Ultima campanie pentru Rosia Montana se va derula "atat timp cat este nevoie pentru a obtine toate avizele necesare pentru dezvoltarea proiectului si va continua cat timp vom avea de spus lucruri de interes general", afirma intr-un interviu pentru Pagina de media Bogdan Naumovici, director de creatie 23 Communication Ideas, semnatarul acestei campanii. Reclamele transmit mesajul ca proiectul minier "aduce Romaniei 4 miliarde de dolari, respectand standardele europene de mediu".

Bogdan Naumovici afirma, intre altele, pentru Pagina de media ca:

  • “Nu am luat niciodata clienti, branduri sau proiecte in care nu am crezut. Nu am lucrat niciodata cu statul sau doar pentru bani. Nu sunt cunoscut pe piata, deci cu atat mai putin in Leo Burnett, drept un mercenar fara scrupule"
  • "Am inceput campania prin promovarea beneficiului economic, pentru ca l-am considerat ca fiind cel mai relevant in conditiile actuale."
  • "Cred sincer ca este singura solutie viabila pentru Rosia Montana."
  • Comisionul perceput pentru aceasta campanie "va fi mai mare (de 500.000 de euro - n.r.), dar pentru ca este vorba de un contract pe trei ani".
  • Raspunzand la intrebarea "Un alt spot, pentru o alta companie, vorbeste tot de investitii de patru miliarde de euro. Crezi ca se va crea o confuzie?", el raspunde: "Este o simpla coincidenta, care insa are si o latura pozitiva. Pune investitia de la Rosia Montana pe acelasi nivel cu cea mai mare companie din tara, Petrom. Cred ca oamenii vor fi astfel mai constienti de importanta si marimea noului proiect de la Rosia Montana."

In spoturile incluse in aceasta campanie, mai multi oameni raspund unor interviuri pe strada, spunand in ce cred ei ca ar trebui sa investeasca Romania 4 miliarde de dolari. Mesajul final sustine ca "Noul proiect Rosia Montana aduce Romaniei 4 miliarde de dolari, respectand standardele europene de mediu".

Citeste interviul si vezi spoturile acestei campanii pe Pagina de media