Cinci companii iesene reunite sub titlul Unity Group au lansat luni, 4 mai, un post de televiziune cu transmisie exclusiv online. Intitulat Sapte.tv, postul porneste la drum cu o investitie de 145 de mii de euro si cu o echipa de "30 de specialisti din domeniul televiziunii, radioului si comunicarii online", a precizat pentru HotNews.ro Maria Chitan, director executiv al companiei Media Factory, parte a consortiului Unity Group.

Sapte.tv apare pe o piata unde, in ultimul an, televiziuni online precum Evo TV sau Brain TV s-au inchis, neputandu-se sustine financiar.

Pentru inceput, televiziunea va transmite saptamanal 26 de emisiuni, 24 de ore pe zi. Potrivit Mariei Chitan, Sapte.tv este primul proiect al consortiului Unity Group, care si-a propus sa faca diferenta pe piata TV din Romania cu o "abordare profesionista a televiziunii clasice" si prin "definirea a noi repere pentru conceptul de stiri si divertisment online".

Pentru televiziunea online va lucra o echipa formata din "30 de specialisti din domeniul televiziunii, radioului si comunicarii online, cu premii nationale si internationale la competitiile jurnalistice", a spus Chitan pentru HotNews.ro, care a refuzat sa dezvaluie numele acestora. Ele vor fi anuntate in curand, intr-un comunicat al postului, impreuna cu numele celorlalti investitori din consortiu.

Bugetul de pornire de 145 de mii de euro va fi investit in productie de emisiuni, achizitii de echipamente, servere si salarii. Investitorii se asteapta, pentru inceput, la un numar de 1.000 de vizitatori unici pe zi, sperand ca acestia sa atinga pragul de 25.000 in circa 14 luni.

Intr-o prima faza, grila Sapte.tv contine 26 de emisuni, unele cu transmitere zilnica, altele saptamanala, cu stiri, talk-show-uri, filme documentare si de scurt metraj, divertisment, turism, moda, muzica, prezentari de carte, precum si emisiuni cu minoritatile entice din Romania.