Sistemul de afiliere al eMAG va fi implementat in reteaua de siteuri a ARBOinteractive

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 26 mai 2009, 12:37 Economie | Media & Publicitate

Regia de publicitate online ARBOinteractive a incheiat un parteneriat cu retailerul online eMAG, prin care sistemul de afiliere ProfitShare, dezvoltat de acesta din urma, va fi implementat in reteaua de siteuri din portofoliul regiei de publicitate, potrivit unei informari de presa. Sistemul a fost deja implementat pe reteaua de socializare hi5 si urmeaza sa fie testat si adaptat pentru celelalte siteuri din portofoliul regiei, a afirmat pentru HotNews.ro Clement Nicolaescu, directorul de comunicare al ARBOinteractive.

Afilierea la sistemul ProfitShare presupune plasarea, pe un site, a unor instrumente de promovare a produselor puse in vanzare de eMAG, iar cand un vizitator ajunge pe siteul eMAG de pe respectivul site afiliat si achizitioneaza un produs, afiliatul primeste un comision din valoarea produsului respectiv.

Potrivit acestuia, parteneriatul a fost discutat pentru intreaga retea de siteuri a ARBO. "Abordarea aceasta presupune, in mod clar, nu doar punerea unui banner. Trebuie targetare cat mai precisa, pe domenii. Nu vor fi promovate aceleasi produse si pe siteurile de jocuri, si pe cele de stiri", a spus Nicolaescu. "De exemplu, pe hi5 targetarea se face in functie de varsta, sex, alte asemenea date demografice", potrivit lui Nicolaescu.

Acesta a afirmat ca produsele eMAG vor fi promovate prin diverse mijloace ce vor fi testate pe parcurs, in spatiile nevandute pentru publicitatea clasica de pe siteurile din portofoliul regiei.

Comunicatul il citeaza pe Radu Apostolescu, director de marketing eMAG, potrivit caruia "cred ca acest parteneriat vine sa confirme viabilitatea unui model radical diferit de felul in care s-a planificat, s-a vandut si s-a cumparat publicitatea online in Romania pana acum. S-a spus mereu ca publicitatea online este singura perfect masurabila iar noi punem ultima veriga in lantul indicatorilor. Pe langa a masura afisarile si clickurile, acum putem masura exact vanzarile generate de publicitatea online pe fiecare site in parte. Consider ca aceasta este o oportunitate foarte interesanta pentru proprietarii site-urilor cu continut de valoare, care isi cunosc vizitatorii, sa plaseze publicitate targetata si sa-si creasca veniturile. Si asta pentru ca supriza placuta a publicitatii prin afiliere este bugetul nelimitat si pe timp de criza si pe timp de crestere a pietei”.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

745 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Va fi o mare tzeapa! (Marţi, 26 mai 2009, 21:55)

    Mihai M [anonim]

    Asa cum au patit-o pana acum atatia, la fel o vor pati si site-urile din "portofoliul" Arbo. Veti vedea.
    Cautati pe Google "tzeapa" si "eMag" si convingeti-va.
    A, si nu sunt singurii. Mai e si onor ... Marketonline. :(


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă