Cotidianul Libertatea a lansat, vineri, concursul "SuperCazinoul Libertatea", al patrulea concurs din presa romana, de la inceputul acestui an, in care sunt anuntate premii in valoare de peste un milion de euro - dupa alte doua apartinand Click (unul lansat la inceputul anului, altul in curs de desfasurare) si unul lansat de Gazeta Sporturilor.

Concursul tabloidului Libertatea, editat de Ringier, se desfasoara in perioada 15 mai - 12 iulie si se bazeaza pe tichete de concurs, inserate in ziarul Libertatea, revista Libertatea pentru femei, suplimentul Libertatea weekend si in Libertatea de duminica.

La inceputul anului, doua concursuri lansate simultan intre Click si Gazeta Sporturilor, ambele propunand premii de un milion de euro, a declansat aprigi dispute intre Adevarul Holding, ce publica tabloidul Click, si ziarul de sport. La inceputul acestei luni, Click a lansat o noua editie a concursului cu premii de 1 milion de euro Clickmania, editie programata sa dureze pana la 19 iulie.

Click si Libertatea isi disputa, in prezent, pozitia de ziarul cu cel mai mare tiraj de pe piata romaneasca.

Tot la inceputul anului, lansarea campaniei de 1 milion a Click s-a suprapus cu o campanie diferita a Libertatii - ziar distribuit gratuit, pe 21 ianuarie, intr-un milion de exemplare, pentru a marca editia cu numarul 6.000 a publicatiei.

Gazeta sporturilor anunta la randul sau, vineri, ca a fost desemnat cititorul ziarului care are sansa sa castige premiul de 1 milion pus la bataie in campania lansata la inceputul anului.