Ministerul Turismului a anuntat numele celor 13 consortii care au depus oferte pentru brandul turistic de tara

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 5 mai 2009, 16:54 Economie | Media & Publicitate

Ministerul Turismului a facut publice numele celor 13 consortii care participa la competitia pentru realizarea unui brand turistic de tara. Sunt companii din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia si Romania. "Astazi (n.n. 5 mai), am verificat daca au documentele in regula, daca au depus documentele de natura juridica, precum si cele privind bilantul firmelor. Verificarea lor va mai dura cateva zile avand in vedere ca sunt dulapuri intregi cu documente", a declarat pentru HotNews.ro, Luminita Kohalmi, consilier al ministrului turismului, Elena Udrea.

Comisia de evaluare constituita la nivelul Ministerului Turismului pentru atribuirea, prin procedura de licitatie restransa, a contractului de achizitie publica privind „Realizarea brandului turistic al Romaniei” a deschis pe 5 mai, in prezenta reprezentantilor ofertantilor, plicurile cu documente de selectie si calificare.

Ofertantii sunt:

1.       Colorado

2.       Saatchi & Saatchi Design - lider de asociere, GFK NOP - partener

3.       Siegel + Gale Limited - lider de asociere, Grapefruit SRL- partener, Flamingo Research Limited - partener

4.       Saffron Brand Consultants SA - lider de asociere, Brandient Consult SRL- partener, Acacia Avenue Limited - partener

5.       Kohl & Partner GmbH - lider de asociere, McCann Erickson GmbH - partener

6.       Brandflight AB - lider de asociere, ReD Associates Holding A/S – partener, Branding Patres SRL - partener

7.       Inarea Strategic Design SRL - lider de asociere, Cappelli Communication SRL – partener, IPK International GmbH - partener

8.       Nouveau Monde DDB Ecomonic Interest Group (EIG) (DDB Travel & Tourism) - lider de asociere, Detente Consultants – partener, IPSOS - partener

9.       BBDO Portugal - lider de asociere, Graffiti BBDO SA – partener, Mercury Research SRL – partener

10.  Landor Associates GmbH - lider de asociere, Millward Brown - partener

11.  Hypermedia Solutions LLC dba FutureBrand

12.  THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - lider de asociere, Taylor Nelson Sofres SA - partener

13.  SC TBWA Bucuresti SRL - lider de asociere, SC GKF Romania SRL- partener

Comisia Ministerului Turismului urmeaza sa verifice in detaliu documentele depuse si sa stabileasca ofertantii calificati pentru cea de-a doua etapa a licitatiei, etapa in care vor fi depuse si evaluate ofertele tehnice, constand in proiectele de realizare a brandului turistic al Romaniei.

Pentru realizarea brandului turistic national, Romania are alocate fonduri europene de doua milioane de euro, prin Programul Operational Regional, Axa prioritara 5 – Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.3. - Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica, Operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei prin dezvoltarea si promovarea Brandului Turistic National”.

Procedura de achizitie a proiectului Brandului de Turism a inceput in data de 23 martie 2009.

Finantarea proiectului va fi facuta din fonduri europene, fiind necesare aproximativ 75 milioane de euro. Ministrul Turismului intentioneaza ca proiectul "Brandul turistic al Romaniei" sa fie pus in aplicare in aproximativ sase luni de la semnarea contractului cu cel care va castiga licitatia. 


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

1341 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    cat e spaga ? (Marţi, 5 mai 2009, 17:16)

    un domn [anonim]

    Buna Ziua
    nu insist mai amult decat intrebarea de mai sus, si va rugam sa ne precizati intr un articol viitor ( de preferat inaintea celor de la Catavencu) cat e spaga pentru acest proiect ? miza este mai mare decat la loto 6/49 , or impresi amea este ca cu siguranta ofertantii ..ar fi cam din star castigatori...vorba aia..nu risti ..nu castigi..pardon..nu participi nu castigi ?..va dati seama ca se vor sacrifica toti copywriter-iii ca s aia cascavalu ?..sa vezi omor..sinucideri..ce mai..d ale Carnavalului Nenea iancu !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    gid practic de irosire a banilor (Marţi, 5 mai 2009, 17:52)

    Dedalus [anonim]

    Stimata doamana ministru nu a inteles nici pana in ziua de astazi ca fondurile pentru "promovarea brandului de tara" se refera la ceea ce faci pentru a avea un brand si nu la publicitatea acestuia.

    Nu a inteles (si nu ma mira...) ca, de fapt, Romania nu este si nu paote fi o tara turistica, din cauza imprastierii obiectivelor turistice.

    Sigur ca avem o tara frumoasa (ma rog, cat a mai ramas din frumusete dupa ce a fost invadata de viloaie...). Dar "frumos" nu este egal cu "turistic".

    Sigur ca si mie mi-ar placea sa halesc 2 mil EUR + 73 mil EUR de la niste prosti care ii irosesc pe ceva total inutil si imposibil ("brandul" de tara...).

    Numai ca din pacate printre "prosti" ma numar si eu.

    Nu-mi veniti cu prostia behaitaore ca "sunt bani europenei", pentru ca as fi nevoit sa va reamintesc faptul ca Romania este Stat EMmbru si contribuie din plin la formarea bugetului UE, de unde sunt si banii de mai sus.

    Asa ca ne furam caciula.
  • 0 (0 voturi)    
    bani in vant... (Marţi, 5 mai 2009, 18:26)

    Sever, Campeni [anonim]

    pardon, fonduri pentru partid... de fiecare data cand se schimba Guvernul, se schimba "brandul"... dar acum Lenutza, rasfatzata guvernarii, are credit nelimitat de la sluga lui Zeus...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri