Ultimul sezon al emisiunii "Dansez pentru tine", difuzat in plina criza, a atras publicitate in valoare de 1,5 milioane de euro, cu peste un milion de euro mai putin decat sezonul din toamna, cand emisiunile au adus Pro TV 2,6 milioane de euro, noteaza Pagina de Media.

Potrivit estimarilor sursei citate:

  • Cele mai mari incasari – 238.000 de euro, le-a adus editia din 10 aprilie. Comparativ, cea mai buna emisiune din toamna a adus aproape 400.000 de euro.
  • Costul de productie a unei emisiuni in noul sezon a fost intre 80 si 100.000 de euro, ceea ce inseamna ca Pro TV a scos un profit de aproximativ 700-800.000 de euro in acest sezon.
  • Clientul care a investit cei mai multi bani in emisiune a fost Unilever, cu spoturi in valoare de 143.000 de euro. Clasamentul brandurilor are in top Orange, cu reclame de 106.000 euro.
  • Cele mai urmarite emisiuni au fost prima editie a acestui sezon si finala, de altfel, singurele care au scos o audienta medie de peste un million de telespectatori in mediul urban.

Citeste mai mult pe Pagina de media.