei. Google depaseste pragul de 100 de miliarde de dolari

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 29 aprilie 2009, 15:37 Economie | Media & Publicitate

Valoarea celor mai puternice 100 de branduri la nivel global a crescut in ultimul an cu 2%, in pofida crizei financiare, potrivit ultimului studiu de profil BrandZ, prefatat la inceputul saptamanii de Advertising Age si dat publicitatii miercuri. Brand Republic noteaza ca valoarea primelor 100 de branduri a atins in ultimul an 1,95 mii de miliarde de dolari, in timp ce primul clasat, Google, reuseste sa atinga, in premiera, valoarea de 100 de miliarde de dolari.

Potrivit sursei citate, 85 dintre primele 100 de branduri ale lumii raman in acest clasament, unde se reflecta, insa, efectele crizei financiare asupra mai multor industrii. Astfel, valoarea brandurilor incluse in top a scazut, comparativ cu anul trecut, la categoriile asigurari (-48%), auto (-22%) si institutiii financiare (-11%). Pe de alta parte, marcile de telefonie mobila au inregistrat cele mai mari cresteri ale valorii de brand (+28%), urmate de bauturi racoritoare (+24%) si cafea (+18%).

Cele mai valoroase branduri globale in 2009, conform studiului BrandZ, prezentat de Brand Republic:
1. Google (100,039 miliarde de dolari)
2. Microsoft (76,24 miliarde)
3. Coca-Cola (67,62 miliarde)
4. IBM (66,62 miliarde)
5. McDonald's (66,57 miliarde)
6. Apple (63,11 miliarde)
7. China Mobile (61,28 miliarde)
8. General Electric (59,28 miliarde)
9. Vodafone (53,72 miliarde)
10. Marlboro (49,46 miliarde)

BrandZ, realizat de Millward Brown Optimor, este cel mai amplu studiu de profil si analizeaza, in termeni financiari, puterea a mii de branduri din 30 de tari, impartite in 443 de categorii.


Citeste mai multe despre   






















664 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    non-criza (Miercuri, 29 aprilie 2009, 16:01)

    Gion [utilizator]

    "criza" actuala este doar pentru saraci ...
  • 0 (0 voturi)    
    E normal (Miercuri, 29 aprilie 2009, 16:35)

    Adi [anonim]

    Asta era si ideea cu criza asta... Consolidarea pozitiei mega-corporatiilor prin anihilarea sau eventual absortia celor mici. Lucrat frumos, ca la carte.../


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi