Campanie publicitara la Madrid

Compania aeriana EasyJet EasyJet crede ca papusile Matrioska sunt reprezentative pentru Bucuresti

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 6 mai 2009, 16:52 Economie | Media & Publicitate

Matrioska, reprezentativa pentru Bucuresti
Foto: HotNews.ro
Un cititor a trimis la HotReporter patru fotografii cu afise ce fac publicitate unei firme de transport aerian. Pentru Bucuresti a fost aleasa o imagine reprezentativa, cinci papusi Matrioska.

"O furibunda campanie publicitara a fost lansata la Madrid de compania aeriana EasyJet. Pe sute de autobuze pot fi vazute anunturi referitoare la noile preturi pentru destinatiile operate de aceasta companie. Pentru fiecare destinatie compania a ales ceva reprezentativ pentru atragerea privirilor.

Insa cand e vorba de Bucuresti si Sofia, EasyJet o da in bara. Reclamele de pe autobuze referitoare la aceste doua destinatii sunt ilustrate cu 5 MATRIOSCI. Celebrele papusi din lemn rusesti, care au fost create mai intai in Japonia pentru ca mai apoi sa apara in Rusia anului 1890.

Originalitatea lor consta in desfacerea pe rand a papusilor, iar in interior putand fi gasite alte papusi similare dar de dimensiuni din ce in ce mai mici. Aceste papusi MATRIOSKHA sunt si acum principalul suvenir cumparat de turistii ajunsi in Rusia, insa nu au nimic in comun cel putin cu Bucurestiul, daca la Sofia s-or mai fi gasind nostalgici rusofoni."


Citeste mai multe despre   






















3463 vizualizari

  • -2 (8 voturi)    
    Deh, se vad rezultatele (Miercuri, 6 mai 2009, 17:26)

    vio [anonim]

    campaniei de "brand" de tara. Dna Udrea si-a facut datoria, banii au fost cheltuiti cu folos, strainii au acum o imagine buna si corecta despre Romania.
    Vorba aia: Buna seara Budapesta!!!!!! Ridicati mainile!!
    • +8 (10 voturi)    
      au dreptate in ceea ce priveste clasa politica (Miercuri, 6 mai 2009, 18:59)

      meh [anonim] i-a raspuns lui vio

      de la "revolutie" incepind cum dai jos un "strat" de comunisti aflati la putere, in spatele lui gasesti doar alt strat de comunisti - rindul 2. urmeaza rindul 3 si tot asa.

      1) ceausescu, ion dinca, tudor postelnicu, ion bobu si manea manescu

      2) ion iliescu, dan martian, antonie iorgovan, alexandru birladeanu

      3) nastase, patriciu, tariceanu, basescu, gioana, oprescu

      urmeaza "tinere sperante" ca:

      4) crin antonescu, victor ponta etc

      poate cineva zice ca nu au dreptate ?!?!?
      • +4 (4 voturi)    
        Observatie (Miercuri, 6 mai 2009, 21:31)

        Traian [anonim] i-a raspuns lui meh

        Cu observatia ca toti il urasc pe Base din cauza ca era nu pe randul 3, ci undeva in sapte de tot,. la locuri in picioare si securisti de rand.

        "Cum adica tovarasi, sa ajunga Base presedinte, el care inainte nici nu avea loc in sala de sedinte..?"...cam asta e mentalitatea. Cine stie ce zic stie.
    • -1 (1 vot)    
      base-i de vina (Joi, 7 mai 2009, 14:17)

      musatescu [utilizator] i-a raspuns lui vio

      Vio, eu zic ca Basescu e de vina! Ar merge un titlu la domnugadea... "Basescu distruge turismul romanesc!"...eh? suna bine, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        .. (Joi, 7 mai 2009, 18:42)

        Maxmind [utilizator] i-a raspuns lui musatescu

        da suna.. si chiar el e de vina...
  • +7 (7 voturi)    
    Nu are nicio legatura Udrea (Miercuri, 6 mai 2009, 17:45)

    Ioana [anonim]

    Mai omule nu vezi ca e o campanie facuta de englezii de la Easy JET ? Ce are una cu alta ? Cred ca pur si simplu idiotul in charge cu campania asta habar nu are ce e Matrioska si cui apartine ! De aici si pana la Udrea e cale lunga ! Nu m-as mira sa fie Basescu de vina pentru asta ! Hai oameni buni cine-l acuza ??
  • +3 (3 voturi)    
    esti sigur ca asta e? (Miercuri, 6 mai 2009, 17:49)

    gigel [anonim]

    nu cred ca o campanie te protejeaza de efectele generate de toti incultii de pe lume... cine a facut reclama aia este un incapabil, in orice caz. primul pas in profesia lui? documentarea. iata care au fost rezultatele!
  • 0 (2 voturi)    
    exista un inteles ascuns... (Miercuri, 6 mai 2009, 17:51)

    alex [anonim]

    daca ne gandim bine sunt foarte bine alese pentru a reprezenta Bucurestiul. uitati-va putin cum arata capitala Romaniei - in centrul Bucurestiului avem cladiri noi si frumoase, in spatele lor cladiri vechi care stau sa cada... Iar daca vei ramane impresionat de masinile luxoase si vei avea impresia ca turist strain ca romanii o duc bine atunci vei observa si hoardele de cersetori si altele ... Asa ca realitatile pe plaiurile mioritice sunt complexe si sunt, ca la papusa respectiva, bine inglobate una in alta ....
  • -3 (3 voturi)    
    Logo turism (Miercuri, 6 mai 2009, 18:22)

    Cocos [anonim]

    E buna! Sa o folosim pt promovarea tarii: pac! iese Udrea, pac! iese EBa! apoi metroul, centrul istoric, autostrada suspendata!
  • +2 (2 voturi)    
    apropo (Miercuri, 6 mai 2009, 18:26)

    Ioan [anonim]

    E amuzant ca unii confunda Budapesta cu o gropa de gunoi precum Bucurestiul.
    Eu locuiesc in Drumul Taberei. Aud ca pe vremuri a fost un cartier select. Acum, in afara de fantanile arteziene si pomisorii plantati pe bulevard, cu scopul de a lua ochii "inocentilor", e plin de balti de zeci de metri, cand ploua, si de noroaie pana la glezna. Sa nu mai vorbesc de mizeria de vis-a-vis de p-ta Sergiu Celibidache, unde excrocii de la putere isi fac afacerile pe terenurile armatei. De ce nu exista si in Budapesta o mizerie similara cu "patinoarul Moghioros" ?! Ca veni vorba, jegurile comuniste nu renunta la denumirile dragi...
  • -2 (2 voturi)    
    sunteti niste prosti(ioana) (Miercuri, 6 mai 2009, 22:48)

    vasile [anonim]

    englezii de la easyjet......
    daca ne uitam pe siteul lor vom vedea de fapt ca sunt elvetienii de la easyjet......
    detalii....
    materie cenusie.....
    perceperea si cautarea informatiei
    • 0 (0 voturi)    
      sunt englezi (Joi, 7 mai 2009, 8:34)

      clujeanu [anonim] i-a raspuns lui vasile

      http://easyjet.com/EN/About/registration_details.html

      Company registration details
      Registered Office

      easyJet plc
      Hangar 89
      London Luton Airport
      Bedfordshire
      LU2 9PF

      Registered in England
      Registered number: 3959649
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Joi, 7 mai 2009, 9:37)

      Vladutz [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Name & Registered Office:

      EASYJET PLC
      HANGER 89
      LONDON LUTON AIRPORT
      LUTON
      BEDFORDSHIRE
      LU2 9PF
      Company No. 03959649

      Status: Active
      Date of Incorporation: 24/03/2000

      Country of Origin: United Kingdom

      e clar acum pentru toata lumea, da?
  • -2 (2 voturi)    
    articol slab (Joi, 7 mai 2009, 0:14)

    articol indoielnic [anonim]

    campania probabil nu e facuta in spania
    si 2, scrie si sofia acolo, oare o fi un articol si in presa lor online, asa de redundanti sa fie si ei? bulgarii?
    • +1 (1 vot)    
      Ce o fi slab maestre in articolul asta (Joi, 7 mai 2009, 11:00)

      Ioana D [anonim] i-a raspuns lui articol indoielnic

      Eu vad ca un turist roman a fost la Madrid si a vazut aceste afise. Cine le-a facut e alta discutie.Asta se vede pe autobuzele alea ! Oriunde ar fi gandita campania , e gandita prost ! Cum sunt romanii astia , ca si cu popii spagari ! Si daca vad cu ochii lor imagini zic ca nu e asa ! Of doamne !
  • 0 (0 voturi)    
    ba e buna (Joi, 7 mai 2009, 12:04)

    qxu [anonim]

    Mie mi se pare f buna reclama. In afara faptului ca aceste papusele nu ne reprezinta traditiile, in schimb transmit publicului tinta ce vor gasi aici (si in bulgaria).
    Mai exact:
    In reclame apare o tara frumoasa si curata, oameni amabili si ospitalieri - mergand in ea vei gasi o tara mica si jegoasa cu oameni la fel de jegosi si pe afara si mai ales pe dinauntru (majoritatea).
    O clasa politica prospera, foarte preocupata de tara, si o economie care duduie - inauntru fiind oameni flamanzi si someri, politicieni care nu dau 2 bani pe cei ce le platesc salariile...
    Pe bulevarde limuzine si oameni imbogatiti (spoiala) - in spate aflandu-se oamenii reali cu grija zilei de maine, cu chiria si ratele neplatite (inclusiv cei ce se plimba in limuzine si afiseaza bunastarea).

    Ideea reclamei poate fi: Nu te lua dupa exterior - interiorul conteaza
  • 0 (0 voturi)    
    Subiectiv (Joi, 7 mai 2009, 12:41)

    b09d4n [utilizator]

    Aceasta reclama se adreseaza madrilenilor. Prin urmare nu puteti spune voi daca isi va atinge sau nu scopul.

    Comentariile la adresa acestei campanii de publicitate sunt de prisos si nu inteleg de ce va dati cu parerea mereu asupra unor lucruri care nu va privesc si nu va sunt destinate.

    Ah, uitasem, suntem romani si ne pricepem la toate.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version